محبوب ترین ها
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ مرداد

یکی از تصمیمات هوشمندانه ی کمپانی های بزرگ، در نظر گرفتن جوایز برای افرادی است که بتوانند نقایص موجود در سیستم های نرم افزاری را پیدا کنند، زیرا از این راه با صرف هزینه ای اندک می‌توانند از زیان های مالی هنگفت در امان بمانند. حال کمپانی Microsoft تصمیم گرفته است تا با قرار دادن پاداشی برای هکرها، از آن ها برای یافتن آسیب پذیری در سیستم توسعه داده شده ی جدید خود، همانند Microsoft Hyper-V، سیستم عامل Windows و دیگر برنامه های نرم افزاری خود کمک بگیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۷ مرداد

Samsung به تازگی گزارش مالی سه ماهه‌ی اخیر خود را منتشر کرد که حاکی از ثبت رکورد درآمدی ۱۲.۶ میلیارد دلاری داشت. اما در پس این ارقام یک دستاورد مهم دیگر نیز برای این شرکت نهفته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ مرداد

گزارشی نشان می‌دهد که Amazon با به کارگیری تیمی مخفیانه در حال کار بر روی پروژه‌ای در حوزه‌ی سلامت می‌باشد. این تیم که Dubbed 1492 نام‌گذاری شده است، به نظر می‌رسد در پروژه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مرتبط با حوزه‌ی سلامت در فعالیت باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ مرداد

همانطور که در ماه ژوئن این مورد توسط اداره‌ی غذا و داروی ایالات متحده‌ی آمریکا تائید شد، پردازشگر صدای iPhone، iPad، و iPod سازگار با پردازنده‌ی صوتی Cochlear Nucleus 7 می‌باشد. این دستگاه همچنین اجازه‌ی استفاده به آن دسته از افرادی را می‌دهد که با اعمال جراحی، ایمپلنت برای کنترل و شخصی‌سازی iPhone خود از طریق صدا را جاسازی کرده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۶ مرداد

حتی با وجود اینکه Facebook همچنان به مبارزه با اخبار جعلی ادامه می‌دهد و با اعمال الگوریتم‌هایی از انتشار محتوای نفرت‌انگیز جلوگیری می‌کند، هنوز هم محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی در جهان با بیش از 2 میلیارد کاربر ماهانه از ماه ژوئن است. در آخرین گزارش درامدی آن، شرکت سودآوری سه ماهه‌ی دیگری را با رقم ۹/۳۲ میلیارد دلار ثبت کرد که 47 درصد بیشتر از تاریخ مشابه در سال گذشته است. رشد کاربران نیز همچنان بسیار چشمگیر است، با رشد 17 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته. به طور میانگین روزانه ۱/۳۲ میلیارد نفر از Facebook استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند