محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۴ خرداد

به گزارش ایرنا، معاون وزیر توسعه دیجیتالی، ارتباطات و رسانه‌های جمعی روسیه در آستانه اعزام هیاتی متشکل از نمایندگان شرکت های قدرتمند کشورش در حوزه فناوری اطلاعات به تهران گفت که زمینه های همکاری فراوانی همچون در حوزه هوش مصنوعی و شهر هوشمند میان دو کشور وجود دارد و ایران و روسیه می توانند از ظرفیت های خود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیش از پیش استفاده کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۳ خرداد

به گزارش مهر به نقل از اسپیس، شرکت اسپیس ایکس به طور موفقیت آمیز هفتمین ماموریت خود در سال ۲۰۱۹ میلادی را انجام داد.
طی این ماموریت موشک اسپیس ایکس۳ ماهواره برای رصد زمین به آسمان برد. این موشک قبلاً در ماموریت‌های دیگر نیز استفاده شده بود و ماهواره‌های مذکور نیز به کشور کانادا تعلق دارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۳ خرداد

به گزارش ارز دیجیتال، ارزهای دیجیتال در کشور ترکیه در مقایسه با کشورهای اروپایی، بالاترین میزان مقبولیت میان مردم را دارند. به گفته‌ شرکت تحقیقاتی استاتیکا، حداقل ۱۸ درصد از مردم این کشور در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۲ خرداد

سخنگوی هوآوی اعلام کرد: «تولیدات جهانی ما در وضعیت عادی به سر می‌برد و هدف فروش گوشی‌های هوشمند ما هیچ تغییری نکرده است.». پاسخی که در پی گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت هوآوی سفارش‌های خود را به تامین‌کننده‌های اصلی قطعات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی بعد از تحریم های اخیر آمریکا کاهش داده است.هرچند این گزارش مانند گزارش‌های مشابه توسط هوآوی رد شده‌‌ است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۲ خرداد

به گزارش ایرنا، نتایج یک پژوهش جدید نشان داد که ۷۴ درصد از خریدهای انجام شده از اپ استور (App store) از دسته بازی‌ها هستند.
نتایج یک پژوهش جدید نشان داد که ما وقت و هزینه زیادی را صرف بازی با موبایل‌مان می‌کنیم.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ خرداد

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، دولت کانادا با هدف کاهش آلودگی محیط زیست قصد دارد میزان مصرف پلاستیک و به تبع آن میزان تولید زباله‌های پلاستیکی را در این کشور کاهش دهد. از همین رو از ممنوعیت تولید و استفاده از برخی انواع پلاستیک‌های یک بار مصرف تا دو سال دیگر خبر داده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ خرداد

به گزارش ارز دیجیتال، یکی از مباحث اصلی نشست این ماه وزرای دارایی و مسئولان بانک‌های مرکزی گروه ۲۰، ارزهای دیجیتال و پولشویی خواهد بود. قرار است که این اجلاس در روزهای ۲۸ و ۲۹ ژوئن (۷ و ۸ تیر) در ژاپن برگزار شود. چه توافق‌هایی ممکن است انجام شود؟ آیا با هدف ترویج سیاست مبارزه با پول‌شویی (AML)، حریم خصوصی مالی شرکت‌ها به خطر خواهد افتاد؟
گروه ۲۰ متشکل از وزرای دارایی و رؤسای بانک‌های مرکزی کشورهای آرژانتین، استرالیا، برزیل، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، اندونزی، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، روسیه، عربستان، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، ترکیه، انگلیس، ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا بوده و توسط شورای ریاست دوره‌ای و بانک مرکزی اروپا نمایندگی می‌شود.

ادامه مطلب