محبوب ترین ها
پوشیدنی
رضا رزمی۱۷:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۵ شهريور

معمولا لباس زیر به عنوان پوشش ساده استفاده می‌شود اما مدتی است که مردم به دلایل عجیبی آن را می‌پوشند به‌عنوان مثال دو تا از بوکسورهای معروف برای پنهان کردن و محافظت از اندام‌های جنسی خود از لباس‌های زیر خاصی استفاده می‌کنند. همچنین اخیرا یک شرکت انگلیسی دست به تولید و توزیع لباس زیری زده و مدعی است که اندام جنسی مردان را از خطرات اشعه‌های وای‌فای، محافظت می‌کند.
جوزف پرکینز (Joseph Perkins) پزشک ساکن لندن مبتکر و مخترع این نوع لباس زیر، در مصاحبه با دیلی میل در ارتباط با انگیزه خود برای طراحی آن می‌گوید: «از وقتی به اثرات وای‌فای بر کاهش تعداد اسپرم‌ها در مردان آگاه شدم، تصمیم گرفتم کاری انجام دهم و نتیجه یافته‌های من تبدیل به شلوارکی از ترکیب بافت تارهای نازک نقره شد که تا حدود ۹۹.۹ درصد جلوی اشعه‌های مضر وایرلس را می‌گیرد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۳ شهريور

چیز های پوشیدنی برای اینکه معنای واقعی پوشیدن را ادا کرده باشند یعنی باید قابلیت این را داشته باشند که کاملا راحت و اسان ,قابل پوشیدن باشند مانند یک روسری گرم و یا یک جفت جوراب نرم.اما بسیاری از دستگاه هایی که این صفت را با خود به همراه دارند(پوشیدنی) در واقع شرایط یک چیز پوشیدنی را کاملا ندارند.باند بافتنی میتواند یک استثنا باشد.
برخی پیشرفت ها این اواخر برای عناصر صفحات نمایشی پوششی ساخته شده است هرچند که به مراتب فراتر از پیشرفت ازمایشگاهی نیست.ساخته شده به عنوان (اولین صفحه نمایش لمسی منعطف دنیا )که شامل بند بافتنی منعطف میباشد که یک صفحه دیجیتال اختصاصی طراحی شده توسط پلویرا دارد که در شیکاگو در حدود یک دوره 10 ساله به همراه جوهر الکترونیکی منعطف نمایش فیلم ساخته شد ,که میتواند هم در حالت مسطح و هم در حالت پیچیده دور مچ دست نمایش داده شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
مصطفی طبری۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲ شهريور

سونی نسل دوم دستبندهای تناسب اندامش را معرفی کرد که ترکیبی از قابلیت یک دستبند تناسب اندام و ساعت هوشمند را ارائه می دهد.
SmartBand 2 که در آینده ای نزدیک روانه بازار خواهد شد، چند قابلیت جدید را نسبت به مدل سال گذشته ارائه می کند که شامل سنسور ضربان قلب و سازگاری با آیفون می باشد.
همانند اسمارت بند سال گذشته، نسخه دوم نیز ترکیبی جذاب از قابلیت های یک دستبند تناسب اندام و ساعت هوشمند را به کاربر ارائه می کند. این دستبند گام ها، سیکل خواب و ضربان قلبتان را با استفاده از برنامه Lifelog تحت نظر می گیرد و همچنین نوتیفیکیشن هایی برای پیام، ایمیل و تماس های صوتی را نیز نمایش می دهد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
مصطفی طبری۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد

انسان ها دستگاه های Fitbit و اپل واچ را در اختیار دارند و حالا وقتش رسیده تا حیوانات اهلی ما نیز از چنین امکاناتی بهره مند شوند. با Buddy قلاده هوشمند سگ آشنا شوید!
شرکت Squeaker در گذشته قلاده مجهز به LED با عنوان Poochlight را برای سگ ها ارائه می کرد تا در شب و محیط های تاریک امنیت داشته باشند. این شرکت حالا قلاده جدیدی را تولید کرده که می تواند فعالیت ها و مکان سگ شما را ردیابی کند.
این قلاده اکثر امکاناتی که در ردیاب های فیتنس انسانی وجود دارند، از قبیل ردیاب GPS، سنسور دماسنج، شتاب سنج، بلوتوث، باتری قابل شارژ و یک نمایشگر OLED را ارائه می کند.
تمام این امکانات در یک قلاده با طراحی مدرن و آینده نگرانه، ضدآب و مجهز به افکت های زیبای نوری جمع شده اند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
مصطفی طبری۹:۱۱ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد

Lab از کاربرانی که در برنامه نویسی مهارت دارند درخواست کرده تا در طراحی یک اپلیکیشن برای ساعت های هوشمند به منظور کمک به فضانوردان در زندگی و کار در فضا به این سازمان کمک کنند..در این مسابقه، شرکت کنندگان باید یک رابط کاربری کلی را برای استفاده در اپلیکیشن ساعت هوشمند در ایستگاه فضایی بین المللی طراحی کنند. ناسا تورنمنت لب جزییات بیشتری در این باره را در وبسایت Freelancer.com منتشر کرده است.
این سازمان از شرکت کنندگان می خواهد در هنگام طراحی Samsung Gear 2 را به عنوان سخت افزار مرجع در نظر داشته باشند. این اپ باید قابلیت انجام چند کار مختلف را داشته و زندگی روزمره فضانوردان را ساده تر کند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
مصطفی طبری۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۴ مرداد

شایعات زیادی در مورد ساعت هوشمند بعدی سامسونگ وجود دارد و حتی تاحدی اطلاعات رسمی هم در مورد آن منتشر شده است. اما سامسونگ تصاویری را از این ساعت هوشمند منتشر کرده که در آن مدل های فشن Gear S2 را بدست کرده اند.
سامسونگ بازهم از عبارت معروفش Next Is Now(آینده اکنون است) را در این بار برای ساعت هوشمند آینده اش بکار برده و این تصاویر ژورنالی را برای نشان دادن میزان فشن بودن، طراحی زیبا و استایل این ساعت هوشمند ارائه کرده است.
از زمانی که این ساعت را با نام Gear A می شناختیم تاکنون اطلاعات زیادی خصوصاً در زمینه مشخصات آن منتشر شده و اکنون تصاویر نمای نزدیک و البته رسمی آن را نیز در اختیار داریم.

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۶:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۷ مرداد

مطمئن نیستیم چه چیزی بدتر است: وقتی گوشیتان به صورت غیر منتظره خاموش میشود ، یا وقتی در جیب شلوارتان جا نمیشود.
یک خط جدید پارچه ی جین از Joe's Jeans #Hello jean را فراخواند، و سعی کرد که هر دو مشکل را یکباره حل کند . این جین که با قیمت 189 دلار ارزان نیست، به جای جیب پشتی ، در جیب پشتی یک پک باتری دارد که iphone 5.5 s یا 6 را کنار یک جیب خاص شارژ میکند . ( دارندگان 6 پلاس متاسفم)
این جیب شارژ کننده به کمک سیم USB مخفی شده در میان درزها کار میکند و به یک پک باتری قابل حمل کوچک وصل میشود. که آنهم 49 دلار است. در ضمن آی فون در جیب پشتی جا میشود و به راحتی میتواند باتری اش را شارژ کند ( امیدواریم کسی متوجه نشود یا آنرا نرباید ) . فقط یادتان باشد قبل از شستن جین ها همه ی اجزا را جدا کنید .

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۴ مرداد

در حالیکه برخی از سازندگان ساعت های تجملی مانند تگ هیور به این انقلاب پوشیدنی ها با ساختن ساعت های هوشمند خودشان وارد شده اند، شرکت ساعت های تجملی کالیفرنیایی نیکو جرارد رویکردی کاملا متفاوت پیش گرفته اند . این ساعت مانند یک ساعت آنالوگ معمولی ( skyview pinnacle) با دستبند ساخته شده است که به شما این امکان را میدهد تا یک ساعت 38 mm در سمت دیگرش وصل کنید .
اگر داشتن دو صفحه ی ساعت روی یک بند به اندازه ی کافی دیوانگی به نظر نمیرسد، پس احتمالا قیمت اینطور خواهد بود . با قیمت 9300 دلار دیگر ارزان به نظر نمیرسد؛ اما حداقل شامل یک ساعت اپل میشود . به طور غیر منتظره ای این گران ترین حالت ممکن نیست ، شما میتوانید یک نسخه ی طلایی 18 عیار (همراه با ساعت اپل طلایی) به قیمت 112000 دلار بخرید .

ادامه مطلب