محبوب ترین ها
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۵ خرداد

به گزارش آی‌تی ایران، حدود ۱۴ میلیون گوشی در سه ماه سوم سال‌جاری میلادی به فروش رفت که نشان‌دهنده افزایش ۴۲ درصدی فروش این محصول نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۱۹ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، طبق آخرین گزارش‌ها، اپل واچ در سه ماهه نخست سال جاری میلادی، ۵۵.۵ درصد از میزان فروش ساعت‌های هوشمند در جهان را به خود اختصاص داد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۷ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، Huawei WATCH GT 2e ساعت هوشمند جدید هوآوی با بدنه‌ای از فولاد ضد زنگ ، حالت‌های تمرینی بی‌شمار و قابلیت‌های متعددی به منظور رهگیری وضعیت سلامت دارد. این ساعت هوشمند مجهز به باتری با شارژدهی چشم‌‌گیر ۲ هفته‌ای مجهز و صفحه‌نمایش ۱.۳۹ اینچی از نوع AMOLED است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲ ارديبهشت

به گزارش مهر، سامسونگ اپلیکیشنی را به ساعت هوشمند خود اضافه کرده که شستن دست را به طور مرتب به کاربران یادآوری می‌کند تا خطر ابتلای اشخاص به بیماری کرونا به حداقل برسد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۱ فروردين

به گزارش آی‌تی‌من، به تازگی کارشناسان برآورد و چشم انداز جدیدی از بازار ساعت‌های هوشمند در بازه زمانی سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵ میلادی را منتشر کرده‌اند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، اخیرا اطلاعات جدیدی در خصوص نسل جدید ساعت هوشمند اپل موسوم به اپل واچ در فضای وب منتشر شده که سنسور تاچ آیدی نیز یکی از قابلیت‌های پیش‌بینی شده برای این محصول است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، هوآوی رشد قابل توجهی را در سال گذشته میلادی در بازار فروش دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی نظیر ساعت‌های هوشمند و هدست‌های بلوتوثی تجربه کرده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند