محبوب ترین ها
پوشیدنی
نرگس درمیانی۹:۲۱ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد

می دانم شما به چه چیزی فکر می کنید: چرا شما باید مبلغ هنگفتی را بابت ساعت اپل بپردازید؟
خب، این فقط یک ساعت نیست بلکه چیزی شبیه به محتویات کیف پول شماست زیرا در این ساعت 18K طلا به زیبایی کار شده است و این واقعاً شگفت انگیز است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
مصطفی طبری۹:۶ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳ خرداد

هدفون های گیمینگ زیادی در بازار وجود دارند، اما وقتی صحبت از برندهای معتبر در این زمینه به میان می آید، Turtle Beach قطعاً یکی از آنها خواهد بود. اگر شما نیز یکی از دارندگان کنسول ایکس باکس هستید، احتمالاً از خبر رونمایی هدفون Elite 800X توسط این شرکت خوشحال خواهید شد.
این هدست به طور ویژه برای کنسول ایکس باکس وان مایکروسافت طراحی شده و Turtle Beach ادعا می کند این محصول بهترین هدفونی است که تاکنون معرفی و تولید کرده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
رضا رزمی۱:۱۸ - ۱۳۹۴ شنبه ۲ خرداد

طرفداران موزیک حتما با اپلیکیشن Shazam آشنایی دارند، همانطور که می دانید Shazam اپلیکیشنی است که به کمک آن می توانید مشخصات و آهنگ مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کنید. برای مثال هنگامی که یکی از دوستان شما آهنگی را پخش می کند و شما دوست دارید که مشخصات و نام خواننده آهنگ را بدانید و یا آهنگ مورد نظر را خریداری کنید ، تنها لازم است که این اپلیکیشن را اجرا کنید، پس از اجرا این اپلیکیشن آهنگ مورد نظر را بررسی می کند و تمام اطلاعات مربوط به آن را در اختیار شما قرار می دهد. البته فراموش نکنید که طبق قانون کپی رایت این اپلیکیشن به شما اجازه دانلود نمی دهد و شما می توانید در صورت نیاز آنرا خریداری کنید.

ادامه مطلب
پوشیدنی
رضا رزمی۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ ارديبهشت

امروز تصمیم گرفتیم تا تست افتادن ساعت اپل را بررسی کنیم و ویدئوی جدیدی که یکی از کاربران منتشر کرده را برای شما قرار دهیم، معمولا هر وقت که گجت جدیدی وارد بازار می شود افرادی تصمیم به انجام تست های مختلف بر روی آن گجت می گیرند. تست هایی که گاهی منطقی و گاهی هم عجیب و غریب به نظر می رسند.
چندی پیش اپل، ساعت هوشمند خود را روانه بازار کرد و پس از آن هم طبق معمول انجام تست های مختلف بر روی این گجت آغاز شد. تستی که امروز برای شما اینجا قرار داده ایم مربوط به تست افتادن Apple Watch می باشد. در ادامه مطلب با ما باشید با بررسی این تست.

ادامه مطلب
پوشیدنی
احمد درخشان۷:۲۴ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت

اخیرا گجت های مربوط به دسته سلامت و فیتنسی که با اتصال به گوشی های همراه کار می کنند، طرافداران بسیاری پیدا کرده است. شرکت هندی Mictomax نیز به تازگی دست بند YuFit را به بازار ارائه کرده است.
این دست بند مجهز به یک مانیتور کوچک OLED است که قدم های شما را می شمارد، خواب شما را تنظیم می کند و به شما در مورد تماس های ورودی و پیامک ها اطلاع می هد. این گجت به همراه یک اپ شما را به سرویس HealthifyMe متصل می کند و امکانات مختلفی مثل مربی گروهی، انگیزه زایی و غیره را برای شما فراهم می کند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
احمد درخشان۳:۲۵ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ ارديبهشت

ممکن است تا امروز نام نیکلاس آلگرا را شنیده باشید، مخصوصا اگر کاربر گوشی های اپل هستید و اهل جیلبریک کردن دستگاه گوشی خود نیز هستید باید بدانید که اولین هک جیلبرک که به نام JailBreakMe شناخته می شود توسط همین آقای آلگرای ۱۹ ساله نوشته شده است. البته ممکن است او را با نام مستعار Comex نیز بشناسید.
آلگرا دیروز در ویدیویی به اسم "همیشه دلم می خواست که یک وب بروزر روی مچ دستم داشته باشم" که در وبلاگ خودش منتشر کرده بود، تجربه وبگردی با آپل واچ را برای ما به تصویر کشیده است. اما چیزی که مشخص است این است که این تجربه، تجربه خوش آیندی نیست. عدم وجود کیبورد و مانیتور کوچک اپل واچ باعث عدم لذت بخش بودن این تجربه شده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سپیده افتخاری۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت

اگر از notification خود خسته شده اید و هر دقیقه مجبور به چک کردن ساعت خود برای آگاهی از اینکه این notification مربوط به چه کسی می تواند باشد در عذاب هستید Apple به شما این امکان را داده تا به راحتی آن ها را مدیریت کنید.
با باز کردن Apple Watch بر روی iPhone خود می توانید لیست notification های خود را در منوی مربوطه ببینید، هر دو تنظیمات مهم Notification Indicator و notification privacy به صوردت پیش فرض فعال هستند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سپیده افتخاری۷:۳۲ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت

ساعت جدید Apple یک سری راز هایی دارد که ممکن است شما از آن اطلاعی نداشته باشید.
ساعت Apple به عنوان یک وسیله ی پر رمز و راز قلمداد می شود زیرا هنوز به مرحله ی فروش نرسیده و فقط افراد کمی از آن استفاده می کنند. من این ساعت را به مدت یک هفته و نیم استفاده کردم و حتی بعد از نوشتن تمام نظراتم راجع به این ساعت هنوز در حال کشف کردن مطالب شگفت انگیز بیشتری راجع به آن هستم. این ساعت به طور قاطع یک سری امکانات جدید را با خود به همراه آورده که به شرح آن می پردازیم.

ادامه مطلب