محبوب ترین ها
نرم افزار
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳۰ شهريور

دوستانی که تفاوت بین Your و You’re را نمی دانند.
اپل به اضافه کردن پشتیبانی برای اپلیکیشن های شخص سوم در iMessage به عنوان بخشی از به روزرسانی عرضه شده برای iOS 10 پرداخته است و بنابراین تا این جا آشکارترین کاربرد استفاده از این ویژگی برای استیکرها بوده است. همه ی افراد استفاده از استیکرها در اپلیکیشن های مربوط به پیام رسانی را دوست دارند. اما بهتر است فراموش نکنیم که iMessage از همان ابتدا به عنوان یک اپلیکیشن برای برقراری ارتباط به وسیله ی کلمات بوده است. و کاملا ممکن است که برخی از دوستان شما از برخی از کلمات به درستی استفاده نکنند. در این صورت، باید مجموعه ی این استیکرهای گرامری را بدین شکل در نظر بگیرید: این مجموعه به عنوان تعدادی از اصلاحات با رنگ قرمز برای اشتباهات معمول محسوب می شوند که شما می توانید در قالب حباب های سیار در گفتگوی خود با دوستانتان به کار ببرید.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ شهريور

به گزارش فایننشال تایمز، کمپانی آمریکایی مایکروسافت تصمیم نهایی خود را در مورد پیام رسان اسکایپ اتخاذ کرد. نمایندگان این شرکت طی نشست هایی برای بستن تمامی دفتر های واقع در لندن به توافق رسیدند.
لازم به ذکر است،  که مایکروسافت در ماه جولای سال جاری اعلام کرد، که طی اقداماتی قصد دارد برای تعدیل نیروی کاری برخی از دفاتر خود را تعطیل کند که این کار با تعطیلی دفاتر کمپانی در لندن آغاز خواهد شد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ شهريور

کاربرانی که از تست‌کنندگان اولیه‌ی محصولات پیش‌نمایش مایکروسافت یعنیWindows Insider هستند، می‌توانند با به‌روزرسانی به آخرین نسخه از Skype، این قابلیت را برای خود فعال کنند. این قابلیت از سوی مایکروسافت، Messaging everywhere نامیده شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور

Microsoft در نظر دارد دفتر لندن Skype را تعطیل کند. با این کار یکی از دفترهای معدود شرکت‌های موفق اروپایی بسته خواهد شد. این تصمیم درست در زمانی گرفته شده است که بریتانیا با خروج از اتحادیه‌ی اروپا، سخت در تلاش است تا این کشور را برای کسب‌وکارهای نوپا، مناسب کارآفرینان جلوه دهد. Microsoft بیان کرده است که این تصمیم در جهت ادغام‌سازی واحد مهندسی Skype گرفته شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور

تمام کاری که باید انجام دهید این است که به برقراری ارتباط بین حساب فیسبوک و درایو خود بپردازید.
مایکروسافت در حال نشان دادن علاقه و توجه به کاربران Outlook.com خود با اضافه کردن یکپارچه سازی بین فیسبوک و Google Drive می باشد. اگر شما از Outlook در iOS یا اندروید استفاده می کنید، احتمالا می دانید که می توانید آن را به حساب کاربری GDrive خود متصل کنید. حالا که این ویژگی در نهایت برای نسخه ی خدمات وب موجود شده است، شما می توانید به باز کردن قسمت پیوست فایل ها و حتی ویرایش کردن مدارک موجود در رابط کاربری آن بپردازید. تمام آن چه که نیاز دارید انجام دهید این است بر روی آیکون پیوست کلیک کنید و مشخصات ورود به حساب کاربری گوگل خود را وارد کنید. این روند تقریبا مشابه زمانی است که می خواهید به ایمیل کردن عکس های فیسبوک خود بپردازید.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور

Microsoft بار دیگر ادعای خود را تکرار کرد. این شرکت می‌گوید مرورگر Edge بهترین عملکرد باتری را بر روی Windows 10 دارد. این گفته‌ی Microsoft مبنی بر اجرای آزمایش مصرف باتری، بر روی مرورگرهای مطرح صورت گرفته است. نکته‌ی مهم آن است که این شرکت، کدهای این آزمایش را به صورت متن‌باز بر روی GitHub منتشر ساخته و شیوه‌ی کلی کار را توضیح داده است.
اما این بار، شرکت Microsoft از یکی از آزمون‌های Google جهت نشان دادن برتری مصرف باتری مرورگر Edge نسبت به Chrome، Firefox و Opera بهره برده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور

Google، شرکت ارائه‌ دهنده‌ی آمارهای مبتنی بر نقشه‌ی Urban Engines را خرید. در راستای این خرید، تیم Urban Engines جهت کمک به مدیریت بهتر نقشه‌های Google Maps، به این شرکت می‌پیوندد. این درحالی است که اطلاعات مالی خرید منتشر نشده است.
شرکت Urban Engines از طریق بهره‌گیری از کلان‌داده‌ها و تجزیه و تحلیل ترافیک فضایی به دستگاه‌های دولتی و کسب‌وکارهای محلی کمک می‌کند تا رفت و آمدهای شهری و برون شهری را تشخیص و حمل و نقل ارائه شده‌ی برای چنین محیط‌هایی را بهبود بخشند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور

بعد از حدود یک سال گمانه‌زنی، Spotify این ماه سرویس خود را وارد کشور ژاپن خواهد کرد. این شرکت اعلام کرد که آغاز ارائه‌ی سرویس به کاربران این کشور تا پیش از پایان سپتامبر عملی خواهد شد.
طبق گفته‌ی Nikkeiِ، یکی از شرکت‌های پیشتاز انتشار محصولات صوتی و تصویری این کشور، حساب یک ماهه‌ی Spotify Premium چیزی در حدود ۱۰۰۰ ین ( نزدیک به ۱۰ دلار) هزینه خواهد داشت.

ادامه مطلب