محبوب ترین ها
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۳۱ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، هوآوی توانسته با ارائه محصولات باکیفیت و خوش‌قیمت، ایرفون‌های کاملاً بی‌سیم را وارد زندگی روزمره کاربران کند تا با هر بودجه‌ای بتوان از لذت موسیقی برخوردار شد. یکی از ایربادهای بی‌سیم هوآوی که توانسته به سرعت در لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار بگیرد، HUAWEI FreeBuds 4i است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد

به نوشته‌ی همشهری آنلاین، اگر قسمتی از بدن شما به استراحت نیاز داشته باشد، آن قسمت چشمان شماست. آنها کارهای زیادی برایتان انجام می‌دهند و شما هرگز از آنها قدردانی نمی‌کنید. بیایید با AYOlite، آرامش مورد نیاز چشمان شما را به آنها بدهیم.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۰ خرداد

به گزارش دیجیاتو، اپل احتمالا در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ از اولین هدست واقعیت افزوده (AR) خود رونمایی می‌کند. این دستگاه قرار است عینکی با شیشه‌های شفاف باشد و شرکت Genius از تامین‌کنندگان اصلی قطعات آن خواهد بود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۰ خرداد

به گزارش دیجیاتو، سامسونگ در ماه‌های آینده از نسل جدید ساعت‌های هوشمندش رونمایی می‌کند و حالا گلکسی واچ ۴ تاییدیه ۳C دریافت کرده که آن را یک قدم به معرفی نزدیکتر می‌کند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۶ خرداد

به گزارش پیوست، هواوی امروز در مراسمی آنلاین ساعت جدید Watch 3 و Watch 3 Pro را با بهره‌مندی از eSIM و سیستم‌عامل هارمونی رونمایی کرد. این شرکت در کنار ۲ ساعت جدید، هدفون بی‌سیم FreeBuds 4 با قابلیت ANC، مانیتور MateView و مانیتور گیمینگ MateView GT با نمایشگر ۱۶۵ هرتزی را هم معرفی کرد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۵ خرداد

گوگل از هدست بی سیم جدیدی رونمایی کرده که پیکسل بادز سری آ (‌ Pixel Buds A-Series ) نام دارد و یک مشخصه بسیار مهم دارد: قیمت ۹۹ دلاری.
این قیمت پایین در مقایسه با هدست قبلی این شرکت یعنی پیکس بادز / Pixel Buds که ۱۷۹ دلار قیمت داشت کاهش شدید قیمت را نشان می‌دهد.
گوگل پیکسل بادز سری آ در سه رنگ سبز زیتونی، سفید و خاکستری عرضه شده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۲ خرداد

به گزارش دیجیاتو، اپل گلس احتمالا برای نمایش هماهنگ‌تر اشیاء مجازی با محیط واقعی عناصر واقعیت افزوده‌ داخل نمایشگر عینک را بسته به نور و سایر عوامل موجود در فضای پیرامون کاربر اصلاح خواهد کرد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۰ خرداد

به گزارش دیجیاتو، هواوی واچ ۳ چهارشنبه این هفته معرفی می‌شود و حالا چند روز مانده به مراسم این شرکت، رندرهای هر دو مدل آن شامل واچ ۳ و واچ ۳ پرو فاش شده‌اند. در این رندرها دستگاهی خوش‌تراش، با بدنه‌ای باکیفیت و نمایشگر دایره‌ای دیده می‌شود.

ادامه مطلب