ترفند و آموزش
رضا رزمی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

بسیاری از شما شاید تصمیم داشته باشید که از بخشی از بازی که مشغول آن هستید، فیلم‌برداری کنید و یا تمایل به ساختن ویدیو و یا فیلم‌های آموزشی دارید. برای انجام این کارها شما نیاز به اپلیکیشنی دارید که بتواند از صفحه نمایش شما فیلم‌برداری کند. اپلیکیشن‌های زیادی در این خصوص برای اندروید منتشر شده است، اما اکثراین اپلیکیشن‌های نیازمند دسترسی روت هستند و یا کیفیت پایینی دارند. ما در این مقاله آموزشی به شما اپلیکیشن‌های برتر برای فیلمبرداری از صفحه نمایش در اندروید معرفی می‌کنیم.
"ilos Screen Recorder"، اپلیکیشنی مناسب برای فیلمبرداری از صفحه نمایش گوشی یا تبلت شما است. اپلیکیشنی که بدون نیاز به روت بودن می‌تواند از صفحه نمایش دستگاه هوشمند شما فیلمبرداری کند. بعد از دانلود اپلیکیشن از گوگل‌پلی، اپلیکیشن را اجرا کنید. برای شروع ضبط از بالای صفحه گزینه "Start Capture" را انتخاب و در کادر کوچک "Start" را انتخاب کنید. در این زمان اپلیکیشن شروع به ضبط کردن از صفحه گوشی یا تبلت شما می‌کند. شما می‌توانید برای تغییر کیفیت و "FPS" گزینه "Quality" را انتخاب و تنظیمات دلخواه را اعمال کنید. توقف فیلم‌برداری بسیار آسان است، برای این کار نوتیفیکیشن‌بار را پایین بیاورید و بر روی قسمت اپلیکیشنی که درحال اجرا است، "Stop" را انتخاب کنید. بعد از انجام این کار وارد برنامه شوید و فایل ویدیویی همراه با اطلاعات آن را مشاهده کنید و در آخر فایل ویدیویی را در گالری دستگاه خود ذخیره کنید. تنها نکته مهم و قابل ذکر این است، برای استفاده از این اپلیکیشن باید گوشی و یا تبلت شما دارای اندروید ۵ به بالا باشد.


"Telecine"، اپلیکیشن مناسب دیگری برای فیلمبرداری از صفحه نمایش دستگاه اندرویدی شما است. این اپلیکیشن اوپن سورس است و توسعه‌دهندگان امکان دسترسی به سورس کد‌های اپلیکیشن را دارند. استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است، کافی است در گام نخست این اپلیکیشن را از گوگل‌پلی دانلود نمایید، پس از اجرای اپلیکیشن، دکمه ضبط را بفشارید، در این حالت یک لایه کم‌رنگ بر روی صفحه نمایش شما ایجاد می‌شود، که نشان‌دهنده شروع ضبط ویدیو است. پس از اتمام ضبط، باید دوباره به منو برگردید، دکمه توقف را بفشارید و ضبط را متوقف کنید. یکی از قابلیت‌های خوب این برنامه عدم نمایش لوگو برنامه بر روی فایل خروجی است. برای استفاده از این اپلیکیشن باید گوشی و یا تبلت شما دارای اندروید ۵ به بالا باشد.


"Mobizen"، از جمله اپلیکیشن‌های مناسب فیلمبرداری از صفحه نمایش است که برای دستگاه‌های اندرویدی قدیمی‌تر مناسب‌تر است. برای استفاده از این اپلیکیشن باید گوشی و یا تبلت شما دارای اندروید ۴.۴ به بالا باشد. شما همچنین با این اپلیکیشن به جز فیلمبرداری از صفحه‌نمایش، امکان برقراری ارتباط بی‌سیم بین رایانه و گجت‌ها را دارید.


برچسب هاTelecineMobizen
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Uber در تلاش برای شناساندن خود به عنوان سرویس دیجیتالی به اتحادیه‌ی اروپا