محبوب ترین ها
پوشیدنی
الناز فرجی۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۹ تير

ممکن است که عینک گوگل تا به حال شکست خورده باشد اما گوگل تسلیم نمیشود و به کارش را با این عینک واقعیت اصلاح شده ادامه خواهد داد .
بر اساس گفته های FCC،گوگل جزئیاتی درباره ی نسل بعدی عینک گوگل افشا کرده است که برای اپلیکیشن هایی در فضای تجاری طراحی خواهد شد و با مصرف عمومی مخالف است.
این "نسخه ی تجاری" (اولین نسل نامش نسخه ی جستجوگر بود) ، عینک گوگل به روز رسانی شده صفحه ی منشور بزرگتر و پردازشگر INTEL ATOM (اولین مدل CPU توسط texas instruments ساخته شده بود ) دارد که از ساعت های هوشمند اندروید موجود سریع تر است و باتری بهتری دارد.
گزارشات همچنین حاکی از این اند که گوگل در حال آزمایش با یک پک باتری خارجی است که به عینک گوگل جدید متصل میشود تا عمر باتری را زیاد کند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
رضا رزمی۱۵:۱ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۳ تير

بنظر می رسد شرکت هواوی در وارد شدن به بازار ساعت های هوشمند کمی عجله داشته باشد. هنوز ساعت هوشمند Huawei Watch در بازار عرضه نشده، اما هواوی حالا ساعت هوشمند جدیدی را تحت عنوان Honor Band Zero معرفی نموده است.
هنوز اطلاعات خاصی از این ساعت مچی هوشمند منتشر نشده اما از روی تصاویر میتوان به یک سری نکات پی برد.
1) احتمالاً ساعت از صفحه ای گرد بهره خواهد برد که البته این روزها توسط بسیاری از تولیدکنندگان ساعت های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد. Moto 360 نخستین ساعت هوشمندی بود که از صفحه نمایش گرد و دایره ای برخوردار بود. باتوجه به ضخامت کم ساعت، بنظر نمی رسد هواوی از یک دکمه فیزیکی در کناره های ساعت استفاده کند، هر چند این احتمال وجود دارد که یک دکمه در قسمت زیرین ساعت بکار گرفته شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
رضا رزمی۶:۳۹ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۲ تير

هیوندای مدتی پیش از اپلیکیشنی مخصوص با نام Blue Link برای پلتفرم اندروید ویر رونمایی کرد که به کاربرانی که از دستگاه های پوشیدنی تحت این پلتفرم بهره می برند اجازه می داد اتوموبیل خود را از راه دور روشن کنند.
حالا این خودروساز کره ای نسخه iOS این اپلیکیشن را برای کاربران اپل واچ عرضه کرده است که به آنها اجازه می دهد موتور اتوموبیل را از راه دور روشن یا خاموش کنند. علاوه بر این امکان باز یا بستن قفل درها، روشن یا خاموش کردن چراغ ها و قابلیت پیدا کردن محل اتوموبیل بر روی نقشه نیز در این اپلیکیشن فراهم شده است. تمام این ویژگی های می توانند توسط صدا نیز فعال شوند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
مصطفی طبری۱۵:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۱ تير

در حال حاضر سنسورهای گلفی وجود دارند که حرکات چوب گلف را ردیابی می کنند و سنسورهای دیگری نیز هستند که آماری از بازی را به شما ارائه می کنند. اما چه میشد اگر سنسوری وجود داشت که هر دو کار را باهم انجام می داد؟
سنسور گلف PIQ دارای امکانات زیادی شامل NFC، GPS بلوتوث و حسگر تشخیص حرکت 13 محوره می باشد. کمپانی سازنده ادعا می کند این دستگاه سبکترین و زیباترین مسافت سنج جی پی اسی می باشد که می توانید بر روی دستکش گلف خود نصب کنید. نمایشگر روشن LED این دستگاه به شما فاصله ها را نشان می دهد و به لطف Mobiltee، 35 هزار زمین بازی در دیتابیس این دستگاه ثبت شده که می تواند تشخیص دهد شما اکنون در کدامیک از آنها مشغول بازی هستید.

