محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۴ آبان

شرکت سامسونگ روز جمعه ۱۰ آبان، پنجاهمین سالگرد بنیانگذاری خود را با حضور مدیران و کارمندانش جشن گرفت. در این مراسم که در شهر دیجیتال سامسونگ در شهرک مرکزی این شرکت در شهر سووان برگزار شد، بیش از ۴۰۰ نفر از کارمندان سامسونگ حضور داشتند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ آبان

به گزارش رکنا، مدیرعامل گلدیران که توسط چند فرد ناشناس ربوده شده بود توسط پلیس تهران نجات یافت.
سردار حسین رحیمی از نجات مدیر عامل شرکت گلدیران از چنگال آدم ربایان خبر داد و گفت: مدیر عامل شرکت گلدیران که توسط 3 آدم ربا به دلایل نامعلومی ربوده شده بود آزاد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۱ آبان

هوآوی همچنان سعی می‌کند فشارهای خود را بر دولت استرالیا افزایش دهد تا از این طریق بتواند تصمیم اتخاذ شده مبنی بر عدم حضور شرکت‌های چینی در مزایده توسعه خدمات 5G را رد کند. این شرکت هشدار داده است که استرالیا نسبت به دیگر نقاط جهان برای توسعه نسل پنجم خدمات مخابراتی و ارتباطی عقب مانده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۱ آبان

شرکت مادر گوگل که با نام آلفابت شناخته می‌شود برنامه‌ ریزی‌هایی را برای ساخت منطقه‌ای در نزدیکی شهر تورنتو در دست دارد که از آن به عنوان نخستین شهر هوشمند کانادا یاد می‌کند. با این وجود خبرهای جدید منتشرشده حاکی از آن است که توسعه این پروژه به دنبال عدم همکاری مقامات محلی به تعویق افتاده است و آینده آن به درستی مشخص نیست.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۰ آبان

به گزارش مهر به نقل از سی بی اس نیوز، دنیس میلنبرگ مدیر ارشد اجرایی بویینگ در جلسه استماع کنگره آمریکا اعلام کرد در اوایل ۲۰۱۹ میلادی و قبل از دومین پرواز مرگبار هواپیمای بویینگ ۷۳۷ مکس در ماه مارس، آزمایش های اولیه سوالاتی درباره امنیت این جت را به وجود آورده است.

ادامه مطلب