محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳۰ مهر

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد که سوئد به دنبال محدودسازی فعالیت شرکت چینی هواوی برای توسعه شبکه 5G است.
از زمانی که دولت ترامپ، ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا تحت تاثیر اتهامات مختلفی همچون جاسوسی و شنود مکالمات شهروندان و مقامات آمریکایی و همچنین همکاری و تحویل اطلاعات به دولت چین، فعالیت شرکت چینی هواوی را در این کشور ممنوع اعلام کرد و از تمامی کشورهای هم پیمانش همچون کانادا، استرالیا، نیوزلند، ژاپن، بریتانیا و بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی خواست که موجب منع فعالیت این اپراتور مخابراتی و غول تکنولوژی چینی شوند، بسیاری از کشورها در خصوص امنیت توسعه شبکه 5G ابراز نگرانی کردند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳۰ مهر

ابوظبی میزان سرمایه‌گذاری خود در بخش فناوری را با هدف پشتیبانی از استارت‌آپ‌های خاورمیانه و آفریقای شمالی دو برابر کرده است.
به گزارش پیوست به نقل سی‌ان‌بی‌سی، شرکت دولتی سرمایه‌گذاری Mubadala واقع در ابوظبی امروز (۲۳ مهر) اعلام کرد که بودجه‌های جدید MENA (کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا) با رقم ۲۵۰ میلیون دلار، باعث خواهد شد Hub71 که هاب فناوری جهانی است و Mubadala آن را هدایت می‌کند، بتواند روی شرکت‌های نوپا سرمایه‌گذاری کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳۰ مهر

به گزارش مهر به نقل از انگجت، در شرایطی که تمامی موسسات فعال در زمینه تولید و عرضه مواد غذایی تلاش می کنند محصولات خود را به شکلی تازه و با حفظ کیفیت عرضه کنند، سهل انگاری آمازون باعث شده فروشندگان ثالث کالاهایی را از این طریق به دست مشتریان برسانند که مدتهاست تاریخ مصرف آنها منقضی شده و مصرف آنها سلامت افراد را به خطر می اندازد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۸ مهر

به گزارش مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، ۶ تفاهم نامه بیان دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان در راستای همکاری‌های فناورانه شرکتهای دانش بنیان ایرانی و آذربایجانی منعقد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۸ مهر

به گزارش پیوست، عملی شدن هر تصمیم جدید در فضای امروزی جامعه که بیشتر از هر زمانی سبک زندگی فرد فرد ما در آن به اینترنت وابسته است، با حساسیت­‌های زیادی رو­به‌­رو است و بسیاری از آن­ها هم غیرقابل پیش‌­بینی است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۸ مهر

تیم کوک مدیرعامل اپل به دیدار مقامات رگولاتوری چین رفته تا با آنها بر سر موضوعاتی همچون گسترش سرمایه گذاری های این شرکت در چین بحث و تبادل نظر کند.
به نقل از آسین ایج، تیم کوک پنج شنبه گذشته در شهر پکن به دیدار شیائو یاکینگ رئیس رگولاتوری چین رفت تا در مورد فعالیت های این شرکت در یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین کشورهای جهان بحث و تبادل نظر کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۷ مهر

به گزارش ایسنا، رئیس بانک " جی پی مورگان" آمریکا گفت لیبرا ایده خیال‌پردازانه ای است که هرگز محقق نخواهد شد.
به نقل از رویترز، سرنوشت ارز دیجیتالی فیس بوک بیش از هر زمان دیگری در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته تا جایی که در تازه ترین واکنش به آن، جیمی دیمون، رئیس بانک " جی پی مورگان" آمریکا نیز آن را رویایی خیال پردازنده خوانده است که هرگز محقق نخواهد شد.

ادامه مطلب