محبوب ترین ها
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۸ بهمن

اپل واچ نه‌تنها توانست در سال گذشته میلادی، عنوان پرفروش‌ترین ساعت هوشمند جهان را از آن خود کند، بلکه فروش آن از مجموع فروش تولیدکنندگان ساعت سوییسی نیز بیشتر شده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۴ بهمن

به گزارش فارس، رایانه‌ها و گوشی‌ها اگر چه مزایای زیادی دارند، اما انتشار اشعه‌های مضر برای بینایی از آنها می تواند مشکل آفرین باشد. برای حل این مشکل عینکی خاص طراحی شده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۴ بهمن

به گزارش مهر به نقل از اسلش‌گیر، ساعت جدید گلکسی سامسونگ در دو مدل به نام‌های R840 و SM-R850 عرضه می‌شود که دارای ضخامت ۴۰ و ۴۴ میلیمتری خواهند بود. هنوز مشخص نیست آیا این ساعت‌ها با شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه سازگاری دارند یا خیر.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۲ بهمن

به گزارش مهر، مایکروسافت در یک پروژه جدید با استفاده از هدست واقعیت افزوده به افراد دچار اختلال بینایی کمک می کند در محاوره های گروهی راحت شرکت کنند و فردی که سخن می گوید و جهت صدا را شناسایی کنند.
به گزارش دیلی میل، محققان مایکروسافت در یک پروژه جدید نمونه اولیه از یک هدست واقعیت افزوده جدید ساخته‌اند که به افراد دچار اختلالات بینایی کمک می‌کند، گفتگو و محاوره را ردیابی کنند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲ بهمن

به گزارش آی‌تی ایران، اخیرا لنوو اطلاعات مربوط به هدستی جدید را در سامانه FCC ثبت کرده که از تمایل این شرکت برای ورودی بازگشتی دوباره به بازار این فناوری نوظهور حکایت دارد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۱ دي

به گزارش دیجیاتو، کمپانی هلندی فیلیپس از دو کمپانی فیت بیت و گارمین به دلیل نقض پتنت به نها‌دهای قانون‌گذاری فدرال شکایت کرده است. این کمپانی مدعی شده که دو شرکت تولید ‌کننده محصولات پایش سلامتی، به دارایی‌های معنوی آن احترام نگذاشته‌اند.

ادامه مطلب