محبوب ترین ها
نرم افزار
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ مرداد

به زودی شما قادر خواهید بود تا به ایجاد داستان خود بر اساس توییتر بپردازید.
امروز توییتر اعلام کرد که آن ها در حال باز کردن ویژگی ایجاد لحظه ها برای برندهای بیشتر، طراحی رسانه ها، شرکا و افراد، مانند فعالانی از جمله دیری مکسون می باشند. این بسیار عالی است. اما اخبار واقعی این است که در ماه های آینده همه ی افراد قادر خواهند بود تا به ایجاد لحظه های خود در شبکه های اجتماعی بپردازند.
لحظه های توییتر در بیشتر اوقات به وسیله ی یک تیم گزینشی در شرکت و تعدادی شرکای انتخاب شده ایجاد می شده است. مجموعه ی جمع آوری شده از توییت ها معمولا موضوعات جدید باب روز را مورد توجه قرار می دهند. در حالی که این ایده که برندها به ارسال تبلیغات چند توییتی بپردازند به اندازه ی نشستن و تماشا کردن یک تبلیغ از پیش ضبط شده، مهیج به نظر می رسد. اما دسترسی به تاثیرگذارانی مانند مکسون نیز هیجان انگیز است.

ادامه مطلب
نرم افزار
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ مرداد

این روش بسیار آسان تر از قرار دادن ایمیل ها در سطل آشغال است.
تقریبا دو سال از زمانی که گوگل، اینباکس را راه اندازه کرده است می گذرد، بینش آن ها برای ایجاد یک روش هوشمندانه تر به منظور کنترل کردن ایمیل ها. این شرکت را به اضافه کردن ویژگی های بسیاری از زمان راه اندازی آن هدایت کرده است، اما همچنان مواردی باقی مانده اند که شما تنها میتوانید آن ها را در Gmail و به روش قدیمی انجام دهید. امروز، گوگل به کوتاه کردن این لیست؛ از طریق اضافه کردن قابلیت پیوست کردن مستقیم هر فایلی که در درایو گوگل ذخیره شده است به ایمیل های جدید در اینباکس شما، پرداخته است. سال های بسیار از زمانی می گذرد که این ویژگی به Gmail اضافه شده است، و اگر شما در اکوسیستم گوگل به شکلی بسیار عمیق درگیر باشید، این ویژگی بسیار به درد بخور خواهد بود. پس ما خوشحال هستیم که در نهایت می بینیم که در اینباکس ظاهر شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ مرداد

بسیاری از کاربران آنتی ویروس avast ، در مورد نمایش "بلو اسکرین" این آنتی ویروس در هنگام نصب آخرین به روز رسانی ویندوز 10 Anniversary شکایت کرده اند در نتیجه متخصصین به این نتیجه رسیده اند نسخه جدید این ویندوز با آنتی ویروس در تعارض است.

ادامه مطلب
نرم افزار
حمید رضا مازندرانی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ مرداد

فیسبوک یک قابلیت آزمایشی جدید برای کاربران موبایل راه اندازی کرده که با آن می توانید فیلترهای زنده (live) روی تصاویر دوربین خود قرار دهید. البته قبل از این هیجان زده بشوید، دو نکته را باید یادآوری کرد. اول این که تعداد فیلترهای موجود هم اکنون بسیار محدود است و همگی به المپیک ریو مربوط هستند. دوم این که در حال حاضر تنها کاربران iOS و اندروید در کانادا و نیز کاربران iOS در برزیل به این ویژگی دسترسی دارند.

ادامه مطلب
نرم افزار
حمید رضا مازندرانی۴:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ مرداد

از همان زمانی که برندهای مختلف در توئیتر حضور یافته اند، کاربران ناراضی از این شرکت ها اقدام به نوشتن مطالبی در ارتباط با مشکل خود کرده اند. بسیاری از این مطالب نیز به صورت عمومی برای بقیه کاربران قابل خواندن است. حال توئیتر تغییر کوچکی در نرم افزار موبایل خود داده تا کاربران را تشویق کند به شرکت ها پیغام خصوصی بفرستند.

ادامه مطلب
نرم افزار
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۷ مرداد

Area 404 به توسعه ی واقعیت مجازی، تکنولوژی شبکه ای و ... منجر خواهد شد.
سخت افزار؛ نقش بزرگی در آینده ی فیسبوک بین هدست های واقعیت مجازی Oculus ، پهپادهای اینترنتی و شبکه های Open Source gear ایفا می کند. و این شبکه ی اجتماعی قصد دارد تا بهترین آغاز را در اختیار این تکنولوژی قرار دهد. آن ها به تازگی به باز کردن Area 404 پرداخته اند. یک محیط 22000 مترمربعی مجهز، در واحد مرکزی آن ها در Menlo Park که به مدیریت کردن بخش عمده ی سخت افزاری فیسبوک یعنی "مدلینگ، نمونه سازی و شکست تجزیه و تحلیل ها" می پردازد. برخلاف برخی از آزمایشگاه ها، این آزمایشگاه به بخش های محصولات ویژه تقسیم نشده است در عوض، تنها بخش هایی برای کارگاه های نمونه سازی و مهندسی الکتریکی وجود دارند. این آزمایشگاه به منظور ترغیب و افزایش همکاری های تیمی طراحی شده است که می تواند به کشفیاتی منجر شود که ممکن است در یک گروه ایزوله شده و جدا از هم اتفاق نیافتد.

ادامه مطلب
نرم افزار
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۷ مرداد

AdBlock برای شرکت کنندگان برنامه های Insider محدود شده است.
AdBlock و AdBlock Plus بیشتر از این تنها به مشارکت کنندگان در برنامه های Insider ویندوز اختصاص داده نمی شوند. به روزرسانی مخصوص سالگرد مایکروسافت برای ویندوز 10 تنها با دستورات صوتی کورتانا همراه نمی باشد (و بسیاری از ویژگی ها دیگر)، همچنین به اضافه کردن پشتیبانی برای Ad Block برای مرورگر Edge شما می پردازد. این نسخه بر پایه ی کد گسترش دهنده برای کروم به جای Internet Explorer بنا شده است،

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ مرداد

کمپانی مایکروسافت نسخه جدید ویندوز خود را تنها تا 29 جولای بصورت رایگان در دسترس عموم قرار داده بود. با این حال کاربران انجمن ردیت راه حل جدیدی را برای بروز رسانی سیستم عامل خود بعد از تاریخ مقرر شده یافته اند.
نسخه جدید برای چه افرادی هنوز رایگان است؟
مایکروسافت اعلام کرد که افراد معلول هنوز هم قادر به ارتقاء سیستم عامل خود به ویندوز 10 می باشند. مسئولین کمپانی می گویند این یک پیشنهاد دائمی است و مایکروسافت تلاش می کند با ارائه ویندوز جدید خود سبب سهولت کارهای روزمره معلولین شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند