گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۴ فروردين

شاید برای شما هم پیش‌ آمده باشد، به هنگام گرسنگی بعد از یک روز کاری سخت، با مشاهده‌ی تصویری از غذای دوستتان یا افراد دیگر در شبکه‌های اجتماعی، میلتان به خوردن غذاهای فست فود یا پرحجم، بیشتر شده و در سریع‌ترین زمان، غذایی با رنگ و لعاب همان تصویر را برای خود تهیه می‌کنید.
ازنظر کارشناسان، تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از غذا در شبکه‌های اجتماعی، عامل اصلی برای جلوگیری از لاغر شدن و افزایش میل فرد به غذا خوردن است. محققان عنوان می‌کنند، با کمی تلاش می‌توانید اهداف رژیم خود را دنبال نمایید و از شر تبلیغات خوراکی‌ها خلاص شوید.
به گفته‌ی کارشناسان در قدم اول برای کاهش وزن، باید پیام‌های منتشر شده از دوستانی که اغلب تصاویر غذای خود را پست می‌کنند، پنهان کنید. همچنین خودتان از جستجوی کلماتی که با غذا در ارتباط هستند در شبکه‌های اجتماعی خودداری نمایید. چنین اطلاعاتی به‌عنوان یک بمب ساعتی عمل می‌کند و احساس گرسنگی شما را تشدید می‌کند که در نهایت منجر به استفاده از تنقلات غیرضروری و حتی رفع نیاز با حداقل یک خوراکی فست فودی خواهد شد.  کارشناسان توصیه می‌کنند افرادی که با وزن بیش‌ از حد خود مشکل‌ دارند، از جستجوی تصاویر غذا و تماشای برنامه‌های آشپزی خودداری نمایند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه