محبوب ترین ها
ترفند و آموزش
رضا رزمی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور

تلگرام، یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان پرطرفدار در دنیا است. کاربران ایرانی زیادی هم از این اپلیکیشن پیام‌رسان استفاده می‌کنند، و در کانال‌ها و گروه‌های مختلف زیادی عضو هستند و فعالیت دارند. در این مقاله آموزشی به شما آموزش می‌دهیم که چکونه تلگرام وضعیت آنلاین شما را تنها برای افراد خاصی نمایش دهد. شما می‌توانید تنظیم کنید که تنها افراد خاصی وضعیت آنلاین شما در تلگرام را مشاهده کننند و وضعیت آنلاین شما از سایر کاربران مخفی نگه داشته شود.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا رزمی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

بسیاری از شما شاید تصمیم داشته باشید که از بخشی از بازی که مشغول آن هستید، فیلم‌برداری کنید و یا تمایل به ساختن ویدیو و یا فیلم‌های آموزشی دارید. برای انجام این کارها شما نیاز به اپلیکیشنی دارید که بتواند از صفحه نمایش شما فیلم‌برداری کند. اپلیکیشن‌های زیادی در این خصوص برای اندروید منتشر شده است، اما اکثراین اپلیکیشن‌های نیازمند دسترسی روت هستند و یا کیفیت پایینی دارند. ما در این مقاله آموزشی به شما اپلیکیشن‌های برتر برای فیلمبرداری از صفحه نمایش در اندروید معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا رزمی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی با محوریت عکس است که محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران دنیای مجازی کسب کرده است. کاربران زیادی روزانه عکس‌ها و ویدیو‌های متنوعی را برای یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. ما در این مقاله آموزشی به شما چگونگی تبدیل اکانت عادی اینستاگرام را به اکانت تجاری آموزش می‌دهیم.
تجاری کردن اکانت اینستاگرام یکی از قابلیت جالب این شبکه اجتماعی عکس محور است. این شبکه اجتماعی به کلیه کاربران خود امکان تجاری کردن اکانت عادی خود را می‌دهد. استفاده از این قابلیت برای کلیه کاربرانی که یک اکانت فیس‌بوک دارند، امکان پذیر است.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
سارا محمد علیئی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۴ تير

کارشناس دانشگاه برکلی، کالیفرنیا؛ جورج تاون در خبری نوشت؛ این امکان وجود دارد که شما با تماشای آنلاین ویدئو از یوتیوب و یا هر سرویس دهنده خدمات ویدئویی آنلاین دیگری بر روی دستگاه خود ویروس مخرب نصب کنید. به گفته وی اگر در این فایل ها، دستورات صوتی پنهان قرار گرفته باشد پس از اجرا ویدئو دستگاه با شنیدن آن ها شروع به دانلود و نصب بدافزار و یا انجام اقدامات مشابه می کند.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا رزمی۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۸ تير

تفاوت حذف دائم اکانت با موقت در این است که در حذف دائم، حساب کاربری شما به صورت کامل حذف می‌شود و کلیه اطلاعات شما از سرورهای اینستاگرام حذف می‌شود، در حالی که در حذف موقت تا هر زمان که شما بخواهید حساب شما غیرفعال خواهد بود و کلیه اطلاعات شما مانند عکس‌ها، ویدیوها، فالورها و فالواینگ‌های شما حفظ می‌شود، در این حالت صفحه شما برای کسی نمایش داده نمی‌شود.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا رزمی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۸ تير

امنیت در پیام‌ها و ایمیل‌هایی که ارسال می‌کنید، بحث بسیار مهمی است. گاهی محتوای ایمیل‌ها و پیام‌های ما اطلاعات بسیار مهی است که در هنگام ارسال باید به امنیت آنها دقت کنیم، یکی از راه‌هایی که می‌توان با استفاده از آن پیام‌ و ایمیل‌های امن ارسال کنیم، استفاده از سیستم‌رمزگذاری است. شما وقتی ایمیل‌ها و پیام‌های خود را رمزگذاری می‌کنید، به هیچ عنوان هکرها نمی‌توانند به محتویات پیام‌ها و ایمیل‌های شما دسترسی پیدا کنند. ما در این مطلب آموزشی راه‌هایی را برای رمزگذاری ایمیل‌ها به شما معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
رضا رزمی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۸ تير

ابر مجازی در‌ واقع فضایی که است که یک وبسایت در اختیار شما قرار می‌دهد، مانند گوگل درایو، آی کلود (iCloud)، دراپ باکس و غیره تا بتوانید اطلاعات مختلف خود را در آن به صورت آنلاین ذخیره کنید. فایده ذخیره کردن اطلاعات در ابر مجازی این است که هر کجا که به اینترنت وصل باشید، می‌توانید از آن اطلاعات استفاده کنید. اما وجه دیگر ماجرا، امنیت آن ابر مجازی است که اطلاعات شما نزد آن محفوظ بماند و قابل اعتماد باشد. هم چنین از طریق ابرهای مجازی می‌توانید اطلاعات با حجم‌های زیاد را نیز به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید. انتخاب ابرمجازی مناسب به سه عامل بستگی دارد: نوع سیستم‌عامل، امنیت ابر مجازی، و میزان فضایی که در اختیار شما قرار می‌دهند.

ادامه مطلب