محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۷ شهريور

به نوشته‌ی زومیت، بررسی‌ها روی اپل‌کارت نشان می‌دهد کارت اعتباری تازه معرفی‌شده‌ی اپل از ۹۰ درصد تیتانیوم و ۱۰ درصد آلومینیوم ساخته شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۷ شهريور

کارشناسان فعال در حوزه فناوری بر این باورند که تحریم علیه شرکت چینی هواوی توسعه زیرساخت‌های لازم برای شبکه نسل پنجم اینترنت 5G در استرالیا را نیز به تعویق خواهد انداخت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۴ شهريور

کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی استاتیستا به تازگی تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی را در برخی از کشورها تا سال ۲۰۲۳ میلادی پیش‌بینی کرده‌اند.
به تازگی کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی استاتیستا برآورد و اعلام کرده‌اند که تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در برخی از کشورهای منتخب جهان در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۳ میلادی شاهد یک روند رو به رشد و افزایش نسبی بوده است که این میزان در برخی از کشورها نظیر چین، هند و ایالات متحده آمریکا قابل ملاحظه‌تر بوده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۴ شهريور

به گزارش مهر، شرکت آمازون در نمایشگاه IFA2019 از ۲۰ دستگاه مرتبط با «فایرتی وی» از جمله یک تلویزیون «او ال ای دی» رونمایی کرد.
به نقل از تک کرانچ، آمازون در نمایشگاه IFA2019 برلین بیش از ۲۰ دستگاه جدید مرتبط با Fire TV را رونمایی کرد از جمله نسل جدید «فایر تی وی کیوب» و «فایر تی وی ادیشن ساندبار». ساندبار جدید توسط شرکت «آنکر» ساخته می شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۲ شهريور

به گزارش مهر، قرار است بیش از ۲۵ دادستان کل در ایالت‌های مختلف آمریکا تحقیقاتی را در مورد انحصارطلبی تجاری گوگل آغاز کنند.
به نقل از انگجت، تا به امروز جزئیات چندانی در مورد این تحقیقات منتشر نشده، اما انگیزه این کار نگرانی از قدرت گرفتن بیش از حد گوگل و سو استفاده از آن برای تحت فشار قراردادن رقبای تجاری عنوان شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۰ شهريور

روز دوم کارگاه های «گروه مطالعاتی۲۰» که در محل پژوهشگاه ICT برگزار شد، موضوعات «زیرساخت‌های کلی برای شهر هوشمند» و «شاخص سنجش عملکردی KPI شهرهای پایدار و هوشمند» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۰ شهريور

به گزارش دیجیاتو، شبکه ارتباطی ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) آپدیت شد تا نرخ تبادل داده ها به 600 مگابیت بر ثانیه برسد. از این پس فضانوردان و تیم کنترل زمینی می توانند سریع تر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند