محبوب ترین ها
نرم افزار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۹ مهر

Google for Work، پلتفرم رایانش ابری Google و دیگر سرویس‌های مبتنی بر رایانش ابری این شرکت، نام جدیدی خواهند گرفت. هم‌اکنون این سرویس‌ها تحت نام Google Cloud عرضه خواهند شد. این خبر در رویداد کوچکی در سانفرانسیسکو، توسط Diane Green، از کارمندان Google، اعلام شد. اگر اخبار روزهای گذشته را دنبال کرده باشید، از این خبر متعجب نشده‌اید، به این دلیل که تصمیم تغییر این نام پیش‌تر توسط Google اعلام شده بود.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۹ مهر

تا به این امروز، شرکت Raspberry Pi برای بردهایش سیستم‌عاملی مبتنی بر Linux و محیط گرافیکی سبک و نام‌ آشنای LXDE را به کار می‌برده است. این سیستم‌عامل تفاوت چندانی با توزیع‌های مبتنی بر LXDE نداشته بود. به تازگی این شرکت با استخدام Simon Long، مهندس طراح رابط کاربری بنیاد Raspberry Pi، در تلاش است تا تجربه‌ی کاربری سیستم‌عامل بردهایش را بهبود بخشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۸ مهر

Microsoft روز گذشته اعلام کرد که نسخه‌ی جدیدی از پیش‌نمایش Windows 10 را برای رایانه‌های رومیزی و گوشی‌های هوشمند خود ارائه کرد. این نسخه امکانات جدیدی برای مرورگر Edge، تغییرات احراز هویت برای دستگاه‌های NSA و سرورهای فایل و به‌روزرسانی‌هایی برای بخش Linux این سیستم‌عامل با خود به همراه دارد.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۵ مهر

سرعت رشد کاربران به دلیل پایان آپگرید رایگان، کند شده است. Microsoft امروز اعلام داشت که Windows 10 این شرکت بر روی ۴۰۰ میلیون دستگاه نصب شده است. این رقم در حالی انتشار یافت که در ۳ ماه گذشته، تعداد دستگاه‌هایی که این سیستم‌عامل بر روی آن‌ها نصب شده‌اند، ۳۵۰ میلیون بوده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۵ مهر

کمپانی مایکروسافت اخیرا بروز رسانی جدید را برای لومیا 650 منتشر کرده است که هم اکنون قابل دسترس برای صاحبان لومیا 550 می باشد. به گزارش گروهی از توسعه دهندگان، آخرین نسخه ارائه شده این برنامه دارای ویژگی های مفیدی برای کاربران می باشد. البته برخلاف لومیا ۶۵۰ قابلیت دبل تپ برای روشن شدن صفحه نمایش فعال نیست.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر

iHeartRadio تلاش دارد با ارائه‌ی سرویس پخش موسیقی آنلاین در سال آینده، مزیت رقابتی خود را نسبت به Apple Music و Spotify بیشتر کند. iHeartRadio توسط شرکت رادیویی و رسانه‌ای Clear Channel راه‌اندازی شده است و شامل سرویس‌هایی چون پخس رادیویی آنلاین موسیقی و ایستگاه‌های مربوط به هر خواننده می‌باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر

چند هفته‌ی گذشته مشخص شد Microsoft در حال کار بر روی اپلیکیشنی است که به ‌صورت زیر مجموعه‌ی Skype کار خواهد کرد. این محصول که Skype Teams نام دارد، در حال توسعه است و این شرکت قصد دارد امکان تست این برنامه را برای مشتریان محدودی در سراسر جهان فراهم آورد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر

اگر شما گوش‌دادن به اخبار را از خواندن آن، بیشتر ترجیح می‌دهید، به زودی راه‌حلی از طریق سرویس iTunes ارائه خواهد شد. در آینده‌ی نزدیک، می‌توانید در بین انبوهی از Podcastها که هدفشان تبدیل متن‌ها و مقالات خبرگزاری‌ها به محتوای صوتی است، گشت‌وگذار کنید.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند