محبوب ترین ها
پوشیدنی
مصطفی طبری۲۱:۲ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۰ مرداد

شرکت گوگل اعتراف کرد که معرفی نسخه بتای عینک Glass یک اشتباه بود، اما این دلیل نمی شود که این کمپانی دست از این پروژه بکشد. گوگل پیش تر فروش نسخه های Explorer عینک هوشمندش را متوقف کرده بود. حالا نسخه ای جدید با طراحی متفاوت از Glass وجود دارد که برخی مشتریان خاص می توانند از آن استفاده کنند.
نباید انتظار داشت نسخه تجاری این عینک جدید به این زودی وارد بازار شود، چرا که گوگل از شیوه ای جدید برای فروش عینک هوشمند خود استفاده خواهد کرد. این استراتژی جدید نگرانی های موجود درباره نقص حریم شخصی افراد توسط این عینک ها را برطرف می کند. هرچند گوگل اعلام کرده که Glass قابلیت ضبط ویدیو و تصاویر از دیگران را ندارد، اما بسیاری از افراد هنوز هم نگران هستند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۹:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۰ مرداد

این صفحه ی کوچک ساعت های هوشمند به طور دیوانه کننده ای برای خواندن سخت است ، حتی برای کسی با دید 20/20.بنابراین برای کسانی که دچار آسیب ها و مشکلات بصری هستند، مدل های رایجی مانند ساعت اپل یا ساعت LG urbane قطعا یک راه حل نیست. تا اینکه Dot وارد میشود، یک ساعت مچی ساخته شده توسط تیمی از کره ی جنوبی که بالاخره به کسانی که مشکلات بصری دارند، راهی برای دستیابی به اطلاعات دیجیتالی میدهد. با توانایی پاسخ دادن پیام ها ، زنگ گذاشتن، و خواندن مسیر های مکان ها ، یک مجموعه ی بسیار استاندارد دارد. گرچه چیزی که در ذات متفاوت است، چگونگی رساندن این اخطار ها و پیام ها به کاربران است: با استفاده از بریل . 4 مجموعه از 6 نقطه با سرعت 100 بار در ثانیه بالا و پایین میروند تا چهار حرف بریل را تولید کنند . اگر این خیلی تند است، ساعت میتواند سرعت این پروسه را تا یک حرف بریل در ثانیه پایین بیاورد. قرار است که بتواند 10 ساعت را خوب کار کند ولی کیم گفت که برای میانگین کاربران فقط هر 5 روز شارژ لازم است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۷ مرداد

گرچه عینک گوگل کارش با اغراق زیادی آغاز کرد، اما این پوشیدنی مربوط به اینده برای مدت طولانی سوژه ی خنده و جوک افراد شد ، جوک در مورد محصولات تکنولوژی ای که هیچ کس آنها را نمیخواهد یا به آن احتیاج ندارد. من خودم چند بار عینک گوگل را امتحان کردم ، من شخصا تصدیق میکنم که این دستگاه در حالیکه تکنولوژی پیشرفته ای است اما اساسا بی معنی به نظر میرسید.
بنابراین زمانی که گوگل در ژانویه ی 2015 اعلام کرد که طراحی نمونه ی اولیه ی عینک گوگل به عنوان عنوان فارق التحصیل شده ی آزمایشگاه گوگل X متوقف شده است، کسی اصلا تعجب نکرد. چیزی که تعجب بر انگیز بود این بود که طراحی عینک گوگل به بخش مخصوص خودش انتقال پیدا میکرد و توسط پدر آی پاد، تونی فدل رهبری میشد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۴ مرداد

یکی از دستاوردهای شگفت انگیز تلفن همراه هوشمند این است که برای عکس گرفتن و به اشتراک گذاریشان الهام بخش ما اند. خیلی از آنها ، با همه . تخمین زده شده که ما همین حالا بیش از تریلیون عکس در سال 2015 گرفته ایم. این میتواند بیشترین تعدادعکسی باشد که تا به حال در تاریخ عکاسی گرفته شده است. ما باید مفتخر باشیم اما تنها عکس گرفتن کافی نیست.ما باید راه های منسجمی برای اتصال ، کشف و جستجو ی این تریلیون عکس در دسترس پیدا کنیم. اینترنت در 25 سالگی بیش از یک میلیارد سایت متصل شده دارد. با اینکه تحسین بر انگیز است اما در مقایسه با 4.7 تریلیون عکس ( در چند سال اخیر) که زندگی ما، الهامات و احساسات و خلاقیت هایمان را ثبت کرده اند رنگ میبازد. فکر میکنم که یک بک آپ از این همه حس آگاهی انسانی چه شکلی خواهد بود. تصور کنید که چه شبکه ی فوق انسانی ای از آگاهی ها ظاهر خواهد شد اگر میتوانستیم تمام عکسها را به هم وصل کنیم.
حالا زمان ظاهر شدن اینترنت بصری است. یک اینترنت بصری با اینترنت معنایی فرق میکند. بیایید نگاهی به زبان هنرمندان بیاندازیم. متفکران بصری کارشان فهم و دستکاری دیدنی هاست. برای یک هنرمند یک عکس چندین بنیانی است، یا چیزهای مختلف برای آدمهای مختلف.

ادامه مطلب
پوشیدنی
گلریز امینی۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۳۰ تير

در بین انواع ساعت های اپل Pebble Time و ساعت های مچی اندروید گوگل , در اینجا پنج نوع برتر آنها معرفی میشوند.
ساعت های هوشمند در حال حاضر ار نظر تکنولوژی بسیار جذاب به نظر میرسند. صفحه یک ساعت مچی کوچک قادر است زمان را در قرن بیست و یکم به نشان دهد و تمامی هوش و حواسمان را از گوشی های همراهمان در این دنیای مدرن پرت کند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
مصطفی طبری۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۸ تير

در جریان کنگره جهانی موبایل ماه مارس، اچ تی سی نخستین گجت پوشیدنی خود را با عنوان HTC Grip معرفی کرد. قرار بود این دستبند در تابستان امسال عرضه شود اما متاسفانه به گزارش Cnet زمان عرضه آن چند ماه به تاخیر افتاد.
اچ تی سی قصد دارد دستبند Grip را همزمان با سایر محصولات مرتبط با تناسب اندامش روانه بازار کند و تست ها و بازخوردهای کاربران را ارزیابی نماید. HTC این تاخیر را فرصتی برای تعیین نگرش و روش های ورود به بازار گجت های سلامتی و تناسب اندام می داند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
مصطفی طبری۶:۳۶ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۳ تير

از زمانی که مشخص شد اپل بزودی ساعت هوشمندش، اپل واچ را رونمایی خواهد کرد، شایعاتی مبنی بر احتمال وجود یک نسخه لاکچری و گران قیمت که از مواد اولیه ای مانند طلا و سایر فلزات گران بها برخوردار بود، مطرح می شد. براساس این شایعات، قیمتی 4 الی 5 هزار دلاری برای این نسخه از اپل واچ در نظر گرفته شده بود. تمام این شایعات با معرفی رسمی Apple Watch Edition رنگ باخت و کاربران فهمیدند که با ساعت هوشمندی به مراتب گرانتر از چیزی که قبلاً تصورش را داشتند مواجه خواهند شد!
این نسخه از اپل واچ قیمتی 10 تا 17 هزار دلاری دارد و حالا بنظر می رسد این قیمت نیز در برابر نسخه ای جدید و فوق لوکس ناچیز باشد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۹ تير

جدا از عقب نشینی عجیبی مانند MobileMe و گذاشتن اشتون کاچر به عنوان جابز، اپل هم معنی موفقیت است. اما زمان تغییر میکند، همانطور که شرکت تحقیقات پالو آلتو ادعا میکند، فروش ساعت اپل فاجعه آمیز شده است.
با استفاده از رسید های اینترنتی از 2.5 میلیون فروشنده در آمریکا ، شرکت تحلیل گر Slice intelligence یک گراف توئیت کرده است که میزان فروش ساعت های اپل را به زیر 5000 در روز تخمین زده است. بعد از راه اندازی اش 30000 تا 35000 در روز بود.
در کنفرانسی در ماه می، نایب رئیس بخش عملکرد اپل ، جف ویلیامز، گفت که ساعت اپل زیاد میفروشد اما کافی نیست. داده های slice intelligence فروش ها را در زمان ویلیامز تا کنون مقایسه میکند که نشان میدهد اپل 7 برابر بیشتر به نسبت ماه گذشته میفروخت.

ادامه مطلب