محبوب ترین ها
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور

Microsoft امروز بیان کرد که اولین برنامه‌ها و بازی‌های پلتفرم Win32 در Windows Store این شرکت در دسترس خواهند بود. کاربران برای استفاده از آن نیازمند داشتن Windows 10 با نسخه‌ی Anniversary Update هستند.
Microsoft در کنفرانس توسعه‌دهندگان Build 2016، تبدیل‌گر برنامه‌ی دسکتاپی معرفی کرد که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های موجود در ویندوز را به Windows Universal Platform (UWP) منتقل کنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور

این غول نرم افزاری امروز به صورت رسمی به کار اپلیکیشن تقویم محبوب، پایان داد.
اکنون زمان آن رسیده است تا کار خود را با Sunrise تمام کنیم، یک اپلیکیشن تقویم که مایکروسافت از ماه می، از میان برداشتن آن را در نظر داشت. این اپلیکیشن از امروز، به روزرسانی و ایجاد تغییرات در تقویم را متوقف خواهد کرد، و کاربران را فردا از حساب خود خارج می کند، تیم Sunrise امروز صبح به اعلام این خبر پرداخته است. Sunrise در اصل قرار بود تا در 31 ماه آگوست کنار گذاشته شود ، اما مایکروسافت تصمیم گرفت تا این کار را برای چندین هفته به تعویق بیاندازد تا بتواند ویژگی های sunrise بیشتری را برای اپلیکیشن موبایل outlook خود فراهم کند. در نهایت مایکروسافت به قول خود عمل کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور

در بین دو دهه‌ی ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ میلادی،‌ Microsoft به دلیل رقابت سرسختانه علیه مفهومی به نام متن‌باز، نام خوشی از خود به جای نگذاشته بود. اما از سال ۲۰۱۴ که Satya Nadella بر مسند مدیرعاملی این شرکت رسید، نگاه Microsoft نسبت به مقوله‌ی متن‌باز دست‌خوش تغییرات بزرگی شد. این شرکت نه تنها مشوق متن‌باز شده است، بلکه حتی سیستم‌عامل گنو/لینوکس را هم بر بستر Microsoft Azure خود نیز ارائه می‌کند.
اگر شما این علاقه‌ی مایکروسافت به دنیای متن‌باز را باور ندارید، بیایید نگاهی به آمار منتشر شده توسط GitHub بیندازیم و ببینیم کارمندان چه شرکت‌هایی، بیشترین مشارکت را در پروژه‌های متن‌باز داشته‌اند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور

GitHub امروز در شهر سانفرانسیسکو در حال برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان Universe است. عجیب نیست که این شرکت از این فرصت برای معرفی محصولات جدید سرویس خود استفاده کند. خوده GitHub این تغییرات را بزرگ‌ترین به‌روزرسانی از زمان تولد این سرویس دانسته است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور

کمپانی آمریکایی اپل به تازگی اپ استور تخصصی iMessage را برای آی او اس 10 راه اندازی کرده است. پس از ساخت این برنامه ساخت استیکر ها برای این پیام رسان آغاز شده است.
کاربران آیفون این پس می توانند برای iMessage نیز استیکر، تصاویر متحرک، اپلیکیشن های جانبی و غیره طراحی کنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور

امیدواریم که شما به این خدمات پخش موزیک مظلوم یک شانس بدهید.
خدمات پخش موزیک SoundCloud’s Go هنوز یک ساله نشده است، اما مشخص شد این شرکت پیش از این توانسته است به جذب علاقه مندان موسیقی که در مورد این خدمات مردد بوده اند، بپردازد. آن ها در حال عرضه ی یک خدمات تبلیغاتی یک هفته ای هستند که امکان 3 ماه استفاده از موزیک نامحدود و بدون تبلیغ را برای 99 سنت فراهم می کند ( و یا 99 پنس در انگلستان) البته در صورتی که شما تا 19 ماه سپتامبر جزو مشترکین آن باشید.

ادامه مطلب
نرم افزار
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ شهريور

این شرکت جنگ سختی در مقابل اپل و spotify در پیش رو دارد.
از آن جایی که Deezer برای داشتن پایه ی مشترکین در آمریکا بسیار تلاش کرده است، آن ها در حال همکاری با توییتر هستند تا اطمینان حاصل کنند که موزیک آن ها می تواند به راحتی و به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شود. مشابه به Spotify و SoundCloud ، شما حالا می توانید به توییت کردن یک آهنگ به همراه یک اجراکننده ی جاساز شده در اپلیکیشن موبایل داخلی Deezer بپردازید. هر کسی که توییت شما را ببیند از امکان گوش کردن به یک قطعه ی کوتاه برخوردار است، یعنی در حدود 30 ثانیه، و یا می تواند به فشار دادن Shortcut در قسمت زیرین آن بپردازد تا به ادامه ی پلتفرم Deezer گوش کند. مشارکت کارت صوتی در تمامی کشورهایی که Deezer در آن ها کار می کند، موجود می باشد، از جمله کانادا و بخش های متفاوتی از اروپا، آسیا و آمریکای لاتین.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ شهريور

اپل روز سه‌شنبه iOS 10 را برای iDeviceها خود منتشر کرد. به‌روزرسانی که بهبودهای عمده‌ای به برنامه‌های کاربردی Message، Siri، Photos و Apple Music اعمال کرده است.
اولین نسخه از iOS 10 که 10.0.1 باشد را می‌توان از طریق iTunes و یا خوده دستگاه دریافت نمود. این به‌روزرسانی برای یک سری iDeviceهایی چون iPod touch نسل ششم، iPhone 5، iPad Mini 2 و iPad نسل چهارم ارائه نشده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند