محبوب ترین ها
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۲ تير

کمپانی تلویزیونی NBC قصد دارد، بازی های المپیک در ریودوژانیرو را به صورت آنلاین در عینک واقعیت مجازی پخش کند. به گزارش شبکه خبری ABC، دارندگان عینک های 360 درجه واقعیت مجازی Galaxy Gear VR قادر به تماشای این مسابقات خواهند بود.
بازی های المپیک در ریو از شبکه NCB از تاریخ 6 تا 22 ماه آگوست، در مجموع بیش از 85 ساعت پخش خواهد شد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سید سجاد احمدی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۱ تير

آخرین محصولی که از Bose دیدیم هدفونی Wireless با نام QuietComfort 35 بود. این شرکت محصولی جدید را راهی بازار خواهد کرد؛ پکیجی آموزشی برای کودکان در راستای ساخت یک اسپیکر پرتابل بلوتوثی. این محصول با قیمت 149 دلار در دسترس است و از تولیدات بخشِ BoseBuild Education برای یادگیری و درک جوان ها از فرایند تولید صدا و تئوری پشت آن می باشد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير

Oticon Opn تضمین می کند که شما می توانید زنگ هشدار، زنگ در و یا زنگ هشدار دود را بشنوید.
با وجود گدجت های جدید که همگی به اینترنت متصل می شوند تا به زندگی شما سرعت ببخشند، سوالی در این زمینه مطرح می شود که آیا این همه ی این موارد واقعا مفید هستند یا خیر. حالا یک سمعک شنوایی تولید شده است که به اینترنت متصل می شود، و قبل از اینکه بخواهید آن را کنار بگذارید، باید بگوییم که به نظر می رسد این دستگاه قطعا مفید می باشد. Oticon Opn واقع شده در لندن اعلام کرده است : یک سمعک با قابلیت اتصال به اینترنت که تضمین می کند استفاده کنندگان در زمانی که زنگ در به صدا در می آید، هشدار دهنده ی دود خاموش می شود و یا مانیتور مخصوص کودک زنگ می زند، متوجه آن خواهند شد. با کمک تکنولوژی TwinLink ، Opn نیازی به قربانی کردن اندازه و یا عمر باتری برای ایجاد این اتصال ندارد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۴ تير

کمپانی General Streaming Systems با ساخت دوربینی، به افراد این امکان را می دهد که بتوانند تمام لحظات زندگی خود را تقریبا بدون توقف ثبت نمایند.
تصویری به اندازه یک عمر
حافظه دوربین اجازه می دهد تا بدون وقفه از فعالیت های خود در طول روز فیلم برداری کنید.
سنسور زاویه دید باز اجازه می دهد تا شما به اندازه ممکن جزئیات زندگی خود را ضبط نمایید. این دوربین دارای یک دکمه اختصاصی است و با کلیک بر روی آن می توانید لحظه های جالب و به یادماندنی را در ویدئو برای دسترسی سریع علامت گذاری نمایید.
ویدئو های ضبط شده با استفاده از Wi-Fi به گوشی انتقال می یابد. میزان گنجایش حافظه این دوربین تا 128 گیگابایت است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳ تير

گاهی اوقات بدترین نام ها با بهترین ایده ها پیوند می خورند. به عنوان مثال، Zungle را در نظر بگیرید. که یک ایده ی زیرکانه را به منظور جفت شدن تکنولوژی هدفون های هدایت استخوانی با عینک ها ارائه داده است ، و به همین دلیل تصمیم گرفت که نام این محصول را Zungle Panther بگذارد. این محصول در حال حاضر در KickStarter موجود می باشد و از همین الان به خوبی توانسته است به دو برابر اهداف مالی خود دست پیدا کند.
Panther از تمام چیزهایی که شما از یک جفت هدفون وایرلس انتظار دارید، برخوردار است. دارای ویژگی پخش صدای بلوتوث، امکان برقراری تماس بدون دست به کمک یک میکروفون داخلی و کنترل صدا به وسیله ی Jog dial می باشد. از آن جایی که این هدفون ها از سیستم صوتی با قابلیت انتقال هدایت استخوانی برخوردارند، گوش های شما را از هر صدایی خالی می کنند تا بتوانید تمام صداهایی که محیط اطراف به شما ارائه می کنند را به راحتی بشنوید.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۱ خرداد

اپل تا کنون Apple Watch 2جدید خود را عرضه نکرده است. اما انتظار می رود این ساعت در چندین نسخه منتشر شود. گمان هایی که در مورد گوشی در شبکه های مجازی منتشر شده، که گویا یکی از آنها به حقیقت پیوسته است .طبق اطلاعات اولیه که از اداره ثبت اختراع درز کرده است این ساعت مجهز به دوربین جلو است.
یکی از موارد منتشر شده، نشان می دهد که Apple Watch 2 قابلیت برقراری تماس های ویدئویی و شناسایی کد QR را دارا است. دوربین جلو در قسمت بالای دستگاه قرار دارد. البته ویژگی دیگر این ساعت استفاده از سیستم عامل جدید watchOS 3 کار خواهد کرد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۱ خرداد

قیمت 35 دلار Pokemon Go Plus برای بازیکنان موقتی بیش از اندازه گران قیمت می باشد و مربیان هاردکور Pokemon نیز نیازی به آن ندارند.
زمانی که از بازیکنان Pokemon می پرسید که آنها از چه چیزی در مورد بازی کردن لذت می برند، پاسخ آنها در بیشتر موارد شامل Pokemon واقعی از برخی جهات است. برخی از آن ها از آموزش موجودات خود به منظور ایجاد یک تیم برای نبرد نهایی لذت می برند و برخی دیگر به جنبه های آموزشی این بازی علاقه نشان می دهند. در برخی موارد شما حتی می توانید Pokemon خود را به مراسم باشکوه نمایش زیبایی ببرید و لباس های رسمی را به کمک لوازم جانبی پرزرق و برق تن آنها کنید. و البته، هیجان پیدا کردن گونه های مختلف تا حد امکان، به منظور دستیابی به هدف نهایی نیز در این بازی وجود دارد: یک Pokedex کامل، شامل تمام Pokemon های شناخته شده می باشد. این شخصیت ها در قلب بیشتر بازی های Pokemon قرار دارند.
و این همان چیزی است که گدجت پوشیدنی جدید، Pokemon Go Plus را به چیز گیج کننده ای تبدیل کرده است. این گدجت یک گزینه ی انتخابی و افزونه ی جانبی برای بازی AR جدید برای موبایل یعنی Pokemon Go محسوب می شود که به کاهش عمل به دست آوردن Pokemon به مجموعه ای از چراغ های چشمک زن می پردازد. این دستگاه در زمانی که Pokemon در نزدیکی شما قرار داشته باشد روشن شده و شروع به لرزیدن می کند. شما به فشار دادن دکمه می پردازید و دستگاه با یک نور آبی در صورت موفقیت آمیز بودن و یا نور قرمز در صورت عدم موفقیت به شما پاسخ می دهد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ خرداد

دانشمندان جوان دانشگاه پلی تکنیک تومسک ، دست مصنوعی منحصر به فردی را ساخته اند که با دریافت سیگنال های مغزی می تواند بطور کامل جایگزین دست واقعی انسان شود.
یک دست واقعی
دانشمندان تومسک توانسته اند با تولید این دست مصنوعی راحت و کاربردی با قیمت مقرون به صرفه گام بزرگی در جهت ساخت پروتز های مصنوعی برای افرادی که دارای نقص عضو هستند، بردارند. سازندگان عنوان می کنند پروتز های موجود در بازار گاهی اوقات حرکات غیر طبیعی دارند و عملکرد مناسبی نخواهند داشت.

ادامه مطلب