محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۰ مرداد

به گزارش زومیت، اپل به‌تازگی ویدئوهای آموزشی نحوه‌ی راه‌اندازی و استفاده از اپل‌کارت را منتشر کرده است. این اقدام از فعال‌شدن این سرویس در چند روز آینده حکایت می‌کند.
اپل به‌تازگی در صفحه‌ی یوتیوب خود ویدئوهایی درباره نحوه‌ی نصب و استفاده از اپل‌کارت بارگذاری کرده است. با این اقدام به‌نظر می‌رسد زمان شروع به کار اپل‌کارت نزدیک باشد. زمانی‌که اپل‌کارت به‌دست مشتری می‌رسد، می‌تواند با نزدیک‌کردن آیفون XS یا آیفون XR خود به بسته‌بندی آن را فعال کنند. در آیفون X و آیفون‌های قدیمی‌تر به‌دلیل نداشتن تکنولوژی NFC اطلاعات کارت باید به‌صورت دستی به اپلیکیشن Wallet وارد شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۸ مرداد

به گزارش مهر به نقل از آسین ایج، اپل پیش از این یک مدل ۱۷ اینچی از مک بوک را عرضه کرده بود که بسیار پرطرفدار بود، اما مدتی است که تولید آن متوقف شده است. حالا قرار است نسخه ۱۶ اینچی مک بوک هم روانه بازار شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۶ مرداد

آریان اسپیس سه‌شنبه بعد از ظهر با موفقیت موشک آریان ۵ را به همراه دو ماهواره مخابراتی به مدار زمین ارسال کرد.
به گزارش پایگاه اینترنتی اسپیس، موشک «آریان ۵» ساعت ۴:۳۰ دقیقه بعدازظهر سه‌شنبه به وقت محلی از مرکز فضایی گویان در فرانسه به فضا پرتاب شد؛ این موشک حامل دو ماهواره مخابراتی «اینتل ست ۳۹» و «EDRS-C» بود که به ترتیب متعلق به شرکت «اینتل ست» و «سازمان فضایی اروپا» است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۲ مرداد

به نوشته‌ی پیوست، جنگ تجاری ترامپ برای هیچ‌ کشوری به اندازه ویتنام، سود نداشته است، میزان سفارش به کارخانه‌های تایوان افزایش یافته است؛ زیرا تعرفه‌های واردات امریکا و جنگ تجاری این کشور با چین، باعث شده شرکت‌ها در مورد تولید محصولات خود در چین، تجدید نظر کنند.
به گزارش نیویورک‌تایمز، شرکت‌های فناوری بزرگ به دنبال تکمیل عملیات تولید خود در ویتنام هستند و ویتنام نیز امیدوار است به خط تولید گوشی‌های هوشمند و ابزارهای دیجیتالی، بدل شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۹ مرداد

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، تحقیقات جدیدی که بر مبنای شبیه سازی شرایط حیات در دیگر سیارات در آمریکا صورت گرفته، حاکیست حتی در سیارات مملو از یخ هم نقاط محدود و خاصی وجود دارند که به اندازه کافی گرما دارند تا زمینه برای سکونت برخی انواع موجودات در آنها فراهم آید.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۷ مرداد

به گزارش مهر به نقل از شینهوا، روز گذشته یکی از مقامات مصری اعلام کرد این کشور یک مینی ماهواره به ایستگاه فضایی بین‌المللی فرستاده تا در هفته جاری در مدار زمین قرار گیرد.

ادامه مطلب