محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۸ شهريور

توئیتر حالا استریم‌ها و پخش‌های زنده را در قسمت بالایی جدول زمانی این برنامه قرار داده است. با این کار، کاربران به راحتی می‌توانند ببینند افرادی که آن‌ها را دنبال می‌کنند در حال انجام چه کاری هستند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۶ شهريور

گوگل اعلام کرد با هدف بهبود توانایی تشخیص آهنگ‌ها بر روی موبایل‌های آیفون، Sound Search را در Now Playing ادغام کرد. Now Playing که سال گذشته معرفی شد، از یادگیری عمیق بر روی دستگاه‌ها برای شناسایی ده‌ها هزار آهنگ محبوب استفاده می‌کند. Sound Search هم که پیش از Now Playing وجود داشته، و اکنون در داخل این ابزار جدید معرفی شده، توانایی تشخیص ده‌ها میلیون آهنگ را دارد. Sound Search بر روی سرورها عمل می‌کند و از طریق فشار چند ثانیه‌ای دکمه‌ی Google Assistant در موبایل‌های اندروید یا در اپلیکیشن Google Search در دسترس است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۶ شهريور

یک سال پس از اعلام درخواست برای دریافت پیشنهادات برای کارهای بشر دوستانه، مؤسس آمازون، Jeff Bezos اولین پروژه‌ی خود را رونمایی کرد. ویژگی برجسته‌ی این پروژه، ایجاد شبکه‌ای برای پیش‌دبستانی‌های غیر دولتی است که در جوامع با درآمد پایین ساخته می‌شوند و دانش‌آموزان رایگان در آن‌ها پذیرش می‌شوند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ شهريور

گوگل اعلام کرد تا پایان ماه مارس ۲۰۱۹، Inbox به کار خود پایان خواهد داد. بنابراین کاربرانی که تلاش کنند پس از ماه مارس به Inbox دسترسی پیدا کنند به جیمیل هدایت می‌شوند.
گوگل Inbox را به عنوان سرویس پست الکترونیک محدودی در اکتبر ۲۰۱۴ معرفی کرد. این شرکت عمدتا از این گزینه به شکل مکانی برای تجربه‌ی ایده‌های ایمیلی جدید نظیر Snoozing ،Smart Reply ،Nudges، و اعلان‌های مهم استفاده می‌کرد. چهار سال بعد، گوگل به این نتیجه رسید که دیگر نیازی به این سرویس ندارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۲ شهريور

تقریبا ۹۰ درصد نوجوانان آمریکایی گوشی هوشمند خودشان را دارند، و حدود ۷۰ درصدشان چندین بار در روز از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. اما همانطور که خدمات شبکه‌های اجتماعی به طور فزاینده‌ای به خاطر داشتن حالت اعتیادآورشان مورد انتقاد هستند – و برخی از آن‌ها برای "استفاده‌ی بهتر از زمان" در حال ساختن ابزارهایی در جهت محدود کردن استفاده از برنامه‌هایشان هستند – چگونگی تاثیرگذاری این رسانه‌ها بر عزت نفس و سلامت روان جوانان مورد مطالعه قرار گرفته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۱ شهريور

در نشستی روز جمعه در واشنگتن، DARPA اعلام کرد قصد دارد مبلغ ۲ میلیارد دلار، طی پنج سال آینده در بخش تحقیقات هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کند.
در برنامه‌ای با عنوان "AI Next"، این آژانس هم اکنون بیش از ۲۰ برنامه در حال کار دارد و برنامه‌های آینده‌ی آن متمرکز بر "افزایش امنیت و انعطاف‌پذیری یادگیری ماشین و فناوری‌های هوش مصنوعی، کاهش قدرت، داده‌ها، ناکارآمدی عملکرد و توضیح‌پذیری" این سیستم‌ها است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۰ شهريور

توئیتر، پنج‌شنبه توئیت کرد در حال آزمایش تجربه‌ی جدیدی برای کاربران وب است. در این توئیت که توسط سخنگوی شرکت تائید شد، تعداد کمی از کاربران توئیتر شاهد نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی آن بر روی وب خواهند بود که شامل دسترسی به قابلیت Bookmarks توئیتر، و مرور کردن از طریق بخش Explore آن هستند.

ادامه مطلب