ادامه مطلب
پوشیدنی
مصطفی طبری۱۵:۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۹ تير

در ماه ژانویه گذشته، شرکت گوگل از یک لنز تماسی هوشمند مجهز به سنسور اندازه گیری قند خون رونمایی کرد. این شرکت گفته بود که این لنز تا پنج سال آینده روانه بازار خواهد شد، اما حالا بنظر می رسد کاربران می توانند تا قبل از سال 2019 به این لنز دسترسی پیدا کنند.
این موضوع در یکی از پتنت های گوگل که طراحی های بالقوه این لنز هوشمند را نشان می داد، روشن شد. این در حالی است که یکی از سخنرانان گوگل در این مورد گفت، نمی توان تنها از روی پتنت ها تاریخ عرضه این لنزها را تعیین کرد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
مصطفی طبری۹:۳۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۹ تير

علیرغم تلاش زیاد گوگل، اپل و بسیاری دیگر از شرکت های بزرگ برای تولید ساعت های هوشمند، بنظر می رسد Pebble همچنان قصد دارد زیر سایه این بزرگان به تولید ساعت هوشمند خود بپردازد. اگرچه اپل واچ از هر دستگاه Android Wear دیگری پرفروش تر است و اپل نیز باارزش ترین برند جهان محسوب می شود اما باز هم هیچ یک نمی توانند به محبوبیت Pebble Time لطمه بزنند.
Pebble Time که اکنون در حال عرضه است، در جدیدترین کمپین جذب سرمایه خود موفق به رکورد شکنی شد که این موضوع را بیشتر مدیون عمر باتری فوق العاده 7 روزه خود است. برای مقایسه ساعت هوشمند اپل تنها 1 روز دوام باتری را ارائه می کند که اصلا خوب نیست. به همین دلیل یکی از شرکت های ثالث بندی را طراحی کرده که 30 ساعت به عمر باتری اپل واچ شما می افزاید اما 250 دلار ناقابل، یعنی تقریباً هم قیمت یک اپل واچ باید برای خریدش بپردازید.

ادامه مطلب
پوشیدنی
مصطفی طبری۶:۳۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۹ تير

معمولاً بدنه ساعت های مچی را از جنس فولاد ضدزنگ می سازند و یا وقتی قرار است یک ساعت هوشمند را تولید کنند آلیاژی از آلومینیوم را انتخاب می کنند. اما برای ساخت بدنه Mason Watch، شرکت سازنده از جنس غیرمعمول سنگ مرمر استفاده کرده است.
البته نمیتوان گفت این ساعت 100 درصد از سنگ مرمر ساخته شده، چرا که قسمت های درونی آن طبیعتاً از فلز تولید شده اند. اما قسمت جلویی و پشتی آن از جنس مرمر بوده و قطعاً نگاه ها را به خود خیره خواهد کرد

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۷ تير

هنگامی که هدست چند کاره واقعی آنها تبلیغ شد مایکروسافت تبلیغ توانایی خود را برای کمک رساندن برای تنوع حالات سرمایه داری شرکت نشان داد.این شرکت با همکاری ناسا برای ساید کیک متفق شدند :یک پروژه برای کار گذاشتن هولو لنز در ایستگا های فضایی بین المللی برای دادن کمک های مجازی به فضانوردان.پروژه از این تکنولوژی در 2 راه استفاده میکند برای ارائه پشتیبانی از اعضای کارکنانی که معمولا در حال انجام وظیفه از آن بی بهره اند.ابتدا ,حالت کارشناس کنترل, برای کسانی که روی زمین بودند از اسکایپ برای مشاهده فعالیت های فضانوردان استفاده کرد.از آنجا ,یک همکار میتواند از راه دور برای انجام وظیفه به وسیله ارسال نوت(نوشته ) و طراحی در حوضه دید فضانورد او را راهنمایی کند همه این ها در یک زمان واقعی.در حالت پردازه با استفاده از جایگذاری

ادامه مطلب