محبوب ترین ها
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان

RCS که سرنام Rich Communication Services می‌باشد، قرار است به عنوان روشی پیش‌فرض، جایگزین SMS فعلی گردد. RCS قدرتمندتر از SMS است و دیگر محدودیت کاراکتری نیز ندارد. پشتیبانی آن از تصویر، ویدئو و چت گروهی نیز بهتر است. اما این سرویس همانند SMS، مبتنی بر اپراتور است، به این معنی که باید ثابت کند که می‌تواند بر مشکلات تاریخی SMS غلبه کند. این مشکلات شامل مدل قیمت‌گذاری نامعلوم و مشکل رد و بدل شدن بین اپراتورها می‌گردند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان

Twitch، سرویس پخش ویدئوی Amazon که تاکنون ۲ میلیون کاربر از آن استفاده می‌کنند، اعلام داشت که قصد فروش پلتفرم ویدئوهای تبلیغاتی را به شرکای پخش‌زنده‌‌ای دارد که امکان بلاک کردن محتوا در آن وجود ندارد. هفته‌ی جاری تبلیغات در سرویس Twitch قرار خواهد گرفت و از طریق تکنولوژی ویدئویی جدید SureStream موجود در آن به نمایش در خواهد آمد. SureStream به منظور پخش روان‌تر و با اطمینان‌تر محتواهای ویدئویی ایجاد شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ آبان

سال گذشته بود که YouTube Red راه‌‌اندازی شد. این سرویس در صدد ایجاد وجه تمایزی بین رقبایی چون Netfix و Hulu بوده است. یک سرویس ویدیویی بدون تبلیغات که کاربران برای استفاده از آن باید حق اشتراک پرداخت کنند. تعداد مشترکین این سرویس حاکی از آن است که YouTube همچنان راه طولانی در پذیرش عمومی پرداخت اشتراک ماهانه‌ی خود دارد.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ آبان

YouTube امروز اعلام داشت که تغییراتی را بر روی سامانه‌ی Comment سرویس خود اعمال خواهد کرد. هدف از این تغییرات، در اختیار گذاشتن کنترل بیشتر برای تولیدکنندگان محتوا و ایجاد تعامل بهتر آنان با نظردهندگان عنوان شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ آبان

به‌روزرسانی‌های اصلی Windows 10، شامل Anniversary Update و Creator Update، همگی در حجم یک سیستم‌عامل کامل عرضه می‌شوند. دانلود چنین به‌روزرسانی‌هایی در حدود ۴ گیگابایت است و نصب آن‌ها زمان زیادی را خواهد گرفت. اما Microsoft می‌خواهد این رویه را با ارائه‌ی Unified Update Platform (UUP) تغییر دهد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

LastPass یکی از معروف‌ترین سرویس‌های مدیریت پسورد است. کاربران این سرویس، از این پس می‌توانند برای مدیریت پسوردهای خود روی موبایل، از این اپلیکیشن به صورت رایگان استفاده کنند. اما رایگان بودن این سرویس تنها تا زمانی خواهد بود که شما اطلاعاتتان را از یک موبایل به موبایل دیگر و یا از یک تبلت به تبلت دیگر سینک کنید.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

امروز شرکت Microsoft از نرم‌افزار جدید خود با نام Microsoft Teams رونمایی کرد. به نظر می‌رسد Microsoft مجددا بر روی یک ایده‌ی قدیمی که در تلاش برای ایجاد پلتفرم برقراری ارتباط و همکاری بین کارکنان شرکت‌های تجاری است، تمرکز کرده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۲ آبان

با توجه به اتفاقات رخ داده پیرامون Twitter، تغییراتی بر روی این سرویس در جهت بهبود آن صورت گرفته است. این شرکت اخیرا در تلاش بوده است تا مشتریان و شرکت‌های تجاری را به یکدیگر متصل کند. هم‌اکنون نیز این شرکت قصد دارد ویژگی‌هایی را برای مشتریان کسب‌وکارها ارائه نماید.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند