محبوب ترین ها
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۵ شهريور

سرانجام Apple Watch به طور رسمی رونمایی شد. نسل آینده‌ی ساعت هوشمند اپل پس از سال ۲۰۱۵ شاهد اولین تغییر طراحی است، برخی ویژگی‌های جدید آن شامل بدنه‌ی بزرگ‌تر، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، و قطعات داخلی جدید است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۳ شهريور

پس از یک سری شکست‌ها در شروع و عدم موفقیت و رسیدن به پیش‌بینی‌ها، سرانجام بازار ساعت هوشمند دوران شکوفایی خود را آغاز کرد. Android Wear، سیستم‌عامل ساعت هوشمند گوگل، اخیرا پس از طراحی و راه‌اندازی مجدد، نام جدید Wear OS را برگزید. و در سه ماهه‌ی دوم ۲۰۱۸ رکورد فروش بیش از ۱۰ میلیون محصول را به دست آورد که در طول تاریخ آن بی‌سابقه بود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۳ شهريور

به رغم شایعاتی که پیش‌تر نشان می‌داد گوگل در حال آماده شدن برای عرضه‌ی ساعت هوشمندی در سال ۲۰۱۸ است، نباید منتظر دیدن Pixel Watch در قفسه‌ها به این زودی بود. Miles Barr، مدیر مهندسی wear OS شرکت با تائید خبر به Tom’s Guide گفت: گوگل برنامه‌ای برای راه‌اندازی ساعت هوشمند در سال جاری ندارد. به جای آن، گوگل با شرکت‌های دیگر همچون Fossil and Casio که در حال ساخت ساعت‌های هوشمند wear OS خود هستند، همکاری می‌کند. در عین حال بر روی بهبود این نرم‌افزار برای آینده‌ای نزدیک متمرکز است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲ شهريور

HTC اعلام کرد با پیشرفت همکاری بین این سازنده‌ی VR و اینتل، آداپتور بی‌سیم HTC Vive پس از مدت‌ها انتظار برای خرید آماده می‌شود و هم اکنون تاریخ پیش فروش، عرضه و قیمت آن مشخص شده است. این وسیله‌ی جانبی که از ۲۴ سپتامبر با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد، شامل یک اشتراک آزمایشی Viveport رایگان برای دو ماه است. پیش فروش آن هم از ۵ سپتامبر آغاز می‌شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۳ مرداد

به نظر می‌رسد ساعت هوشمند Pixel Watch، انقلابی واقعی برای کاربران گجت‌های هوشمند به‌ حساب بیاید زیرا می‌تواند با تمام ابزارهایی که بر پایه‌ی Android کار می‌کنند، به‌ صورت کامل تعامل داشته باشد. در گزارش منتشر شده، منبع خبر عنوان می‌کند زمان زیادی برای توسعه‌ی این محصول اختصاص داده‌ شده است و در نتیجه به مزایای بیشتری نسبت به سایر رقبا، دست پیدا کرده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۹ تير

چهار سال است که ساعت‌های هوشمند سامسونگ با عنوان "Gear" شناخته می‌شوند، اما امسال، ظاهرا این شرکت قصد تغییر نام آن را به "Galaxy" دارد. از سال ۲۰۱۵، سیستم‌عامل ساعت‌های Gear، با نام Tizen شناخته می‌شد. تغییر نام ساعت‌ها گویا باعث تغییر سیستم‌عامل این ساعت‌ها نمی‌شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۷ تير

برند Emporio Armani به‌ تازگی از ساعت هوشمند خود رونمایی کرده‌ است. بدنه‌ی این ساعت از فولاد ضدزنگ است. این ساعت دارای طراحی منحصربه‌فرد است که در سه رنگ عرضه خواهد شد و خریداران می‌توانند محصول را با سلیقه‌ی خودشان انتخاب نمایند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۶ تير

شباهت Apple Watch و Nokia Plus OX در چیست؟ هر دوی آن ها حسگرهای پالسی اکسیمتری را دریافت می‌کنند که ضربان قلب را با استفاده از سیگنال فتوپلتیسموگراف (PPG)، انقباض و انبساط مویرگ‌ها را بر اساس تغییرات حجم خون اندازه‌گیری می‌کنند. این دیوایس بسیار دقیق به میزان کمی برق نیاز دارد، چراکه مبتنی بر نور است و سیگنالی را به داخل پوست فرستاده که به یک فتودیود بازتاب داده می‌شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند