محبوب ترین ها
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۵ دي

به نوشته‌ی همکاران سیستم، شرکت مایکروسافت از سرویس جدید پردازش ابری خود با نام Azure Government Top Secret رونمایی کرده است که به صورت ویژه برای آن دسته از سازمان‌هایی که قصد نگهداری و مدیریت داده‌های طبقه بندی شده و فوق سری را دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این سرویس جدید به خانواده محصولات رایانش ابری Azure مایکروسافت اضافه می‌شود که پیش از این برای کاربران دولتی عرضه شده بود و از جمله آنها می‌توان به Azure Government و Azure Government Secret و همچنین خدمات رایانش ابری عمومی Azure اشاره کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۵ دي

شرکت هواوی قصد دارد با انتشار نسخه دوم از سیستم‌عامل Harmony به انحصار اندروید پایان دهد. طبق اعلام هواوی، با برنامه‌ریزی و مذاکرات انجام شده سیستم‌عامل هارمونی در آینده‌ای نزدیک روی ۱۰۰ میلیون دستگاه هوشمند نصب خواهد شد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۹ دي

به نوشته‌ی همکاران سیستم، نرم افزار Word و سرویس اوتلوک مایکروسافت در سیستم عامل ویندوز 10 قابلیت جدیدی را برای بررسی دستور زبان جملات نوشته شده توسط کاربر در اختیار می‌گیرد که با نام «ویرایشگر مایکروسافت» شناخته می‌شود و از فناوری‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای تشخیص بهتر دستور زبان و اشتباهات تایپی استفاده می‌کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۹ دي

نسخه جدید «ویندوز ۱۰X» که قرار است سال آینده میلادی عرضه شود، مجهز به ویژگی «استندبای مدرن» است که اجازه می دهد لپ تاپ به محض بازشدن و خروج از وضعیت خواب قابل استفاده باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۷ دي

به نوشته‌ی همکاران سیستم، جلسات کاری که در اپلیکیشن Zoom برگزار می‌شود نیاز به یک تقویم و پست الکترونیکی هوشمند دارد تا برنامه ریزی‌ها به صورت درست انجام شود و این شرکت این سرویس را هم اکنون از طریق خدمات Outlook مایکروسافت و Calendar گوگل در اختیار کاربران خود می‌گذارد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۷ دي

به نوشته‌ی همکاران سیستم، شرکت ادوبی نسخه آزمایشی سه نرم افزار «پریمیر پرو»، «پریمیر راش» و «پریمیر آودیشن» را با قابلیت پشیتبانی از رایانه‌های مک مبتنی بر پردازنده M1 اپل روانه بازار کرد و توضیح داد این نسخه‌های جدید با سرعت بالاتر و قابلیت تشخیص سریع‌تر صحنه برای رایانه‌های مک مبتنی بر پردازنده‌های اینتل روانه بازار می‌شود.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۷ دي

به گزارش آی‌تی‌ایران، اخیرا برخی از خریداران گوشی‌های جدید آیفون اعلام کردند که با مشکلاتی در راه‌اندازی و ورود به سرویس آیکلاد مواجه‌اند.
طبق گزارشی که ابتدا در وب‌سایت AppleInsider منتشر شد، وب‌سایت اپل در صفحه وضعیت سیستم (System Status) خود پیامی‌را مبنی بر بروز اختلال در فرآیند راه‌اندازی اکانت جدید و احراز هویت به آیکلاد نمایش داد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۴ دي

به نوشته‌ی همکاران سیستم، براساس آخرین برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است مرورگر اینترنتی «فایرفاکس 85» ماه آینده یعنی ژانویه 2021 روانه بازار شود و قابلیت جدیدی با نام Network Partitioning به عنوان سیستم حفاظتی ضدردیابی در اختیار کاربران بگذارد.
این قابلیت بر مبنای سیستم «قسمت‌بندی ذخیره سازی در بخش مشتری» فعالیت می‌کند و استاندارد جدیدی محسوب می‌شود که هم اکنون توسط گروه حریم خصوصی کنسرسیوم جهانی World Wide Web توسعه یافته است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند