محبوب ترین ها
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت

به گزارش مهر، اطلاعات مفصلی از ۴۴ میلیون مشترک تلفن همراه پاکستانی در اینترنت منتشر شده و گفته می‌شود این بخشی از اطلاعات مسروقه از ۱۱۵ میلیون مشترک موبایل در این کشور است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۳ ارديبهشت

به گزارش مهر، گوگل بزرگ‌ترین برنامه VPN اندرویدی را به دلایل امنیتی از پلی استور حذف کرد.
به نقل از مرکز ماهر، برنامه SuperVPN Free VPN Client یک برنامه موفق اندرویدی رایگان است که از ۴ سال پیش با ۱۰ هزار نصب شروع به فعالیت کرد و هم اکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نصب فعال دارد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۷ ارديبهشت

طبق گزارش‌های جدید، یک باگ مربوط به مجموعه ای از کاراکترها، دستگاه های اپل را مختل می‌کند.
به نقل از انگجت، باگی سبب می‌شود آیفون، آی‌پد، رایانه‌های مک و ساعت ‌های هوشمند اپل پس از دریافت مجموعه‌ای خاص از کاراکترها به صورت نوتیفیکیشن، مختل می‌شوند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۷ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌من، نینتندو خبر هک شدن ۱۶۰ هزار حساب کاربری‌اش را تایید کرد.
پس از تایید هک شدن حساب‌های کاربری نینتندو، این شرکت دسترسی به حساب‌های کاربری از طریق شناسه شبکه نینتندو (NNID) را مسدود کرد.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۶ ارديبهشت

مرکز ماهر اعلام کرد مسوولیت اصلی در پاسخ به سوالات امنیت بانک‌های داده و اطلاعات، در وهله اول بر عهده بالاترین مسوول دستگاه است و مرکز ماهر بر اساس چارچوب‌های قانونی و ماموریت‌های محوله گزارش خود را در خصوص حوادث، صرفا برای مقامات مسوول ارسال می‌کند.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۵ ارديبهشت

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با تشریح فعالیت های این اداره کل در سال گذشته گفت: راه اندازی اولین سامانه تعاملی مقابله با رخدادهای امنیتی فضای سایبری با همکاری سازمان فناوری اطلاعات، برگزاری اولین رزمایش مدیریت بحران بخش ارتباطات و تهیه و ابلاغ دستورالعمل ارتقا امنیت بخش فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی استان تهران از مهمترین برنامه های سال گذشته اداره کل ارتباطات این استان بود.

ادامه مطلب