محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۴ تير

کمیسیون رقابت و مصرف‌کننده استرالیا از سامسونگ به دلیل آگهی موبایل‌های ضد آب شکایت کرده و ادعا می‌کند این موبایل‌ها در انواع مختلف آب ضدآب نیستند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۳ تير

به گزارش آی‌تی‌من، آجای بهات (Ajay Bhatt) رهبر تیمی در اینتل که در سال 1996 فناوری USB یا Universal Serial Bus را معرفی کرد، قبول دارد که طراحی این درگاه به نحوی که یو‌اس‌بی فقط را می‌شد فقط از یک طرف وارد کرد، آزار دهنده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۲ تير

به گزارش ارز دیجیتال، رهبران گروه بیست در نشستی که ۲۹ ژوئن (۸ تیر) در شهر اوساکای ژاپن برگزار شد، اعلام کردند که همچنان موضع قبلی خود را در قبال ارزهای دیجیتال حفظ کرده‌اند. به گفته‌ی آن‌ها، ارزهای دیجیتال در حال حاضر تهدیدی برای ثبات مالی به شمار نرفته و نوآوری‌های حاصل از این فناوری می‌توانند برای اقتصاد بسیار سودمند باشند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۱ تير

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، در سال‌های اخیر تردیدی باقی نمانده که شدت گرمایش زمین افزایش یافته و فرصت اندکی برای جبران خسارات وارده به محیط زیست باقی مانده است، اما پژوهش تازه ای که در این مورد انجام شده نشان می‌دهد تعداد نیروگاه‌های برق و خودروهای مورد استفاده در جهان تا بدان حد بالاست که هم اکنون نیز میزان گرمای زمین را از حد ایمن و قابل جبران فراتر برده و ضروری است بشر برای کاهش خسارات وارده هر چه سریع‌تر برای استفاده گسترده‌تر از انرژی‌های تجدیدپذیر اقدام کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۱ تير

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، گاهی اوقات اکتشافاتی کوچک نقشی مهم دارند. محققان آمریکایی و کره جنوبی در یک رویداد بی سابقه با استفاده از فناوری که مشابه دستگاه‌های MRI کنونی است تصویری از حیات کوچکتر از سلولی ثبت کرده‌اند.

ادامه مطلب