محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۶ آذر

به گزارش تسنیم، ضرب‌الاجل ۲۰ ساله جهانی برای وضع عوارض بر تجارت دیجیتال هفته آینده پایان می یابد و مردم مجبور هستند برای دانلود نرم‌افزار و فیلم عوارض بپردازند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۶ آذر

به گزارش زومیت، به‌ عنوان بخشی از تعهدات برای حمایت از توافقنامه‌ی سازگاری با محیط‌زیست پاریس، شرکت لاجیتک تصمیم جدیدی برای کاهش به‌کارگیری کربن گرفته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۵ آذر

به گزارش دیجیاتو، بر اساس گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده، مدل‌های پایه مک بوک پرو ۱۳ اینچی اپل، به طور اتفاقی خاموش می‌شوند. پس از کیبوردهای مشکل‌دار، این بار به نظر می‌رسد که اپل با مشکلی دیگری در سری مک بوک پرو خود رو به رو شده. با این حال این کمپانی راه حلی برای برطرف کردن این مشکل ارائه داده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۵ آذر

به گزارش فارس، توئیتر برای اطلاع رسانی به کاربران به منظور افزایش امنیت و حفظ حریم شخصی آنها یک مرکز ویژه تاسیس می کند.
به نقل از انگجت، مرکز حریم شخصی توئیتر اطلاعیه ها و پیام های توئیتر را در مورد مسائل مربوط به حریم شخصی افراد به اشتراک می گذارد. از سوی دیگر اطلاعاتی در مورد رویدادهای امنیتی مرتبط با توئیتر هم از طریق این مرکز منتشر می شود.
در بخشی از اطلاعیه تاسیس این مرکز آمده است: شما با استفاده از توئیتر به ما نشان داده اید که برای نگهداری از داده هایتان به ما اعتماد دارید. ما این اعتماد را ساده نمی گیریم.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۵ آذر

به گزارش تسنیم، وزرای دارایی اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای مشترک گفتند:« هیچ پول با ثبات جهانی در اتحادیه اروپا عملکرد خود را آغاز نمی کند تا زمانی که چالش ها و خطرات قانونی و نظارتی مربوط به آن کاملا شناسایی و برطرف شوند».
به گزارش رویترز، وزرای دارایی اتحادیه اروپا در روز پنجشنبه توافق کردند تا زمانی که خطرات مربوط به ارزهای مجازی برطرف نشود، نباید به ارزهای دیجیتال خصوصی مثل لیبرای فیسبوک مجوز بدهند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۴ آذر

به گزارش ارز دیجیتال، بانک مرکزی اروپا اعلام کرد اگر بخش خصوصی نتواند پاسخگوی پرداخت‌های برون مرزی با سرعت بیشتر و هزینه ارزانتر باشد، شاید ارز دیجیتال خود را توسعه دهد.
به گزارش بلومبرگ در تاریخ ۴ دسامبر (۱۴ آذر)، بر اساس مدارک داخلی که در روز چهارشنبه توسط بلومبرگ بدست آمده، بانک مرکزی اروپا معتقد است که نوآوری‌های مربوط به بخش فناوری به سرعت در حال ایجاد تغییراتی در روش‌های پرداخت خرد هستند که یکی از این تغییرات شامل کاهش استفاده از پول نقد می‌شود. این بانک در حال تحلیل شرایط است و در صورت لزوم، آماده واکنش خواهد بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۳ آذر

به گزارش مهر، بنیانگذار هواوی اعلام کرده مرکز تحقیق و توسعه این شرکت را از آمریکا به کانادا منتقل می کند زیرا براساس تحریم های آمریکا نمی تواند با کارمندان خود در این کشور ارتباط برقرار کند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند