محبوب ترین ها
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۵ شهريور

به گزارش دیجیاتو، بالاخره انتظارها به پایان رسید و اپل رویداد معرفی محصولات جدید خود را با شعار Time Flies برگزار شد. نخستین محصول معرفی‌ شده در این رویداد کاملا آنلاین، اپل واچ سری ۶ با قابلیت سنجش میزان اکسیژن خون است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۵ شهريور

در خلال رونمایی از محصولات جدید اپل، کوپرتینویی‌ها از مقرون‌به‌صرفه‌ترین ساعت هوشمندشان به‌نام اپل واچ SE رونمایی کردند.
برای مدتی می‌شد که شایعاتی پیرامون ساعت هوشمند جدیدی از اپل را در فضای مجازی مشاهده می‌کردیم؛ محصولی که درواقع جانشین اپل واچ سری ۳ است و برای کاربرانی با بودجه کم در نظر گرفته می‌شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۰ شهريور

به گزارش دیجیاتو، اپل به‌عنوان یکی از شرکت‌هایی که از موج همه‌گیری کرونا در امان نبوده، اقدام به طراحی دو مدل ماسک جدید کرده است. هدف اپل از طراحی این ماسک‌ها کمک به کارمندان شرکت‌‌ها و فروشگاه‌های خرده فروشی است که مجبور هستند در شرایط فعلی در محل کار خود حاضر شوند و لازم است ماسک مناسبی در اختیار داشته باشند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۸ شهريور

شرکت سامسونگ امروز و در طی مراسم رونمایی از سری جدید محصولات گلکسی، از گلکسی Watch 3 رونمایی کرد. ساعت هوشمند گلکسی Watch 3 محصولی آینده‌گرا است که زیبایی طراحی را با پیشرفته‌ترین قابلیت‌های حوزه سلامت و تندرستی ترکیب می‌کند. گلکسی Buds Live هم جدیدترین شکل از هدفون‌های «داخل گوشی» است که طراحی زیبا و ارگونومیک را با برترین فناوری‌های صوتی ترکیب می‎کند.

ادامه مطلب