محبوب ترین ها
نرم افزار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۷ آبان

Dropbox در روز سه‌شنبه از همکاری بزرگ خود در یک طرح آموزشی خبر داد. این شرکت اشتراک فایل رایانش ابری با همکاری Blackboard، شرکت پیشگام ارائه‌دهنده‌ی سامانه‌ی مدیریت یادگیری برای دانش‌آموزان و دانشجویان، قصد دارد سرویس خود را با سامانه‌ی LMS شرکت Blackboard یکپارچه کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ آبان

شاید یکی از آزاردهنده‌‌ترین محدودیت‌های توئیت حذف شده است. برخی از کاربران برنامه‌ی توئیتر بر روی پلتفرم iOS در جمع تست‌کنندگان این ویژگی خواهند بود. ویژگی که در آن دیگر نام‌کاربری افراد موجود توئیت، هنگامی که به عنوان ریپلای استفاده شوند، در بین ۱۴۰ کاراکتر موجود به حساب نمی‌آیند. طبیعتا این امر فضای بیشتری را برای گنجاندن متن اصلی قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ آبان

Microsoft امروز اعلام داشت که به‌روزرسانی Creators Update را برای Windows 10 عرضه خواهد کرد. این شرکت جزئیاتی از این به‌روزرسانی را ارائه نموده است. به گفته‌ی Microsoft این به‌روزرسانی اوائل ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد، اما کاربران Windows Insider می‌توانند زودتر از آن استفاده کنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ آبان

برنامه نویسان فیس بوک قصد دارند تا به زودی امکان تبدیل ویدئو را به شاهکارهای تصویری برای کاربران این شبکه اجتماعی فراهم آورند. این موضوع در کنفرانس کالیفرنیا در ایالات متحده توسط سخنگوی فیس بوک، کریس کاکس مطرح شد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ آبان

Microsoft نسخه‌ی آزمایشی ابزار Cognitive 2.0 را با قابلیت پشتیبانی از Python منتشر ساختMicrosoft امروز اعلام داشت که نسخه‌ی آزمایشی فریم‌ورک متن‌باز Deep Learning خود را منتشر ساخت. تا به امروز این نرم‌افزار با نام Computational Network Toolkit شناخته می‌شد، اما حالا این شرکت نام آن را به Cognitive Toolkit تغییر داده است. این نام جدید به‌طور واضح با تلاش‌های بازاریابی Cognitive این شرکت در ماه‌های اخیر هم‌سو است.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ آبان

Apple به تازگی مهم‌ترین به‌روزرسانی iOS 10 خود را منتشر ساخته است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، تمرکز اصلی به‌روزرسانی iOS 10.1 ویژگی فوق‌العاده‌ی Portrait برای دوربین iPhone 7 Plus می‌باشد. این به روزرسانی هم از طریق اتصال دستگاه‌ها به iTunes و هم از طریق خوده گوشی در دسترس خواهد بود.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ آبان

به گزارش MS Power User، کمپانی Microsoft دیگر تمایلی به پشتیبانی از Skype جدید برای نسخه ویندوز فون ندارد. در حال حاضر اسکایپ بر روی سری گوشی های هوشمند جدید Windows Phone نصب نمی شود و خبر دیگر اینکه در فروشگاه مایکروسافت نیز نمی توان این پیام رسان محبوب را دانلود کرد. البته کاربرانی که تمایل به نصب این برنامه بر روی گوشی های خود را دارند می تواند آن را از منابع دیگری دانلود کنند.

ادامه مطلب