محبوب ترین ها
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ خرداد

دستبند بیومتریک ZENTA، قادر تشخیص حالت رفتاری و احساسس صاحب خودش است، این دستبند توسط استارتاپ وینایا در بریتانیا طراحی شده و علاوه بر ثبت احساسات و جمع آوری داده های بیومتریک، قادر به ارسال پیام با دارا بودن Emoji و لیستی از جلسات و ملاقات های پیش رو است.
این گجت شامل یک سنسور برای تعیین ضربان قلب و تعیین سطح اکسیژن خون، ثبت فعالیت الکترودرمال و بیومتریک دیگر است .همچنین دستگاه می تواند به شما بگوید تا به حال چند پیام را ارسال و دریافت نموده اید و جلسات برنامه ریزی شده را گزارش می دهد و کارهای تمام شده را نیز مشخص خواهد کرد. این دستگاه می تواند به شما بگوید، چقد زمان را به شبکه های اجتماعی و سپری کردن وقت در آن اختصاص داده اید. دستبند حتی تغیر هوا و مکان را به صاحب خود گزارش می دهد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
بهناز زادبخش۱۲:۸ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ خرداد

چه راهی بهتر از اینکه کارت اعتباری خود را به معنای واقعی در دست داشته باشید و بتوانید لوازم بیشتری بخرید و از زندگی خود لذت ببرید. شرکت ویزا این عمل شما را بیشتر می پسندد. به همین دلیل موفق به تولید نوعی حلقه مجهز به NFC، که شما را قادر به خرید در پایانه های پرداخت بدون واسطه می کند، گردیده است. این طرح ،پرداخت را به آسان ترین و ساده ترین راه ممکن تبدیل کرده است. لازم نیست کارت اعتباری بکشید، تنها با یک ضربه با انگشتر خود بر دستگاه خرید انجام می شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ خرداد

در حالی که اپلیکیشن های مسیریابی ممکن است برای پیدا کردن مسیر در مکان های ناشناخته و غریبه به شما کمک کنند، اما برای استفاده از این اپلیکیشن ها، شما نیاز دارید تا تلفن هوشمند خود را در اختیار داشته باشید و دائما به مشاهده ی صفحه نمایش آن بپردازید. بنابراین،در صورتی که دستهای شما پر باشد و یا اگر نمی خواهید که مانند یک گردشگر به نظر برسید، این یک وضعیت ایده آل برای شما محسوب نمی شود. ساعت های هوشمند نیز به نوعی استفاده از چنین روشی را توصیه می کنند، اما استارتاپ آلمانی FeelSpace به توسعه ی یک کمربند مسیریاب پرداخته است که امکان استفاده ی بدون دست، و بر اساس حواس را برای مسیریابی در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید این کمربند را رو یا زیر لباس خود بپوشید، این کمربند از طریق تولید صدا و لرزندان کمر به وسیله ی مجموعه ای از محرک های فعال کننده ، شما را هدایت می کند.
کمربند Feelspace از یک پروژه ی تحقیقاتی که در سال 2005 در دانشگاه Osnabruck آغاز شد، متولد شده است. هدف این مطالعه، تعیین کردن این مسئله بود که آیا با در نظر گرفتن انسانها به عنوان سوژه ی آزمایشی، می توان به توسعه ی حواسی پرداخت که افراد به دنبال آن بتوانند تشخیص دهند که شمال در کدام طرف آنها قرار گرفته است. آنها در ابتدا به کمربندهایی مجهز شدند که به طور پیوسته به جهت درست در شمال، از طریق ایجاد لرزش به آن سمت، اشاره می کرد.
در تبلیغ این کمربند، استفاده کنندگان می توانند انتخاب کنند تا از این کمربند به حالت قطب نما استفاده کنند، که این روش به آنها در مورد جهتی که شمال در آن قرار گرفته است اطلاع خواهد داد. لازم نیست که این کمربند با یک تلفن هوشمند برای عمل کردن همراه باشد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ خرداد

شرکت Jawbone، تولید کننده لوازم الکترونیکی پوشیدنی، از جمله دستبند های هوشمند تناسب اندام با توجه به وضعیت بحران در بازار صد توقف تولیدات خود را دارد.
Jawbone با ارائه محصولات خود تبدیل به یکی از پیشگامان بازار گجت پوشیدنی شده بود در سال 2011 با معرفی دستبند تناسب اندام خود به نام UPجایزه نوآوری در ساخت را دریافت کرد. سنسور های این دستگاه به طور متناوب فعالیت بدنی کاربران را ثبت می کند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ خرداد

pebble نمیتواند کیک استارتر را پس بزند این کمپانی پیشگام در ساعت سازی با سه پوشیدنی جدید برگشته است
pebble بعد از راه اندازی pebble 2 , pebble time2 و pebble core برای سومین بار به کیک استارتر برگشته است . این پیشرفتی برای هر دو ساعت مچی هوشمند pebble است، و همینطور یک پوشیدنی جدید که روی تناسب اندام متمرکز است .
کیک استارتر های قبلی pebb;e برای اولین pebble و pebble time رکورد جمع آوری سرمایه را شکست ، بنابراین این شرکت مایل است تا دوباره این کار را تکرار کند . در دنیای پوشیدنی ها که ارتباط pebble همینطور کم میشود ،استفاده از پلتفرم کیک استارتر برای هر حضور جدید بیشتر مانند جلب توجه کردن است . pebble2 همینطور که از نامش بر میاید ، حالت ارتقا یافته ی pebble اورجینال است که با کمپین جمع آوری سرمایه اش در سال 2012 ساعت مچی های هوشمند را برجسته کرد . مدل جدید محصولی ابتدایی در pebble باقی میماند اما پیگیری خواب و فعالیت و ضربان قلب بهتری دارد و تا عمق 30 متر ضد آب است .

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ خرداد

این شرکت ممکن است به فروش تجارت بلندگوهای خود نیز بپردازد.
Jawbone مدت زمانی است که تلاش می کند تا به جلب توجه مشتریان خود در بازار ردیاب های ورزشی بپردازد، حتی با وجود اینکه یکی از اولین محصولاتی است که در این حیطه ی فعالیت وارد بازار شده است. در حال حاضر، به نظر می رسد که این شرکت آماده است تا تمام محصولات خود در این زمینه را به وجه نقد تبدیل کند. گزارش به دست آمده از Tech Insider ادعا می کند که این شرکت، خط تولید ردیاب های تناسب اندام خود را متوقف کرده است و تمام موجودی کالاهای خود را به یک توزیع کننده ی شخص ثالث به فروش رسانده است. در حالی که درها برای این شرکت، برای تلاشی دوباره هنوز باز هستند، اما به نظر می رسد که آنها برای خارج شدن از بازار آماده هستند.
به علاوه، گزارش دیگری از Fortune ادعا می کند که Jawbone همچنین به دنبال فروش کسب و کار بلندگوهای خود نیز می باشد. Jawbone Jambox یکی از اولین بلندگوهای بلوتوث قابل حمل بود که به خوبی از آن استقبال شد، برخلاف محصولات پوشیدنی این شرکت که گاهی با استقبال یا عدم استقبال روبرو می شده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۸:۳۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۷ خرداد

در روز چهارشنبه، فروشگاه الکترونیکی Best Buy، بی سروصدا، صفحه ی خرید آنلاین خود را برای هدست واقعیت مجازی Oculus Rift راه اندازی کرد، و این اتفاق تنها چند هفته بعد از این که خرده فروش ها، این دستگاه را به تعداد محدود، به صورت موجود قرار دادند، رخ داد.
قیمت معمولی این دستگاه 599.99 دلار به همراه حمل رایگان می باشد، اگرچه طرفداران نگران و مضطرب VR به سرعت واکنش نشان دادند زیرا این صفحه ی فروش آنلاین به سرعت، این دستگاه را با عنوان " فروخته شد" به نمایش درآورده بود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ خرداد

GoogleI/O امسال شاید به رویای هدست واقعیت مجازی مستقل ما خوب پاسخ نداد اما تصویری از هدف گوگل با این وسایل را برایمان رسم کرد - و اینکه اینکار چطور منظره ی دید واقعیت مجازی کاربر را تغییر میدهد ( یا نمیدهد ) Day dream که نام جدید واقعیت مجازی درون کاری شده ی android N است بیشتر برای رسیدن به gear VR است و جایگزینی گسترده و باز ارائه میدهد . اینکه بگوییم معرفی Daydream باعث نا امیدی بود کمی ناعادلانه به نظر میرسد ، چون ما آن را با افکار شایعه آمیز مقایسه میکنیم اما گاهی بهترین شرکت ها هم نمیتوانند کاملا در رقابت پیروز شوند و فقط تا حدی میتوانند خودشان را برسانند .

ادامه مطلب