محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۱ شهريور

به گزارش فارس، طبق یک نظرسنجی بیشترین مطالبه مردم از وزارت ارتباطات برای هوشمندسازی مدارس، ایجاد زیر ساخت ارتباطی است.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی تفاهم نامه‌ای با وزارت آموزش و پرورش برای هوشمندسازی مدارس اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۱ شهريور

وزیر اقتصاد فرانسه اعلام کرد که می‌خواهد به منظور حفاظت از استقلال مالی این کشور مانع توسعه رمزارز لیبرای توسعه داده شده توسط شرکت فیس‌بوک در اروپا شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۰ شهريور

به گزارش مهر به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، وزیر محیط زیست ژاپن هفته گذشته اعلام کرد که شرکت تیپکوی این کشور در سال های آینده آب های رادیواکتیو حاصل از نابودی نیروگاه تولید برق هسته ای فوکوشیما را به اقیانوس آرام می‌ریزد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۰ شهريور

به گزارش زومیت، گوگل قصد دارد به‌ زودی برای رقابت با سرویس اپل آرکید، سرویس اشتراک بازی‌های موبایلی اندروید را موسوم‌ به Play‌ Pass دردسترس قرار دهد.
در ماه ژوئن میلادی بود که برای نخستین‌بار صحبت درباره‌ی سرویس جدیدی از‌ سوی گوگل به میان آمد که کاربران گوشی‌های اندرویدی به‌ واسطه‌ی آن می‌توانند با تهیه‌ی اشتراک ماهانه، به انجام صدها بازی‌ و اپلیکیشن پولی یا به‌ اصطلاح پریمیوم اقدام کنند.
اکنون پس‌از گذشت چند ماه، گوگل با انتشار توییتی از انتشار قریب‌الوقوع سرویس یاد شده خبر داد؛ همچنین از آیکون Play Pass به‌ صورت رسمی رونمایی کرد تا همه‌چیز برای آغاز فعالیت این سرویس آماده باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۹ شهريور

به گزارش ایسنا، سرویس پخش آنلاین محتوای تلویزیون‌های هوشمند اپل تی‌وی نیز شب گذشته همزمان با معرفی گوشی‌های جدید آیفون ۱۱ رونمایی شد.
کاربران که مدت ها بود در انتظار رونمایی و بهره‌مندی از سرویس استریم و پخش آنلاین محتوای تلویزیون‌های هوشمند اپل تی‌وی بودند، از پرده‌برداری از این سرویس توسعه داده شده توسط اپل در رویداد شب گذشته به شدت خشنود شدند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۹ شهريور

به گزارش آی‌تی‌ ایران، راننده‌های اوبر و لیفت، یک قدم دیگر به تبدیل شدن به کارمندان رسمی آمریکایی، نزدیک‌تر شدند. حالا تنها کافیست که دولت کالیفرنیا تصمیم بگیرد که آیا این راننده‌ها می‌توانند به کارمندان یک شرکت تبدیل شده و از مزایای یک کارمند بهره ببرند یا خیر.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۸ شهريور

به گزارش مهر، نقص فنی رایانه‌ای در فرانسه موجب اختلال کل ترافیک هوایی در این کشور شد. این مساله همچنین موجب تأخیر طولانی پروازها در خود این کشور و برخی کشورهای دیگر شد.
به نقل از آسین ایج، وقوع این مشکل با آخرین روز تعطیلات تابستانی در قاره اروپا همزمان شد و همین مساله سردرگمی و هرج و مرج قابل توجهی را در فرودگاه‌های کشور فرانسه به وجود آورد.

ادامه مطلب