محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۹ مهر

به گزارش پیوست، بانک جهانی اعلام کرده که حدود ۱.۷ میلیارد نفر هنوز حساب بانکی ندارند، اما در مقابل دو سوم از این افراد به تلفن‌همراه دسترسی دارند. در گزارش بانک جهانی به این موضوع اشاره شده که روزبه‌روز استفاده از کیف پول‌ها جایگزین استفاده از کارت‌های بانکی می‌شوند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۷ مهر

به گزارش مهر، کاربران خدمات و نرم افزارهای شرکت آمریکایی ادوبی در ونزوئلا از تاریخ ۲۸ اکتبر امکان استفاده از آنها را به علت کارشکنی این شرکت و تحریم های امریکا از دست خواهند داد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۷ مهر

به گزارش نوبل، کمیته نوبل، جان بی گوداناف، ام استنلی ویتینگهام و آکیرا یوشینو را به عنوان برنده نوبل شیمی در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد.
این جایزه برای توسعه باتری های لیتیوم یونی قابل شارژ به این ۳ نفر به صورت مشترک تعلق گرفت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۷ مهر

به گزارش مهر، کمیسر اروپا در امور رقابت های بازرگانی اعلام کرد اقدامات قدرتمندتری برای برخورد با رفتارهای انحصارطلبانه شرکت های فناوری انجام می دهد. به گفته او در حال حاضر جریمه این شرکت ها کارساز نیست.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۷ مهر

تلگرام که از سال گذشته و پس از جذب سرمایه‌ای هنگفت در مورد پروژه TON سکوت کرده بود، قوانین استفاده از این شبکه را اعلام کرده است.
این کمپانی در سایت خود مطالبی را در مورد شبکه باز تلگرام (TON) و توکن های گرم (Gram) در قالب قوانین استفاده از اپلیکیشن کیف پول گرم منتشر کرده است. بر این اساس کیف مذکور نه تنها به عنوان محصولی مجزا ارائه می شود بلکه در اپلیکیشن پیام رسانی تلگرام نیز ادغام خواهد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۴ مهر

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، شرکت اوبر سرویسی با بهای ۲۰۰ دلار ارائه کرده تا مسافران را از منطقه منهتن در نیویورک به فرودگاه ببرد. شرکت اوبر قصد دارد با بالگردی در آسمان نیویورک مسافران را از منطقه منهتن به فرودگاه «جان اف کندی» ببرد. این خدمت تاکسی بالگرد Uber Copter نام گرفته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۴ مهر

هدست بی‌سیم هواوی FreeBuds 3 با کارایی مثال‌زدنی، همراه با چیپست بسیار کارآمد و طراحی صوتی نوآورانه خود توانست به کانون توجه رسانه‌های مختلف حاضر در نمایشگاه IFA 2019 تبدیل شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند