محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ خرداد

صرافی‌های بین‌المللی رمزارز یا ارز دیجیتال در شرایطی که بخش‌های قانون‌گذاری دهلی‌نو به فکرایجاد ممنوعیت برای فعالیت رمزارزی در این کشور افتاده‌اند در حال بررسی راه‌های ورود به این کشورهستند.
به نقل از رویترز،صرافی آمریکایی کراکن (Kraken)،‌ صرافی بیت‌فنکس (Bitfinex) هنگ کنگ و رقیب آن کو‌کوین (KuCoin) دائما در حال بررسی بازار هند هستند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ خرداد

به گزارش آی‌‌تی‌ایران، بالاخره پس از هفته‌ها انتشار شایعات مختلف این شرکت ژاپنی از ایرباد وایرلس جدید و قدرتمند خود به نام WF-1000XM4 پرده برداشت.
محصولی که قرار است با قیمت ۲۷۹ دلار در بازار عرضه شود و به گفته سونی، در دو رنگ مشکی و خاکستری روشن، به دست خریداران خواهد رسید. فروش این ایرباد ساعاتی پیش در وب‌سایت‌های آمازون و بست‌بای آغاز شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۸ خرداد

به گزارش مهر به نقل از ورج، رگولاتورهای اتحادیه اروپا و انگلیس تحقیقاتی آنتی تراستی (ضدانحصار) درباره سرویس Marketplaces فیس بوک آغاز کرده‌اند. آنها نگران هستند که این سرویس رقابت برای تبلیغات دسته بندی شده را مختل می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۸ خرداد

به گزارش مهر به نقل از رویترز، طبق نامه‌ای رسمی، هند برای آخرین بار به توئیتر فرصت داده تا از قوانین فناوری اطلاعات این کشور اطاعت کند و در غیر این صورت با عواقب ناخواسته ای روبرو خواهد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۸ خرداد

به گزارش دیجیاتو، اپل نطق اصلی مراسم WWDC 2021 را امشب ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌کند، اما حالا اعلام شده که پس از پایان این مراسم رویداد دیگری از ساعت ۲۳:۳۰ با تمرکز بر قابلیت Spatial Audio برای اپل موزیک برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۷ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، همه‌گیری ویروس کرونا در سال گذشته، میزان استفاده از تبلت و به طور خاص آیپد را در میان کاربران افزایش داد و این مسئله رشدی فروش محسوسی بعد از چندین ماه رکود، برای این خانواده محصولات هوشمند به دنبال داشت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۶ خرداد

شرکت آلاین ویر از تولید لپ تاپ‌های بازی جدید ایکس ۱۵ و ایکس ۱۷ خبر داده که مجهز به پردازنده‌های پیشرفته نسل یازدهم اینتل هستند.
به نقل از زد دی نت، علاوه بر پردازنده‌های Core i۹ تایگر لیک – اچ اینتل، در این لپ تاپ ها از پردازنده‌های گرافیکی جی فورس آر تی ایکس ۳۰۸۰ شرکت ان ویدیا و سیستم‌های خنک کننده پیشرفته نیز استفاده شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۶ خرداد

کویین بیس اعلام کرده است که کارت اعتباری این صرافی، اکنون با سیستم پرداخت دیجیتال اپل پی و گوگل پی سازگار است و به کاربران امکان می‌دهد تمامی رمزارزها را به دلار تبدیل کنند.
کوین‌بیس کارت یک کارت اعتباری مبتنی بر ویزا است که به کاربران امکان می‌دهد رمزارز را به‌عنوان پول نقد در سراسر جهان خرج کنند. پشتیبانی از اپل پی به کاربران کارت کوین‌بیس اجازه می‌دهد به‌سرعت کارت‌های خود را فعال کنند و پرداخت‌ از راه دور را از طریق آیفون یا اپل واچ انجام بدهند‌.
کوین‌بیس از هفته اول ژوئن برای کسانی که در لیست انتظار هستند، دعوت‌نامه‌ ارسال می‌کند. پس از درخواست و پذیرش، کاربران درحالی‌که منتظر کارت اعتباری فیزیکی از طریق پست هستند، می‌توانند جزئیات کارت خود را به اپل والت اضافه کنند. کاربران کنونی می‌توانند بلافاصله کارت‌های خود را به اپل پی متصل کنند.

ادامه مطلب