محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۰ آبان

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، این دو مدل تازه گلکسی‌بوک فلکس و یون نام دارند و لولای نمایشگر و صفحه کلید مدل فلکس به گونه ای طراحی شده که قابل جداسازی و اتصال مجدد باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۰ آبان

به گزارش ارز دیجیتال، صرافی بزرگ بایننس که مقر اصلی آن در کشور مالت قرار دارد، حالا اعلام کرده است که به زودی دفتر جدیدی در پکن، پایتخت چین، افتتاح خواهد کرد. این خبر در حالی منتشر می‌شود که دفتر بایننس در چین، در حال حاضر در شهر شانگهای قرار دارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۹ آبان

علی آزادگان در گفتگو با مهر با بیان اینکه پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ شاهد یکی از نزدیکترین مقارنه‌های سال‌های اخیر هستیم، گفت: ساعت ۱۹:۱۱ امروز، ماه به ۰.۶ درجه‌ای مشتری می‌رسد و مقارنه ای بین این دو رخ می‌دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۹ آبان

جک دورسی مدیر ارشد اجرایی توئیتر تمام تبلیغات سیاسی در این شبکه اجتماعی را ممنوع کرده است.
به نقل از آسوشیتدپرس، توئیتر در واکنش به افزایش نگرانی ها درباره گسترش اطلاعات اشتباه در سراسر رسانه های جمعی، تمام تبلیغات سیاسی در سرویس خود را ممنوع کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۸ آبان

یک سال قبل شرکت گوگل پیوند .new که مانند کلیدهای میان‌بر برای ایجاد اسناد جدید در سرویس‌های گوگل عمل می‌کند را معرفی کرد. با این اقدام جدید به عنوان مثال شما می‌توانید با تایپ کردن doc.new بدون هر گونه اقدام دیگر به صورت مستقیم یک فایل جدید در سرویس Doc گوگل در اختیار داشته باشید یا با تایپ کردن sheet.new به سرعت و بدون واسطه یک صفحه گسترده جدید باز کنید.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۸ آبان

به گزارش ارز دیجیتال، تحلیل‌گران معتقدند، چین که یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان به شمار می‌رود سرگرم فراهم کردن مقدمات برای معرفی اولین ارز دیجیتال ملی در جهان است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۸ آبان

به گزارش ارز دیجیتال، یک شرکت فعال در حوزه استخراج بیت کوین در روسیه در نظر دارد تا با افتتاح تاسیساتی جدید در این کشور، به سهم ۲۰ درصدی از استخراج بیت کوین در دنیا برسد.

ادامه مطلب