محبوب ترین ها
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۵ مهر

بر اساس خبر منتشر شده در رسانه‌های روسیه، دادگاه دولتی ناحیه مشانسکی مسکو به شماره‌ی No 383، پیام رسان تلگرام را 13 هزار دلار جریمه کرد. یولیا بوکاروا سخنگوی این دادگاه، در 16 اکتبر اعلام کرد جریمه ی در نظر گرفته شده به علت عدم همکاری مدیران این پیام رسان با سازمان امنیت روسیه و عدم ارائه ی اطلاعات کاربران جهت رمزگشایی پیام‌ها به سازمان امنیت روسیه بوده است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۵ مهر

پروژه‌ی آزمایشی توزیع دستبندهای هوشمند طراحی شده برای آتش نشانان و امدادگران مسکو در کشور روسیه آغاز شد. این دستبند ها قرار گرفتن نیروهای آتش نشان و یا امدادی را در شرایط بحرانی و اورژانسی خاص اعلام می‌کنند. همچنین می‌توانند وضعیت سلامتی این افراد را به مرکز گزارش دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۵ مهر

آن طور که در برخی از نوشته های تاریخی اشاره شده واژه‌ی بورس از نام خانوادگی فردی به نام واندر بورس در شهر بروژ بلژیک گرفته شده باشد. تجار و بازرگانان برای مبادلات تجاری در مقابل خانه ی وی گرد می‌آمدند، پس از مدتی مردم نیز برای حل و فصل جنبه های مالی خود، شروع به رفتن به آنجا کردند. البته در برخی از مقالات نام بورس را از لغت های فرانسوی می‌دانند و اشاره شده است که در گذشته از آن به معنی کیف پول و یا کیسه‌ی پول استفاده می‌شده است و بعد ها اولین پورس نیز به بورس پاریس مشهور شد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۴ مهر

به تازگی تصاویری در فضای مجازی و شبکه های اینترنتی دست به دست می‌شود که در آن کفشی دو رنگ را نشان می دهد. نکته ی جالب در این تصویر دقیقا مشابه با تصویر لباسی است که چند سال پیش در شبکه ها منتشر شد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۴ مهر

کدو تنبل نه تنها یک نماد هالووین برای اروپاییان است بلکه یکی از سبزیجات با انواع خواص مغذی است. دانشمندان می گویند که کدو تنبل می تواند مدت زمان شادابی و جوانی پوست را افزایش دهد. همچنین سبب بازسازی سریع بافت‌های پوست شده و زخم ها را با سرعت بیشتری بهبود می‌دهد و استرس را که عامل اصلی چروک شدن پوست است را کاهش می‌دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۳ مهر

ژاپن به یکی از اهداف فضایی‌اش رسیده است، چراکه این کشور به تازگی موفق به در مدار قراردادن ماهواره‌های موقعیت‌مکانی خود در مدار زمین شده است. این امر توان ناوبری وسائل نقلیه‌ی خودران و حتی دفاعی این کشور را دو چندان می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۲ مهر

سامسونگ اعلام کرد پیش فروش Gear Sport و نسل دوم آن با نام Gear IconX از 13 اکتبر آغاز می‌شود. مدل Gear Sport در دو رنگ آبی و سیاه با قیمت ۲۹۹/۹۹ دلار از 27 اکتبر از طریق Samsung.com، Amazon، Best Buy، Macy’s و U.S Cellular به صورت ملی عرضه می‌شود. نسل دوم آن نیز در رنگ‌های سیاه، صورتی و خاکستری با قیمت ۱۹۹/۹۹ دلار از همان روز و از طریق درگاه‌های Samsung.com، Amazon، BestBuy.com، Sprint و U.S Cellular ارائه می‌شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند