محبوب ترین ها
نرم افزار
حمید رضا مازندرانی۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۲ مرداد

خبر بد این که جویندگان حفره در نرم افزارها، دو آسیب پذیری خطرناک در مدیریت پسورد این مرورگر پیدا کرده اند، و خبر خوب این که هر دو این ایرادات نرم افزاری برطرف شدند! کمپانی سازنده این مرورگر، سریعاً چند بروزرسانی مجزا برای این حفره ها (که می توانستند کاربران را در معرض حملات فیشینگ قرار دهند) منتشر کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۶:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۱ مرداد

واینر، مدیر امور مالی محبوب ترین شبکه ی اجتماعی، فیس بوک گفت، که در سال آینده حجم محتوای تبلیغاتی بر مقدار سود حاصله این شرکت تاثیر نمی گذارد، روزنامه نگاران مجله اینترنتی رکورد بر این باورند که درآمد حاصل از تبلیغات در این کمپانی در سال گذشته مبلغی بیش از 6 میلیارد دلار آمریکا بوده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ مرداد

همان طور که قول داده شده بود، شما میتوانید به سرهم بندی سخت افزارهای آماده به کار کردن با واقعیت مجازی و نرم افزارها در قلب محتوای خود بپردازید.
فیسبوک از ابتدا عنوان کرد که دوربین 360 درجه ی همه ی جانبه ی خود را در تابستان امسال به یک پروژه ی Open Source تبدیل خواهد کرد و حالا به دنبال عملی کردن آن پیش می رود. شما می توانید از GitHub بازدید کنید تا نحوه ی ساختن یک دوربین، نصب کردن نرم افزار آن و طبیعتا ایجاد تغییرات جزئی و دستکاری کردن آن، هم در سخت افزار و هم در نرم افزار را یاد بگیرید تا بتوانید نیازهای خود را برآورده کنید. تنها به یاد داشته باشید که این دقیقا یک پروژه ی خانگی محسوب نمی شود،

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ مرداد

مخاطبان شبکه های اجتماعی فیس بوک، در طول سال های اخیر بطور قابل توجهی رشد کرده است. در طول سال جاری ، تعداد کاربران فعال این شبکه اجتماعی 15 درصد افزایش یافته است.
فیس بوک رکوردهای جدید بازدید ، مخاطبان خود را تا مرز 1.71 میلیارد نفر افزایش داده است. البته این میزان با محاسبه کاربرانی است که حداقل یک بار در ماه به صفحه شخصی خود لاگین می کند. آمارمخاطبان دائمی فیس بوک که هر روز از شبکه های اجتماعی بازدید می کنند، به 1.1 میلیارد نفر رسیده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ مرداد

به گزارشی از وایرد؛ کارشناسان کمپانی امنیتی باستیل، عنوان کردند که صفحه کلید های بدون سیم، از جمله برند های معتبر در بازار احتمال دارد، مورد سواستفاده هکر ها قرار گیرند.
مشکل چیست
کارشناسان می گویند که پروتکل های رادیویی استفاده شده در صفحه کلید های بی سیم بصورت کد هایی کوتاه با فشار دادن صفحه کلید از طریق USB به گیرنده ارسال خواهد شد و این قابل رمز گشایی است.
هکر ها می توانند به وسایل بی سیم تا فاصله 75 متری متصل شوند.
سپس شروع به حمله KeySniffer، می کنند، که اجازه می دهد تا هر یک از کاراکتر فعال شده بر روی صفحه کلید توسط آنان رهگیری شود.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۹ مرداد

امروز 29 جولای آخرین فرصت وعده داده شده توسط مایکروسافت برای ارتقا ویندوز به نسخه 10 آن خواهد بود. کاربران ویندوز تنها امروز فرصت خواهند داشت ویندوز های 7،8 ،8.1 خود را به نسخه جدید ارتقا دهند.
از تاریخ 30 جولای، کاربران برای نصب و راه اندازی آخرین نسخه مایکروسافت باید هزینه پرداخت کنند. هزینه بروز رسانی این سیستم عامل پس از 29 جولای برای نسخه خانگی 109 دلار و نسخه حرفه ای آن 149 دلار خواهد بود.

ادامه مطلب
نرم افزار
سید سجاد احمدی۲:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۸ مرداد

رقابت برای همه خوب است، شرکت مایکروسافت در بروزرسانی جدیدش امکانات زیادی را به کاربرانِ OneDrive می دهد، امکاناتی که برای کاربران Google Photos آشنا به نظر می رسد! قابلیت اول Automatic Albums نام دارد و همانطور که از نام آن مشخص است OneDrive بر اساس اطلاعات مشترکی که در اختیار دارد عکس های شما را در آلبوم هایی مربوط به دوره ها و اتفاقات مهم به طور خودکار ذخیره خواهد کرد.
یکی از قابلیت های دیگر آپدیت جدید نیز این است که صبحِ هر دوشنبه این سرویس عکس های مربوط به تعطیلات گذشته را برای شما مرتب کرده و در یک آلبوم برای شما جمع آوری می کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۷ مرداد

به نظر می رسد که تلفن شما واقعا می تواند شما را وسوسه کند تا تلاش کنید که به شبکه های ناامن دسترسی پیدا کنید.
همه ی ما میدانیم که وصل شدن به شبکه های ناامن وای فای ایده ی بسیار بدی می باشد، اما تلفن شما هر روز در این زمینه به شما هشدار نمی دهد. براساس گفته های تست کننده ی بتای اپل در فلوریدا یعنی جب استوارت، iOS 10 ، دقیقا همین کار را برای شما انجام می دهد.

ادامه مطلب