محبوب ترین ها
پوشیدنی
معصومه ناظری۲۲:۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۰ شهريور

تنها چند ساعت پس از این که اپل، محصولات سری سرخ، هرمس و دیگر دسته های ساعت را برای اپل واچرا معرفی کرد، پبل ظاهر شد و اعلام کرد که سه مورد بروز رسانی جدید برای پبل تایم و تایم لستیل در راه است. اولین بروز رسانی قابلیت حالت سکوت با تنظیمات سفارشی را به این ساعت های هوشمند اضافه خواهد کرد. کاربران قادر خواهند بود ساعت را در ساعات خاصی از روز، زمانی که یک رویداد تقویمی رخ می دهد روی حالت سکوت تنظیم کرد یا به صورت دستی به حالت خاموش یا روشن تغییر وضعیت داد. حالت سکوت، اعلان ها و تماس های ورودی را مسدود می کند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
معصومه ناظری۹:۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۰ شهريور

زمانی که از نخستین اپل واچ ها پرده برداری شد، از جایی که دسته ی این محصولات به عنوان لوازم جانبی مهم به حساب می آمد، اپل را وارد دنیای مد کرد.
اپل، روز چهار شنبه، از سری جدید دسته های اپل واچ رونمایی کرد که با هدف افزایش جذابیت اولین محصول پوشیدنی این شرکت طراحی شده اند.
ما نیز در رویداد منحصر به فرد خبری اپل که در ماه آوریل در اروپا برگزار شد نگاهی به برخی ایده های اپل برای تولید دسته های اپل واچ در آینده انداختیم. در ارویداد ماه آوریل، اپل از اضافه شدن رنگ هایی مانند: ارغوانی، زرد، قرمز و صورتی روشن خبر داد که قبلا موجود نبوده.

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ شهريور

درست یک ماه بعد از اینکه شرکت پوشاک ورزشی آدیداس اپلیکیشن محبوب ورزشی روناستیک را معرفی کرد، جفت جدیدش نیز با آن متولد شد : یک ساعت مچی هوشمند .
moment در اولین نگاه شبیه یک ساعت مچی معمولی است اما این ساعت قدم هایی که برمیدارید را پیگیری میکند، کالری هایی را که سوزاندید را حساب میکند و ناظر الگوی خوابتان است. علاوه بر وصل شدن توسط بلوتوث با اپلیکیشن runtastic ( بر روی آی او اس ، ویندوز یا اندروید ) ، این دستگاه همچنین ویبره و هشدار led دارد . و برای کسانی که دوست دارند دستگاه های هوشمندشان را در شرایط سخت قرار دهند ، باتری لیتیومی ( شارژ هر روزه لازم نیست ) مومنت ضد آب نیز است. مومنت در چهار مدل می آید . basic و fun (129 دلار) طراحی شده برای تیپ های راحت و اسپورت ، و classic و elite ( 179 دلار) برای کابران مد روز تر .

ادامه مطلب
پوشیدنی
مصطفی طبری۶:۳۱ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ شهريور

مطمئناً همه می دانیم که وقتی باتری اپل واچ به اتمام برسد عملاً بستن آن بر روی مچ دستانتان هیچ فایده ای ندارد. کی پاور بانک کوچک که بر روی جاسوییچی شما قرار می گیرد قادر است تا باتری اپل واچ شما را بصورت بی سیم شارژ کند.
IFA امسال محلی برای معرفی محصولات بزرگ و نام آشنا بود، اما علاوه بر این بسیاری از شرکت های کوچک محصولات خلاقانه خودشان را نیز ارائه کرده بودند و این نمایشگاه مملو از لوازم جانبی نوآورانه موبایل بود.
این پاور بانک توسط Adition، کمپانی ناشناخته ای که حتی با جستجو در گوگل هم اطلاعات خاصی در موردش پیدا نمی کنید، ساخته شده است.
در بنرهای تبلیغاتی این پاور بانک که در نمایشگاه نصب شده بود، مشخص بود که در این پاور بانک از یک شارژر MagSafe اپل واچ استفاده شده است. در قسمت انتهایی بنر اعلام شده بود که این محصول توسط اپل بصورت رسمی لایسنس شده که البته کمی عجیب است، چرا که اپل هیچگاه تکنولوژی MagSafe خود را در اختیار کمپانی های ثالث قرار نداده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ شهريور

اوایل این هفته ، ما بالاخره جزئیات قیمت و زمان بیرون آمدن ساعت huawei را فهمیدیم. قیمتش کمی از برخی رقباتش بیشتر است اما ساخت با کیفیت تری نیز دارد . آیا این ارزش کمی پول بیشتر را ندارد؟ gizmag این محصول پوشیدنی را در IFA 2015 در برلین از نزدیک بررسی کرد . اگر نگاهی به مشخصات این ساعت بیندازید متوجه میشوید که کار خاصی نمیکند که رقبایش نتوانند ، با همان تراشه ی snapdragon 400 و رم 512 گیگابایتی که میتوانید در بسیاری از ساعت های مچی اندروید دیگر پیدا کنید . این چیزی نیست که ساعت huawei را خاص میکند در عوض این ساعت ساخت ممتاز و تجملی را به کاربرانش ارائه میدهد که ممکن است با ساعت های پیشرفته ی سنتی اشتباه گرفته شود .

ادامه مطلب
پوشیدنی
رضا رزمی۹:۳۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۲ شهريور

نرم‌افزارها در تشخیص چهره فوق‌العاده عمل می‌کنند. آن‌ها با آنالیز میلیون‌ها چهره‌ای که در شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک یا دیگر سایت‌ها منتشر شده‌اند، الگوریتم‌هایی می‌سازند که می‌توانند چهره‌ها و موقعیت آن‌ها را شناسایی کنند. گاهی اوقات این شناسایی مفید است مثلا از طریق یک عکس، محل و موقعیت کسانی را که در عکس هستند می‌توان پیدا کرد اما برای افرادی که نمی‌خواهند ردیابی شوند - همانند افراد مشهور که فقط می‌خواهند از سفرشان بدون تشخیص موقعیتشان توسط دیگران لذت ببرند - تشخیص چهره نامطلوب و گاهی یک خطر به حساب می‌آید اما موسسه ملی انفورماتیک ژاپن (NIII) برای حل این مشکل، عینکی طراحی کرده است که خواندن چهره افراد را توسط این نرم‌افزارها، غیر ممکن می‌کند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۱ شهريور

ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 2 که کمپانی در نشست اخیر اشاراتی به آن داشت مورد توجه قرار گرفته است. سامسونگ بالاخره برخی از جزئیات محصول را افشا کرد ، شامل این سورپرایز که دو نوع از این دستگاه خواهد بود ، گیر اس2 و گیر اس 2 کلاسیک . کلاسیک به مدل های قبلی باز نمیگردد . بلکه به این معنی است که این ساعت هوشمند برای کسانی جذاب خواهد بود که به طراحی سنتی و کلاسیک ساعت علاقه دارند . در حالیکه گیر اس 2 ( در عکس بالا) برای کسانی جذاب خواهد بود که به دنبال چیزی اند که کمی درخشان و متفاوت اند . گیر اس 2 یک دستگاه 42 mm خواهد بود ( همینطور اندازه ی ساعت اپل بزرگتر) و کلاسیک 39 میلی متر ، تنها یک میلیمتر بزرگتر از ساعت 38 میلیمتری اپل .

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۱ شهريور

ممکن است لوازم الکترونیکی سونی در کساد باشند اما اینگونه نیست که به آرامی محو شوند . برای ایجاد نوآوری شرکت، سونی تیم های داخلی را گماشته تا پروژه های سرمایه گذاری جمعی خاصی را راه اندازی کنند که در غیر این صورت روشنایی روز را نخواهند دید . آخرین محصول یک ساعت هوشمند به نام wena wrist است و با قرار دادن تکنولوژِی اش در مچ بند به جای خود صفحه ی ساعت از رقیبانش متمایز میشود . در ویدئوی پایین ونا ریست نشان داده میشود که شبیه ساعت های سنتی معمولی است ، به ما گفته شده که این دستگاه میتواند مانند یک کیف پول دیجیتالی عمل کند ، همینطور پیگیر فعالیت ها و توانایی رساندن اخطار و پیام هم دارد .

ادامه مطلب