محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ اسفند

به عنوان بخشی از تلاش‌های اخیر برای افزایش دسترسی به پهنای باند روستاها در ایالات متحده‌ی آمریکا، مایکروسافت اعلام کرد که با شرکتی مستقر در میشیگان به نام Packerland Broadband همکاری می‌کند. هدف این است که دسترسی به اینترنت را برای 82 هزار نفر که در مناطق روستایی ویسکانسین و میشیگان زندگی می‌کنند را در چهار سال آینده تامین کند. این همکاری اولین نوع از مشارکت مایکروسافت با یک ارائه دهنده‌ی پهنای باند منطقه‌ای است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۹ اسفند

کمپانی SanDisk از سریع‌ترین کارت حافظه‌ی microSD چهارصد گیگابایتی جهان رونمایی کرد. این مراسم توسط کمپانی Western Digital در Mobile World Congress برگزار شد. این محصول اطلاعات ذخیره‌ شده را با سرعت 160 مگابایت بر ثانیه می‌خواند و اطلاعات را با سرعت 90 مگابایت بر ثانیه ذخیره می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۸ اسفند

قبل از MWC 2018 بارسلونا، شرکت مشهور Huawei لپ‌تاپ جدید و منحصربه‌فرد خود را ارائه داد. MateBook X Pro اولین لپ‌تاپ مجهز به صفحه‌نمایش لمسی FullView است. جنس بدنه‌ی این لپ‌تاپ از فلز است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۷ اسفند

اپل تلاش‌های زیادی برای ادامه‌ی فعالیت در چین انجام می‌دهد، اما لازم است تا تلاش‌هایش را کمی بیشتر کند. تا پایان ماه فوریه، اپل کلیدهای امنیتی iCloud متعلق به کاربران سرزمین اصلی چین را بر روی سرویس‌هایی که در داخل این کشور قرار گرفته‌اند میزبانی می‌کند و آن‌ها به طور مشترک توسط یک شرکت دولتی به نام صنایع داده‌های بزرگ Guizhou Cloud اجرا می‌شوند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۷ اسفند

بر اساس چندین گزارش، نسخه‌ی بعدی اندروید شامل "حالت تاریک" خواهد بود – این ویژگی است که مدت‌های طولانی مورد درخواست افرادی بود که گزینه‌ی حالت تاریک و ذخیره‌سازی انرژی را ترجیح می‌دادند، قابلیت مشابهی که در برنامه‌هایی همچون YouTube و توئیتر وجود دارند. اما متاسفانه همچین موردی صحت ندارد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۷ اسفند

به گفته‌ی متخصص سلامتی، دکتر ولادیم بولکوف، استفاده‌ی مداوم از مواد شیمیایی خانگی حاوی کلر باعث آسیب جدی به‌ سلامتی می‌شود. این متخصص برای نتیجه‌گیری به داده‌های به‌ دست‌ آمده از محققان نروژی تکیه کرد. دانشمندان این کشور با انجام مطالعاتی به مدت 22 سال به نتایج مهمی در این زمینه دست‌ یافته‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۷ اسفند

بر اساس خبر Bloomberg، اپل قصد عرضه‌ی مدل جدیدی از AirPodها را دارد. این خبر می‌گوید تیم اپل که همچنین HomePod را عرضه کرده است در حال توسعه‌ی حداقل دو نسخه‌ی جدید، یک مورد با تراشه‌ی بی‌سیم به‌روز‌رسانی شده و دیگری مقاوم در برابر آب است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۶ اسفند

شرکت SpaceX اعلام کرد در حال حاضر آمادگی پرتاب سفینه‌ی Falcon 9 را با ماهواره‌ی جدید به فضا ندارد، هرچند احتمال پرتاب این موشک به فضا توسط مهندسین کمپانی، 80 درصد اعلام‌ شده بود. موشک بعدی Falcon 9 برای تحویل به ایستگاه ماهواره‌ی ارتباطی 30W-6 کمپانی اسپانیایی Hispasat پرتاب خواهد شد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند