محبوب ترین ها
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۰ دي

به گزارش آی‌تی ایران، در میان بزرگان دنیای فناوری، شرکت دانمارکی اسکیگن (Skagen) در نمایشگاه CES امسال به روی صحنه آمد و از جدیدترین ساعت هوشمند خود تحت عنوان Falster 3 پرده برداشت.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۶ دي

به گزارش زومیت، شرکت ویتینگز ساعت هوشمند جدید ScanWatch را با بهره‌مندی از دو ابزار پایش سلامت جدید معرفی کرد. البته این شرکت تا وقتی موفق نشود تأییدیه‌ی FDA را دریافت کند، نمی‌تواند محصول خود را در بازار ایالات متحده بفروشد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۸ دي

عرضه مدل پریمیوم ساعت هوشمند جدید شیائومی تا ماه فوریه ۲۰۲۰ میلادی به تاخیر افتاد.
از آنجایی که گجت های هوشمند همچون ساعت های هوشمند در میان کاربران در سراسر جهان از محبوبیت و استقبال بی نظیری برخوردار شده است، به نظر می‌رسد که این محصولات در مدت زمان اندکی توانستند نظر و رضایت کاربران و مشتریان را به خود جلب کنند و سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۹ آبان

به گزارش آی تی ایران، هدست واقعیت ترکیبی «هولولنز ۲» مایکروسافت از روز جمعه رسما عرضه شده است. این هدست که اوایل امسال معرفی شده بود، حالا با قیمت ۳۵۰۰ دلار برای مشتریانی که این هدست را در بیش از ۵۰ کشور دنیا پیش‌خرید کرده بودند، ارسال خواهد شد. هولولنز ۲ نسخه جدید نسل اول هدست هولولنز مایکروسافت محسوب می‌شود که در مقایسه با نسل قبلی از زاویه دید بیشتر و تشخیص حرکات پیچیده‌تر بهره می‌برد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۰ مهر

به گزارش آی‌تی‌ایران، شرکت گارمین از ساعت‌های اسپورت جدید سری فنیکس 6 رونمایی کرد که برای اولین بار قادرند با جذب نور خورشید توسط یک صفحه شفاف که روی نمایشگر تعبیه شده، طول عمر باتری دستگاه را ارتقا دهند.
این ساعت‌ها با تمرکز بر روی ردیابی فعالیت‌های بیرونی کاربران طراحی شده و در کنار برخورداری از ویژگی‌های جدید می‌توانند گزینه مناسبی برای علاقمندان به پوشیدنی‌های هوشمند باشند. مدل پیشرفته این خانواده، فنیکس 6 ایکس پرو سولار نام دارد که پرچمداری این سری در بازار را به دوش می‌کشد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۹ شهريور

به گزارش آی تی ایران، این ساعت ۱۸ ساعت با یک شارژ کار میکند. اپل واچ سری ۵ یا ساعت اپل نسل پنجم AppleWatch Series 5 در رویداد این شرکت معرفی شد ساعتی که دارای صفحه نمایش رتینا و Compass داخلی و تماس بین‌المللی اظطراری است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۴ شهريور

به گزارش دیجیاتو، ساعت هوشمند پوما از چیپست کوالکام اسنپدراگون 3100، GPS، سنسور ضربان قلب و NFC برای پرداخت های Google Pay بهره می برد. این ساعت از لحاظ ظاهری تقریباً شبیه نسل پنجم ساعت هوشمند فاسیل است.
ساعت مذکور از حافظه رم 512 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی برای ذخیره موزیک و اپلیکیشن ها برخوردار است. سیستم عامل این ساعت هوشمند Wear OS است و با توجه به حافظه رم پایینی که دارد باید دید می تواند از پس اجرای روان این سیستم عامل بر بیاید یا نه.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۱ شهريور

به گزارش آی‌تی‌من، اپل اعلام کرده است که صفحه‌نمایش اپل‌واچ‌های سری ۲ و ۳ که شکسته، ترک خورده و آسیب دیده در شرایط خاص را به شکل رایگان تعویض می‌کند.
بر اساس گزارش اپل، به تازگی موردی کشف شده که بر اساس شرایط خاصی باعث ترک‌خوردن صفحه‌نمایش اپل واچ آلومینیومی سری ۲ و سری ۳ می‌شود. بر این اساس اپل طی بیانیه‌ای اعلام کر ده که به شکل رایگاه نمایشگر این ساعت‌ها را تعویض می‌کند.
به گزارش بخش پشتیبانی و خدمات شرکت اپل، صفحات نمایش‌‌ آسیب‌دیده و واجد شرایط بدون دریافت هزینه تعویض خواهند شد. علت ترک‌خوردگی نمایشگر این ساعت‌ها هنوز مشخص نشده، اما ممکن است نقص هنگام ساخت باعث به‌وجودآمدن چنین مشکلی شده باشد. چنین اتفاقی در شرایطی بسیار خاص و نادر اتفاق می‌افتد.

ادامه مطلب