محبوب ترین ها
نرم افزار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر

یکی از ویژگی‌های عضویت Prime سرویس Amazon، امکان آپلود نامحدود عکس‌ها بر روی سرویس Prime Photo این شرکت است. امروز Amazon این ویژگی را برای اعضای خانواده نیز با نام Family Vault در دسترس قرار داده است. با Family Vault، یک کاربر Prime می‌تواند تا ۵ عضو خانواده و یا دوستانش را جهت عضویت در این سرویس، دعوت کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۵ مهر

در ادامه‌ی تلاش‌های Google برای اٰرائه‌ی سرویس بهتر بر بستر موبایل، این شرکت تصمیم بر آن گرفته است که نتایج جست‌وجوی نمایش داده شده برای دستگاه‌های موبایل را از نسخه‌های رومیزی جدا و محتوای بهتر و تازه‌تری به کاربران دستگاه‌های موبایل ارائه نماید.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۵ مهر

Yahoo قابلیت email forwarding خودکار سرویس خود را از یک حساب کاربری به حساب کاربری دیگر مجددا فعال نمود. ویژگی که با غیر فعال شدن آن و همچنین انتشار اطلاعات کاربری بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر، بسیاری از کاربران این شرکت را بر آن داشت که به سرویس میل دیگری مهاجرت کنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۴ مهر

Facebook امروز برای اپلیکیشن Windows 10 خود به‌روزرسانی ارائه داد که از رایانه‌های شخصی و تبلت‌ها پشتیبانی به عمل می‌آورد. کاربران می‌توانند این نسخه را از Windows Store دانلود کنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۴ مهر

نزدیک به ۳ سال پیش،‌ اعضای تشیکل‌دهنده‌ی X.ai آغاز به تحقیق و توسعه‌ی یک دستیار شخصی هوشمند برای کمک به برنامه‌ریزی ملاقات‌ها و بامعناتر کردن برنامه‌ی تقویم افراد کرده بودند. امروز، رویای این شرکت با خارج شدن برنامه‌ی آن از نسخه‌ی آزمایشی و انتشار نسخه‌ی حرفه‌ای آن به همراه بخش هوش‌مصنوعی، به واقعیت تبدیل شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۴ مهر

Facebook می‌خواهد ویدئوهایی را که کاربرانش علاقه‌ی زیادی به تماشای آن دارند، به صفحه‌نمایش بزرگ‌تری بیاورد. امروز، این شرکت اعلام داشت که کاربران می‌توانند ویدئوی خود را بر روی دستگاه‌های Apple TV و Google Chromecast مشاهده کنند و دیگر محدود به صفحه‌نمایش به نسبت کوچک تبلت و یا گوشی‌های خود نباشند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۳ مهر

دیگر بر کسی پوشیده نبود که بخش رایانش ابری Amazon و Vmware قصد اعلام شراکتی را در کنفرانس خبری در سانفرانسیسکو داشته‌اند. با تشکر از انتشار جلوتر خبر این همکاری توسط Vmware، نیازی به انتظار تا عصر و انتشار خبر رسمی آن نبود.

ادامه مطلب