محبوب ترین ها
نرم افزار
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد

2017 سال هیجان انگیزی برای واقعیت ترکیبی خواهد بود.
ما پیش از این نیز میدانستیم که تمام کامپیوترهای دارای ویندوز 10 با دست نوشته های ویندوز مطابقت دارند، یک تجربه ی واقعیت ترکیبی که به شما اجازه می دهد خود را در سرزمین های دوردست غرق کنید. در حال حاضر، ما میدانیم که این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد. تری میرسون، معاون اجرایی ویندوز مایکروسافت و گروه های دستگاهی، در گردهمایی دولوپرهای اینتل به روی صحنه آمد تا اعلام کند که قرار است یک به روزرسانی برای ویندوز 10 عرضه شود که در سال آینده به اضافه شدن بدنه ی به روزرسانی هولوگرافیک منجر خواهد شد.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ مرداد

گوگل به تازگ برنامه کاربردی برای تماس های ویدئویی کاربرانش راه اندازی کرده است. این برنامه به تازگی در کنفراس توسعه دهندگان گوگل I / O معرفی شده است.
ان برنامه همانند دیگر برنامه های کاربردی اسکایپ و یا FaceTime، دارای یک رابط کاربری واضح و ساده، که به طور خاص برای کاربرانی که قبلا با چنین نرم افزار کار کرده اند، طراحی شده است. طبق گفته سازندگان، این برنامه دارای ویژگی متمایز است و اجازه می دهد تا کاربر حتی در صورت ضعیف بودن سیگنال های اینترنت، موفق به برقراری ارتباط ویدیو با سرعت بالا شود.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۶:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ مرداد

به گزارش Next Web، گوگل در حال کار بر روی یک سیستم عامل جدید، به نام Fuchsia برای تلفن های همراه و سیستم های کامپیوتری، است و احتمالا این سیستم عامل جایگزین Android و سیستم عامل Chrome خواهد شد.

ادامه مطلب
نرم افزار
حمید رضا مازندرانی۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ مرداد

مایکروسافت فلو، رقیب IFTTT بر روی سیستم عامل اندروید نیز عرضه شد. نسخه دسکتاپ این سرویس در ماه آوریل رونمایی شده بود و به زودی به iOS راه یافت. سرویس مایکروسافت فلو شبیه IFTTT کار میکند، منتها بر روی یکپارچه سازی نرم افزارهای مایکروسافت مانند آفیس 365 و ابزارهای شرکتی نظیر میل چیمپ و سیلزفورس متمرکز شده است. پس اگر می خواهید یک هشدار متنی در زمان دریافت ایمیل های مهم داشته باشید، یا این که توییت های شما با یک هشتگ مشخص به طور خودکار به کانال های مرتبط فرستاده شود، توانایی این کار را دارید.

ادامه مطلب
نرم افزار
حمید رضا مازندرانی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۶ مرداد

حدود دو سال پیش بود که نرم افزار ویرایش عکس VSCO یک بروزرسانی مهم منتشر کرد که در آن بروزرسانی نرم افزار برای آی پد نیز قابل اجرا می شد. همچنین ویژگی همگام سازی (sync) نیز عرضه شد که با آن می توانستید یک تصویر را در صفحه بزرگ آی پد ویرایش کنید، سپس همان تغییرات بر روی عکس شما در گالری آیفون خود به خود اعمال می شد. پس از آن می توانستید که عکس را به اپلیکیشن هایی نظیر اینستاگرام ارسال کنید. اما این ویژگی کار راه انداز دیگر کنار گذاشته شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۶ مرداد

گوگل در تلاش است تا خدمات Gmail خود را بهبود بخشد. به زودی ویژگی های امنیتی جدید به این سرویس افزوده خواهد شد. گفته می شود از این پس اصالت نامه های دریافت شده به کاربران اطلاع داده می شود.
همچنین به کاربران جیمیل اطلاع رسانی های لازم در خصوص اعلام موافقت و یا عدم تایید، دریافت Sender Policy Framework و DKIM صورت خواهد گرفت.
از این پس، در هنگام دریافت پیام های مشکوک به جای تصویر فرستنده یک علامت سوال قرمز، قرار خواهد گرفت. در نتیجه حتی کاربران ناشی از خطرات چنین ایمیل هایی آگاه خواهند شد.

ادامه مطلب
نرم افزار
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ مرداد

این تغییرات در Chrome 53 در همین سپتامبر رخ خواهد داد.
اگرچه مدت زمان بسیاری است که این اتفاق قرار است بیافتد، و مدتی است که در مورد آن صحبت می شود، اما گوگل کروم در نهایت به کمک HTML5 بر روی Flash تاکید بیشتری نمی کند. در ماه سپتامبر، گوگل کروم 53، بلاک کردن Flash را آغاز خواهد کرد، همانند اتفاقاتی که در پشت صحنه رخ می دهند، همانطور که گوگل نیز به آن اشاره کرده است، که می تواند به کند شدن جریان معمولی جستجو در وب منجر گردد. HTML5 از منابع قوی تر کمتری برخوردار است، و زمانی که صفحات از آن استفاده می کنند، به بهبود عمر باتری، لود شدن صفحات و پاسخگویی در سرتاسر وب منجر خواهد شد.

ادامه مطلب
نرم افزار
حمید رضا مازندرانی۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ مرداد

پس از یک دوره تست محدود، حالا گوگل ویژگی "فقط وای فای" را برای سرویس نقشه خود به طور رسمی عرضه کرده است. وقتی این حالت فعال باشد، برنامه نقشه تنها در زمان حضور وای فای اطلاعات جدید دانلود می کند، بنابراین از مصرف ترافیک داده همراه جلوگیری می شود. البته این مانعی برای استفاده سایر برنامه ها (مثلاً تلگرام) از ترافیک داده همراه نخواهد بود. ویژگی مذکور برای مسافران که از خدمات گران قیمت رومینگ استفاده می کنند، می تواند مزایای اقتصادی داشته باشد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند