محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۶ آذر

توئیتر اعلام کرده از ماه دسامبر فرایند پاکسازی حساب های کاربری را آغاز می کند که در ۶ ماه قبل از آنها استفاده نشده است.
به نقل از انگجت، توئیتر اعلام کرده حساب های کاربری افرادی که ۶ ماه از آن استفاده نکرده اند، حذف خواهد شد.
این فرایند پس از ۱۱ دسامبر آغاز می شود. این در حالی است که سخنگوی توئیتر اشاره کرده عملیات پاکسازی حساب های کاربری استفاده نشده احتمالا چند ماه طول می کشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۵ آذر

بر اساس قانونی که این هفته به تصویب پارلمان روسیه رسیده، تنها آن دسته از وسایل الکترونیکی در روسیه قابل فروش خواهند بود که برخی نرم افزارهای روسی به طور پیش فرض رویشان نصب شده باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۵ آذر

بیت‌کوین در یک روز بیش از ۱۰ درصد ارزش خود را از دست داد و به پایین‌ترین رقم طی ۶ ماه گذشته رسید.
به نقل از بلومبرگ، بیت‌کوین بیش از ۱۰ درصد ارزش خود را از دست داد و به پایین‌ترین حد طی ۶ ماه گذشته رسید. دلیل آن می تواند سختگیری چین در مورد عملیاتهای ارز مجازی باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ آذر

شرکت "اپل" اخیرا تغییراتی را در ظاهر محصولات جدیدش اعمال کرده است و محصولات جدید این شرکت "ضخیم‌تر" از محصولات پیشین هستند.
به نقل از سی.ان.بی.سی، اخیرا کاربران بسیاری اعلام کرده‌اند که پس از رفتن"جانی آیو"(Jony Ive) نایب رئیس ارشد بخش طراحی صنعتی شرکت اپل، اپل تغییراتی در ظاهر محصولات خود اعمال کرده است زیرا برخی از جدیدترین محصولات آن نسبت به مدل‌های قبلی ضخیم‌تر هستند اما یکی از مزایای این کار صفحه کلیدهای بهتر و عمر باتری طولانی‌تر است. برای مثال شما می‌توانید این تغییرات را در آیفون‌های جدید و مک‌بوک پرو ۱۶ این شرکت مشاهده کنید.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ آذر

به گزارش فارس، شرکت چینی هواوی رویکرد جدی تری را در برابر منتقدان خود در پیش گرفته و از چند فرانسوی که اتهاماتی را علیه آن مطرح کرده اند، شکایت کرده است.
به نقل از انگجت، کشورهای غربی بارها هواوی را به جاسوسی سایبری به نفع دولت چین متهم کرده و از این طریق تلاش کرده اند تا مشتریان این شرکت را فراری دهند. این در حالی است که بررسی های موسسه های امنیتی مستقل نشان می دهد این اتهام ها بی پایه و اساس است. هواوی بعد از مدتی سکوت به این نتیجه رسیده که باید دربرابر اتهامات مذکور به پیگیری قضایی متوسل شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ آذر

به گزارش مهر، یک مقام آمریکایی به کانادا هشدار داد در صورت همکاری با هواوی برای ارائه خدمات نسل پنجم در این کشور، از دسترسی کانادا به منابع اطلاعاتی ایالات متحده جلوگیری می شود.
به نقل از رویترز، مشاور امنیت ملی آمریکا، کانادا را به عدم استفاده از فناوری نسل پنجم شرکت هواوی تشویق کرد و گفت: انجام چنین کاری همکاری اطلاعاتی دو طرف را به خطر می اندازد و موجب خواهد شد تا داده های حساس مربوط به کانادایی ها در دسترس دولت چین قرار بگیرد.
قرار بود تا ماه اکتبر و پس از برگزاری انتخابات فدرال در کانادا در مورد همکاری یا عدم همکاری باهواوی تصمیم گیری شود. اما جاستین ترودو نخست وزیر کانادا از زمان پیروزی در این انتخابات هنوز در این زمینه اعلام موضع نکرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ آذر

به گزارش ایسنا، بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که بالغ بر ۸۰ درصد دانلود اپلیکیشن‌ها توسط کاربران تنها به یک درصد از توسعه دهندگان تعلق دارد.
بر اساس تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده توسط موسسه تحقیقاتی سنسور تاور در بازه زمانی سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی، بالغ بر ۸۰ درصد از دانلود اپلیکیشن های مختلف در پلتفرم فروشگاههای آنلاین و اینترنتی همچون گوگل پلی استور و اپ استور اپل تنها به یک درصد از توسعه دهندگان نرم افزاری تعلق دارد.

ادامه مطلب