محبوب ترین ها
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۵ مرداد

به نوشته‌ی دنیای اقتصاد، شرکت اسنپ که پیش‌تر با نام اسنپ‌چت شناخته می‌شد، از نسل جدید عینک‌های دوربین‌دار مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده خود به نام Spectacles ۳ پرده برداشت. این عینک طراحی جدیدی را به خود دیده و یک دوربین HD نیز برای عمق‌بخشی به تصاویر به آن اضافه شده است. عینک Spectacles ۳ نشان‌دهنده تلاش‌های اسنپ برای ساخت یک پلت‌فرم پردازشی است که می‌توان آن را در مقابل صورت قرار داد و تجربیات جدیدی را رقم زد.طبق گفته اسنپ، این عینک در تعدادی محدود و از ماه نوامبر روانه بازار خواهد شد. قیمت Spectacles ۳ برابر با ۳۸۰ دلار تعیین شده است. این در حالی است که مدل سال قبل این عینک، با قیمت ۱۵۰ دلار به بازار عرضه شد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۹ مرداد

به گزارش زومیت، پتنت جدید گوگل به حفظ حریم خصوصی کاربران گجت‌های پوشیدنی ازجمله صاحبان ساعت‌های هوشمند توجه نشان می‌دهد و از اطلاعات شخصی آن‌ها محافظت می‌کند.
به‌لطف فناوری‌های پیشرفته‌ای همچون سیستم‌های تأیید هویت بیومتریک، اگر گوشی هوشمند کاربران دزدیده شود، صاحب دستگاه نگران اطلاعات حساس و مهم خودش نخواهد بود که ازطریق گوشی هوشمند دردسترس است. باوجوداین، چنین اطمینان‌خاطری درباره‌ی گجت‌های پوشیدنی ازجمله ساعت‌ هوشمند وجود ندارد. اگر ساعت هوشمند کاربری به‌سرقت رود، حریم خصوصی صاحب دستگاه درمعرض تهدید قرار دارد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۵ تير

به گزارش مهر به نقل از مک رومر، دفتر ثبت برند و حق امتیاز اختراع آمریکا یک پتنت متعلق به اپل را منتشر کرده است. این پتنت درباره بند ساعت هوشمندی توضیح می‌دهد که مجهز به یک دوربین یا حسگر بصری است. این حسگر به قسمت انتهایی بند متصل شده و به اپل واچ کمک می‌کند تصاویر و ویدئو ثبت کند. در این میان نمایشگر ساعت هوشمند اپل نیز نشان می‌دهد از چه چیزی عکس یا فیلم برداری می‌شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۹ اسفند

بر اساس گزارش جدیدی از Ming-Chi Kuo، تحلیلگر ارشد مسائل اپل، این شرکت در حال کار بر روی هدست واقعیت افزوده است و قرار است به زودی آن را روانه‌ی بازار کند. این عینک‌ها ممکن است در سه ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۸ به تولید انبوه برسند، یا اینکه در زمانی در طول نیمه‌ی اول ۲۰۲۰ در دسترس قرار بگیرند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۸ اسفند

بر اساس گزارش Mark Gurman از بلومبرگ، منبعی آشنا به موضوع ادعا می‌کند سازنده‌ی آیفون در حال آزمایش قابلیت ترکر خواب برای ساعت هوشمندش در طول چندین ماه گذشته است. بنابر گزارش‌ها، اپل قصد دارد این ویژگی را تا سال ۲۰۲۰ و احتمالا در مدلی جدید از Apple Watch معرفی کند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۸ مهر

اسپاتیفای اعلام کرد تا چند هفته‌ی آینده اپلیکیشن Wear OS جدیدی را معرفی می‌کند. برنامه‌ی Wear OS مستقل پیشرفت بیشتری نسبت به اپلیکیشن قبلی اسپاتیفای برای Android Wear دارد. Wear OS جدید کنترل‌های بهتری برای پخش موسیقی و مرور لیست‌های پخش دارد. مهم‌تر از آن، این شامل اتصال اسپاتیفای هم می‌شود که به کاربر اجازه‌ی پخش موسیقی از اسپیکرها را می‌دهد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۳ مهر

با وجود مسائلی در ارتباط با امنیت موبایل‌ها و ابزار شبکه، هواوی سال ۲۰۱۸ خوبی نداشته، اما این موضوع منجر نشد این شرکت دست از نوآوری در فضای پوشیدنی‌ها بردارد. بر اساس جزئیاتی از اخبار منتشر شده، این شرکت حدودا دو هفته‌ی دیگر ساعت هوشمند GT خود را معرفی می‌کند، پوشیدنی همه منظوره‌ای با بیش از ۱۴ روز طول عمر باتری که بستگی به نحوه‌ی استفاده ی کاربر دارد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۷ مهر

کنفرانس Oculus Connect 5 با چندین معرفی آغاز شد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک در این کنفرانس از جدیدترین هدست واقعیت مجازی این شرکت با عنوان Oculus Quest رونمایی کرد که قرار است در بهار ۲۰۱۹ و با قیمت ۳۹۹ دلار به فروش برسد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند