محبوب ترین ها
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت

کمپانی Razer اعلام کرد قصد جذب متخصصینی در زمینه تولید گوشی های هوشمند را دارد. مدیر اجرایی شرکت Razer مین لیانگ تان در توییترخود در مورد ایجاد موقعییت های جدید با کار بر روی پروژه جدید برای تولید محصولش خبر داد.
البته شرکت برای این کار نیازمند متخصصینی با داشتن مهارت های لازم در زمینه ARM-سیستم وآشنا با تکنولوژی اسمارت فون های جدید، تبلت ها و انواع تلفن های همراه می باشد از طرفی این گوشی ها باید برای گیمر ها نیز جذاب باشد. لازم به ذکر است؛ ARM architecture نوعی از معماری و ساختار پردازنده های رایانهایی است که به وسیلهٔ شرکت انگلیسی آرم هولدینگز طراحی شدهاست و بیشتر برای تلفنهای هوشمند، تبلتها و دستگاههای قابل حمل کاربرد دارد. معماری آرم دستورالعملهای ۳۲ بیتی را پردازش میکند و از دههٔ ۱۹۸۰ میلادی تا به امروز در حال توسعه و گسترش است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۴:۲۱ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۸ ارديبهشت

در زمان‌هایی، جنبش کفش پابرهنه، نقشی مانند تمامی خلاقیت‌های خودسرانه طراحان داشت. ما پاهای فومی، جوراب‌های محکم شده، کفش‌های نیمه و دیگر انواع طراحی‌ها برای پوشش پا را دیده‌ایم. حالا، یکی دیگر از آن‌ها را که فرای بدترین تصورات ماست به این گروه اضافه می‌کنیم: پوشش‌های پای زرهی
Gost- Barefootsایده کفش‌های پابرهنه را از ایده کفش‌های مینیمال جدا کرده، دو واژه که اغلب به‌جای هم استفاده می‌شوند. کفش‌های مینیمال (آن‌هایی که توسط بسیاری از تولیدکنندگان ارائه‌شده است) بسیاری از مؤلفه‌های سنتی در طراحی کفش را دارد تا محیطی مصنوعی برای ایجاد حس پیاده‌روی با پای‌برهنه بسازد. باوجود اینکه موادی را از آن حذف می‌کنند اما باز هم لایه نرم کوچکی بین پا و زمین قرار دارد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۵:۲۸ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۷ ارديبهشت

نسخه بعدیSamsung Gear در حال تکمیل شدن است.این دستگاه پوشیدنی به طور آزمایشی لقب Gear Fit 2 را از آن خود کرده است که در ظاهر یک شباهت تصادفی با وب سایت سامسونگ دارد البته قبل از اینکه خاصیت پوشیدنی به خود بگیرد.لیست وب سایت سامسونگ هنوز این وسیله را مشخص نکرده است اما آخرین بروز رسانی در VentureBeat این دستگاه را معرفی کرده و از ویژگی های آن به صفحه نمایش منعطف 1.84 اینچی اشاره کرده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱:۳۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۷ ارديبهشت

شرکت نوپا ملومایند درپاریس به تازگی هدفون منحصر به فردی را طراحی کرده است، که استرس فرد را کاهش می دهد. این هدست، توسط سنسورهای ویژه در درون خود، سیگنال های مغزی را دریافت و آنها را تجزیه و تحلیل خواهد کرد درنتیجه آهنگ هایی را برای پخش انتخاب می کنند که میتوانند شرایط روحی فرد را بهبود بخشند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ ارديبهشت

Nintendo به صورت آنلاین اعلام کرده است که تولید این اسنیکر ها را شروع کرده است که این موضوع کمی مرموز است .یک فروشگاه بزرگ اروپایی لیست این کتانی ها را در مدل های مختلف عرضه کرده است که در میان آنها میتوان به مدل های Mario ،Zelda و Duck Hunt که از محبوب ترین استایل های Van هستند اشاره کرد.در مورد همکاری این دو گروه چیز زیادی اعلام نشده است و منبع اطلاعاتی وجود ندارد.خبر دیگری که اعلام شده است این بود که این مجموعه تا ما ژوئن برای فروش خواهد رفت و قیمت آن 65 یورو(75 دلار) است.این اولین باری نیست که ما اسنیکر های Nintendo را میبینیم اما اولین بار است که سبک خود را تغییر داده و برای بسیاری از افراد این سبک محبوبیت زیادی دارد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۶:۱۶ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت

تلاش برای نصب ویندوز 95 که ظاهرا بر روی همه‌چیز انجام می‌شود، یکی از بزرگترین، یا شاید کوچک ‌ترین شاهکار‌هایی است که به ثبت رسیده است. نیک لی توانسته است با اصلاح یک برنامهwatchKit برای بارگذاری کد شخصی خود، (در این مورد، شبیه‌ساز Bochs x86) سیستم عامل قدیمی مایکروسافت را به جای سیستم پیش‌فرض اپل، روی ساعت اپل اجرا کند. رابط آن اگر چه بسیار ضعیف است، اما کار می‌کند. از آن‌جایی که نشانه‌گر موس در کار نیست، می‌توانید از لمس صفحه برای باز کردن منوی استارت و برنامه‌های آن استفاده کنید.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۴:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت

هوآوی ، عینک واقعیت مجازی خود را تولید کرد. این دستگاه تا پایان سال جاری، به بازار جهانی عرضه خواهد شد.
طی این گزارش این عینک رقیبی برای عینک دنیای مجازی سامسونگ Samsung Gear VR خواهد بود. عینک برای کاربا گوشی های هوشمند هووآوی مدل Huawei P9 و Mate 8 که در اوایل ماه گذشته ارائه شده، طراحی شده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

با انتشار ویدئویی در یوتیوب توسط فردی ناشناس لحظه نصب ویندوز 95 بر روی ساعت هوشمند به نمایش درآمده است.
بنظر می رسد؛ این کاربر تحت عنوان نیک لی، کاری غیرممکن انجام داده، چون در واقع نصب ویندوز 95 بر روی دستگاه اپل کار آسانی نیست.
نصب این نسخه ویندوز مایکروسافت بر روی این ساعت با استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز صورت گرفته است. البته دانستن جزئیات فنی آن در نوع خود جالب توجه است. با کمی تغییرات بر روی اپلیکیشن WatchKit می توان ویندوز ۹۵ مایکروسافت را بر روی ساعت های هوشمند اپل نصب کرد. گفتنی است؛ نیک لی با اطمینان کامل این کار را انجام داد زیرا ساعت اپل او یکی از بهترین ساعت های تولیدی شرکت اپل است.

ادامه مطلب