محبوب ترین ها
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان

Microsoft دو برنامه‌ی توسعه‌دهندگی خود را با نام‌های PowerApps و Flow در تاریخ ۱ نوامبر رونمایی خواهد کرد. PowerApps برنامه‌ای برای ساخت برنامه‌های تجاری موبایل و وب بدون نیاز به کدنویسی است. Flow نیز نسخه‌ی سرویس IFTTT شرکت Microsoft می‌باشد که با آن می‌توان اشتراک محتوا را به طور برنامه‌ریزی شده در شبکه‌های اجتماعی انجام داد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ آبان

راه‌کاری بهتری از راه‌اندازی سرویس جدیدتان در هنگام اعلام زندگی سرویس قبلی‌‌تان می‌بینید؟
بنیان‌گذاران سرویس Vine، سرویس استریم زنده‌ی ویدئویی که به تازگی خبر پایان کار آن اعلام شده است، در مسیر ایجاد سرویس استریم زنده‌ی ویدئویی دیگری با نام Hype هستند.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ آبان

Google امروز اعلام کرد که دیگر از برنامه‌ی نسخه‌ی رومیزی Google Drive خود بر روی Windowsهای XP، Vista و Server 2003 از ۱ ژانویه‌ی ۲۰۱۷ پشتیبانی نخواهد کرد. اگر شما همچنان بر روی یکی از این سیستم‌عامل‌ها هستید و از Google Drive بر روی این پلتفرم‌ها استفاده می‌کنید، باید به فکر آپگرید سیستم‌عامل‌تان باشید.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ آبان

کارشناسان Instagram با ارائه نسخه ای جدید از اپلیکیشن خود، تا چند روز آینده مخاطبان خود را به میلیون ها نفر افزایش خواهند داد. این شرکت قصد دارد، نسخه منحصر به فردی از اپلیکیشن محبوب خود را برای کامپیوتر های در حال اجرا بر روی Windows 10، ارائه دهد. برای اولین بار است که برنامه نویسان Instagram قصد دارند به جز موبایل و تبلت، نسخه کاملی را برای رایانه‌های رومیزی ارائه کنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۷ آبان

جمع‌آوری محتوای مناسب بر روی اینترنت قدری دشوار به نظر می‌رسد. احتمالا به محتوای اشتراک‌گذاشته‌ی دوستان‌تان بر روی Facebook نمی‌توانید اعتماد کنید و Twitter هم بیش از اندازه شلوغ به نظر می‌رسد. و حتی اگر متخصص RSS نیز باشید، زمان زیادی را بایستی برای فیلتر کردن محتوای مناسب صرف کنید.

ادامه مطلب