محبوب ترین ها
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۱ شهريور

۲۰۱۶ احتمالا سال کنار گذاشتن پروتکل HTTP خواهد بود.
تیم امنیتی مرورگر کروم اعلام کرده است که از ابتدای ژانویه ۲۰۱۷، وب‌سایت‌هایی را که از پروتکل HTTP به جای HTTPS برای نقل و انتقال رمز و مشخصات کارت‌های اعتباری استفاده کنند،‌ با اعلام هشداری مواجه خواهند شد. این هشدار در نوار آدرس مرورگر، هنگام بازدید وب‌سایت ظاهر می‌گردد و کاربر را از خطر سرقت داده‌های شخصی مطلع می‌سازد.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۹ شهريور

سردبیر سابق روزنامه گاردین، آلن راسبریجر در ادعا کرد، این روزنامه به دلیل اقدامات شبکه اجتماعی فیس بوک 27 میلیون دلار از درآمد خود را از دست داده است.
این گزارش به نقل از بیزنس اینسایدر در مصاحبه با سردبیر سابق گاردین منتشر شده است.
این روزنامه نگار می گوید که فیس بوک، در واقع،امکان درج تبلیغات را برای عموم میسر می سازد و در مدت زمانی کوتاه تمامی توجه سرمایه گذاران برای تبلیغات را به خود معطوف کرده است. در نتیجه با تغییر شیوه تبلیغات سرمایه زیادی را از بازار به خود اختصاص می دهد. او می گوید در این شبکه انواع و اقسام تبلیغات منتشر می شود که صحت آن در هاله ای از ابهام است. افراد زیادی با هویت های نامشخص به راحتی می توانند در اجتماع تبلیغ کنند و در صورت ایجاد مشکل هیچ کس پاسخگو نخواهد بود.تبلیغات در این سایت هیچ تضمین قانونی برای مشتریان نخواهد داشت.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ شهريور

در فروشگاه ویندوز،به لطف محصولات منحصر به فرد این شرکت شناخته شده ، کاربران در حال حاضر قادر به سفارش انواع بازی های ویدئویی خواهند بود .هم اکنون در فروشگاه مایکروسافت سه بازی برای سفارش گیمر ها موجود می باشد.
در حال حاضر تنها سه بازی Gears of War 4, Forza Horizon-3 و ReCore برای سفارش کاربران در این سایت وجود دارد. هر سه بازی در نمایشگاه E3 اکران شد و قرار است بر روی Xbox Play Anywhere اجرا شود.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ شهريور

صاحب شبکه اجتماعی فیس بوک مارک زوکربرگ، گفت: او هیچ دلیلی برای ادغام خدمات WhatsApp و Messenger نمی بیند زیرا این کمپانی به تعلق دارند. وی تاکید کرد، این دو پیام رسان توسط مردم برای مقاصد مختلف استفاده می شود.
این تاجر برای اثبات دیدگاه خود با جمله ای طنز آمیزافزود؛ برای مثال، مردم با کمک واتساپ با دوستان و بستگان نزدیک خود در ارتباط هستند، در حالی که از Messenger کمتر استفاده می شود و فقط از آن برای تبریک تولد هم کلاسی های خود استفاده می کنند.در نتیجه هیچ دلیلی برای ادغام این دو پیام رسان با عملکرد متفاوت وجود ندارد.

ادامه مطلب
نرم افزار
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ شهريور

چه کسی می دانست که رخنه ی صورت گرفته در سال 2012 به این وسعت باشد؟
در سال 2012، Dropbox اذعان کرد که فردی خدمات Cloud Storage راه هک کرده و جزئیات درگاه ها (log-in) را دزدیده است، اما وسعت این واقعه را آشکار نکردند. خب ظاهرا، بسیار وسیع بوده است. Motherboard به تعدادی فایل دست یافته است که شامل 60 میلیون ترکیب نام کاربری و رمزعبور می شده که از همان اتفاق برگرفته شده است. یکی از کارکنان ارشد Dropbox که درخواست داشته است تا ناشناس باقی بماند، تایید کرده است که محتوای فایل ها منتشر شوند. کارمند مایکروسافت، تروی هانت نیز به تایید این جزئیات، در کنار پیدا کردن اطلاعات حساب کاربری خود و همسر خود پرداخته است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۱ شهريور

مایکروسافت به طرفداران خود وعده داده است، که نسخه به روز شده سرویس ایمیل Outlook تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد. اما یک بار دیگر نیز این شرکت به وعده خود عمل نکرد و دوباره اعلام کرده است که به کاربران خود قول می دهد این بروز رسانی را تا پایان نیمه اول سال 2017 عرضه خواهد کرد.
لازم به ذکر است که نسخه جدید این برنامه نه تنها شامل تغییرات کارکردی قابل توجه، بلکه تغییراتی در طراحی، نما و رابط برنامه است.
در پی این اصلاحات، شرکت مایکروسافت اعلام کرد، برنامه دستخوش تغییرات زیادی شده است. به احتمال زیاد، علت تاخیر طولانی در به روز رسانی نیز همین تغییرات گسترده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۱ شهريور

به زودی، حتی موارد اضطراری در زمینه ی مد نیز به شما اجازه می دهد تا به همراه افرادی که دوستشان دارید Check in را انجام دهید.
بررسی امنیتی فیسبوک به اثبات یک ابزار باارزش برای افراد پرداخته است تا کاربران بتوانند با دوستان و اعضای خانواده ی خود بلافاصله پس از وقوع فجایع طبیعی در مقیاس بزرگ تماس بگیرند. در جلسه ی عمومی پرسش و پاسخ در دانشگاه Luiss در رم، در روز دوشنبه، مدیر عامل، مارک زوکربرگ به جمعیت گفت که شرکت او همچنین در حال کار کردن بر روی ابزاری است که به کاربران اجازه می دهد تا خودشان به فعال کردن سیستم اضطراری بپردازند.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۹ شهريور

به گزارشی از Opera Software، هکر ها با دسترسی به Opera Sync توانسته اند، اطلاعات شخصی کاربران آن را به سرقت ببرند. نتیجه این حملات سایبری بدست آوردن اطلاعات شخصی نظیر نام کاربری و کلمه عبور مشتریان برای ورود به سایت های مختلف بوده است.
در حال حاضر این شرکت تمام اقدامات لازم برای حفظ اطلاعات شخصی مشتریان را با ارسال ایمیل و درخواست بروز رسانی اطلاعات کاربران نظیر رمر عبور آنها را داشته است.

ادامه مطلب