محبوب ترین ها
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۶ آبان

به گزارش آی‌تی‌ایران، اسپاتیفای قابلیتی جدیدی را عرضه کرده که امکان استریم مستقیم موزیک را برای کاربران اپل واچ فراهم می‌کند.
در سال 2018، اپلیکیشن اسپاتیفای برای اپل واچ عرضه شد و کاربران تنها می‌توانستند از آن به عنوان یک ریموت برای موزیک‌های در حال پخش روی آیفون یا سایر دستگاه‌های سازگار با اسپاتیفای کانکت استفاده کنند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۳ آبان

به گزارش آی‌تی‌ایران، عینک هواوی Eyewear II یکی از محصولات جدید و نوآورانه است که امکان گوش دادن به موسیقی بدون نیاز به هدفون را برای کاربر میسر کرده و از امکانات کنترلی پیشرفته‌ای بهره می‌برد. به کمک این عینک می‌توان از گوشی هوشمند در محیط خارجی، کمتر استفاده کرده و از زیبایی طراحی این عینک نیز لذت برد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۵ مهر

شرکت هواوی در رویداد 2020 HDC از آخرین ساعت هوشمند خود با نام Huawei Watch GT 2 Pro رونمایی کرد. این ساعت هوشمند در قالب یک بدنه‌ی تیتانیومی ارائه می‌شود و فناوری شارژ بی‌سیم Qi دارد. این ساعت هوشمند در ماه جاری میلادی در اروپا عرضه شده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۰ مهر

مسئولان پرونده ضد انحصار گوگل در اتحادیه اروپا می‌گویند احتمالاً با خرید فیت بیت توسط گوگل که ۲.۱ میلیارد دلار بابت آن هزینه شده، موافقت خواهند کرد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۹ مهر

کاربرانی که تازه‌ترین نسخه از سیستم عامل اپل برای ساعت‌های هوشمند این شرکت موسوم به واچ او اس ۷ را نصب کرده‌اند، می‌گویند این به‌روزرسانی عملکرد ساعت‌ها را مختل می‌کند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۴ مهر

از روز سوم مهر، کاربران ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch 3 و Watch Active 2 در آمریکا به قابلیتی برای مشاهده نوار قلب یا الکتروکاردیوگرام (ECG) دسترسی خواهند داشت.
این ابزار اخیرا توانست تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را دریافت کند و به زودی با اتصال ساعت هوشمند شما به گوشی‌ هوشمند متناسب، این ابزار در اپلیکیشن Samsung Health Monitor در دسترس شما قرار خواهد گرفت. این اپلیکیشن جدید به کاربران امکان می‌دهد تا همواره ریتم ضربان قلب خود را زیرنظر داشته و هرگونه نشانه عارضه قلبی فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) را مشاهده کنند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۷ شهريور

به گزارش دیجیاتو، گارمین از ساعت هوشمند جدید خود به نام Forerunner 745 برای دوندگان و ورزش سه‌گانه (دو، شنا، دوچرخه سواری) رونمایی کرد. این محصول ۵۸۰ دلار قیمت داشته و جانشین Forerunner 735XT می‌شود.

ادامه مطلب