محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۴ مهر

به گزارش مهر، با افزایش شدید تعداد پهپادهای در حال پرواز در جهان باید تا ۱۵ سال آینده مسیرهای پروازی مشخص و سیستم کنترل ترافیک برای آنها به کار گرفته شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۲ مهر

به گزارش مهر به نقل از رویترز، امروز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و همتای فنلاندی اش درباره راه های گسترش فناوری 5G بدون استفاده از تجهیزات شرکت های چینی هواوی و ZTE بحث و گفتگو می‌کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۲ مهر

دو نفر از نمایندگان کنگره آمریکا با ارسال نامه به رئیس بانک مرکزی این کشور خواستار معرفی یک ارز دیجیتالی توسط این نهاد شدند.
به نقل از کوین دسک، بیل فوستر و فرنچ هیل، دو نفر از نمایندگان جمهوری خواه مجلس آمریکا با اشاره به تلاش کشورهای مختلف برای راه اندازی ارزهای دیجیتالی از جروم پاول- رئیس بانک مرکزی این کشور - خواستند کار بر روی معرفی ارز دیجیتالی فدرال رزرو را آغاز کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۱ مهر

به گزارش آی‌تی‌من، مدیرکل ارتباطات همراه اول در توییتی اعلام کرد که 609 روستا و آبادی در 6 ماه نخست امسال به همت همراه اول به شبکه تلفن همراه متصل شده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۱ مهر

طبق گفته‌های بانک های حاضر در شورای مشاوره فدرال (FAC)، پروژه ارز دیجیتال فیسبوک به اسم لیبرا پتانسیل این را خواهد داشت تا سیستم بانکداری سایه را ایجاد کند.
پس از آنکه بانک مرکزی آمریکا درباره لیبرا از چند بانک بزرگ پرس و جو کرد، این بانک ها موضع مخالف خود را در خصوص این پروژه اعلام کرده و خطرات کاهش بالقوه در حساب های سپرده و کاهش حجم پرداخت های بانکی را خاطر نشان کردند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۹ مهر

به گزارش فارس، گواهینامه‌های رانندگی در کره جنوبی با همکاری پلیس و چندشرکت مخابراتی در این کشور به طور کامل دیجیتالی شده و از طریق یک کد «کیو آر» قابل دسترس شد.

ادامه مطلب