محبوب ترین ها
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ دي

بنیانگذار بزرگترین شبکه اجتماعی جهان، فیس بوک، خود را به یک چالش شخصی برای سال 2017 دعوت کرد. همانطور که معلوم است او هر سال خود را با یک کار دشوار و دست یافتنی مواجه می کند. امسال او خود را به چالش سفر و تعامل دعوت کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ دي

کمپانی Samsung درخواست جدید خود را برای ثبت اختراع جدید به سازمان ثبت اختراع و علائم تجاری ارائه کرده است. این اختراع اجازه می دهد که گجت مسطح سامسونگ به راحتی به صورت یک دستبند روی مچ فرد قرار گیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ دي

کمپانی Google در پایان سال 2016 میزان جستجو عبارات بر اساس کمیت در این موتور جستجوگر را دسته بندی کرد. یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین جستجوهای انجام شده، ویدئو کلیپی منتشر شده در شبکه YouTube بوده است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ دي

یوفولوژی علم شناخت بشقاب پرنده ها می باشد و همچنین یوفولوژیست ها افرادی می باشند که بر روی این موضوع به بررسی می پردازند. همچنین حوادث گوناگون را تجزیه و تحلیل می کنند. یوفولوژیست ها به تازگی به کشف جالبی دست یافته اند. آنها در درهانه گودال ویکتوریا حرف F انگلیسی را رصد کرده اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي

آمار منحصر به فرد منتشر شده توسط شرکت Medium تا قبل از پایان سال نشان دهنده‌ی ۶۰ میلیون بازدیدکننده ماهانه است. این آمار ۱۴۰ درصد افزایش را نسبت به ۲۵ میلیون بازدیدکننده‌ی ماهانه در سال گذشته نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد، تصویب خدمات چاپ و نشر نیز با ۷/۵ میلیون پست نوشته شده، یک افزایش ۲۹۵ درصدی داشته باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ دي

در ۷ام نوامبر، Tesla اعلام داشت که مشتریانی که پس از ۱ ژانویه‌ی ۲۰۱۷ خودروی خود را خریده باشند، دیگر نمی‌توانند از سرویس شارژ نامحدود این شرکت از طریق شبکه‌ی Supercharger استفاده کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ دي

شرکت Qualcomm اعلام کرد، شرکت چینی Meizu Technology به پرداخت هزینه‌های صدور گواهی‌ ثبت، به منظور حل و فصل درگیری قانونی در چین و سه کشور دیگر موافقت کرده است. این امر نشان داد، شرکت فناوری و تجهیزات ارتباطی و مخابراتی آمریکایی می‌تواند از مالکیت معنوی گواهی‌های ثبت‌ خود در بزرگترین بازار گوشی‌های هوشمند جهان دفاع کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ دي

اوایل هفته‌ی جاری، مدیرعامل Twitter، آقای Jack Dorsey یک فراخوان عمومی برای بازخورد در مورد آنچه شرکت می‌تواند به منظور عملکرد بهتر انجام دهد، منتشر کرد. روز جمعه، وی چهار موضوع اصلی، شامل رسیدگی به توهین‌‌ها، ویرایش توئیت‌ها، دنبال کردن موضوعات و علاقه‌مندی‌ها و مدیریت بهتر مکالمات را بیان نمود.

ادامه مطلب